YLE on aiemmin uutisoinut Ukrainan sisällissodasta avoimesti mutta nyt asia näyttää unohtuneen valheelliseen sotapropagandaan siirtyneessä YLE:ssäkin. Ukrainassa alkoi sota 2014 kun CIA masinoi Maidanin väkivaltaisuudet josta Ukrainan sota alkoi sisällissotana johon Venäjä liittyi v.22.
YLE:llä sama valheellinen ja vähättelevä linja myös Israelin kohdalla josta YLE valehtelee vaikenemalla ja vähättelemällä Israelin hirviömäisiä tekoja, mm. Gazan alueen kansanmurhasta. Siionistinen YLE alkaa menettämään uskottavuuttaan.
YLE uutisoi aamu-TV:ssä että Ukrainassa neljäs sotajoulu?
6
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä viitsi syytää propagandaa ja valheellista tietoa. On Putinin väittämää tietoa ja sitten oikeaa tietoa. Kukas sen Krimin valtasikaan silloin 2014:sta?
- Anonyymi00002
Krimin asukkaat kiittävät Jumalaa siitäå että Venäjä miehitti Krimin niemimaan rauhanomaisesti silloin kun CIA järjesti Bidenin käskystä vallankaappauksen Ukrainassa. Krimin asukkaat ovat säästyneet sodan kauhuilta läåhes kokonaan lukuunottamatta muutamaa Ukrainan vallankumouksellisten hyökkäystä. Krimillä arvostetaan rauhaa enemmän kuin sotaa. https://youtube.com/shorts/x6gKLfnW89w?si=Xa7CW-zQVG_annxPa.
- Anonyymi00005
Krimin niemimaan asukkaat ovat pääosin venäjänkielisiä. CIA:n yllyttäminä Ukrainan vallankumoukselliset hyökkäsivät Itä-Ukrainan venäjänkielisen vähemmistön kimppuun 2014. Koska Krim liittyi rauhanomaisesti Venäjään, säästyivät Krimin venäjänkieliset sodan kauhuilta. Myös hyökkäyksen kohteena olevilla Itä-Ukrainan alueilla hämmästellään lännen propagandaa koska heiltä kysyttäessä Itä-Ukrainaan ei ole hyökännyt ketkään muut kuin Ukrainan vallan kaapanneet lännen tukemat äärioikeistolaiset natsit.
- Anonyymi00006
Ehkä YLE:n uutispäälikkö kärsii dementiasta, vai olisiko sittenkin niin, että YLE:n uutispäälikön määräykset tulevat amerikoista asti? Poliittisen itsenäisyytensä menettämisen myötä on myös Suomen media menettänyt itsenäisyytensä. Suomi on myyty uudelle kohtajalle, johtajalle joka määrää miltei kaikesta ennen itsenäisessä ja rauhaan pyrkivässä Suomenmaassa. Suomi on uusi pelinappula Yhdysvaloille suurvaltapolitiikan Shakkilaudalla.
Ei mikään ihme, että suomalaisten turvallisuuden tunne on sulanut uuden tilanteen myötä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä YLE:n uutispäälikkö kärsii dementiasta, vai olisiko sittenkin niin, että YLE:n uutispäälikön määräykset tulevat amerikoista asti? Poliittisen itsenäisyytensä menettämisen myötä on myös Suomen media menettänyt itsenäisyytensä. Suomi on myyty uudelle kohtajalle, johtajalle joka määrää miltei kaikesta ennen itsenäisessä ja rauhaan pyrkivässä Suomenmaassa. Suomi on uusi pelinappula Yhdysvaloille suurvaltapolitiikan Shakkilaudalla.
Ei mikään ihme, että suomalaisten turvallisuuden tunne on sulanut uuden tilanteen myötä.Aikaisemmin kun Suomi oli puolueeton, ei maatamme uhannut mikään, eikä kukaan mutta liittoutumisen myötä saimme vihamiehiksemme myös kaikki Yhdysvaltojen vihollisetm ja heitä on paljon.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aikaisemmin kun Suomi oli puolueeton, ei maatamme uhannut mikään, eikä kukaan mutta liittoutumisen myötä saimme vihamiehiksemme myös kaikki Yhdysvaltojen vihollisetm ja heitä on paljon.
Sen jälkeen kun Yhdysvallat masinoi Ukrainan vallankaappauksen 2014 on Ukrainassa ollut useampi nk. sotajoulu. Mennyt joulu oli Ukrainan yhdestoista sotajoulu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423