Ei jouluruokaa

Anonyymi-ap

En tiedä muista, mutta jouluruoka lähes oksettaa joulun jälkeen. Tekee mieli siivota kaapit pois moskasta ja tilata jotain novellia.

Mutta se hukkaprosentti on yli yhdeksenkymmentä.

Ei mitään järkeä koko joulussa.


(hirn)

20

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Paavin puhe

      Kuuntelin yömyöhällä pasvin puhetta parvekkeella, mutta en löytänyt sanoista toivoa.

      Kävi mielessä, että tulisiko minun siirtyä prompterin ääreen ja sanoittaa tuotanto uusiksi.

      En tiedä.


      (hirn)

      • Anonyymi00002

        Maailman tila

        Kun vedetään johtopäätöksiä, niin mielestäni kaikkien osallistujien tulisi olla vähintään sähkömiehiä.

        Sähkönaiset asuvat Hollywoodissa.

        Pitää olla pitkä piuha.


        (naurua)


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Maailman tila

        Kun vedetään johtopäätöksiä, niin mielestäni kaikkien osallistujien tulisi olla vähintään sähkömiehiä.

        Sähkönaiset asuvat Hollywoodissa.

        Pitää olla pitkä piuha.


        (naurua)

        Ystävämme kaikkialla.

        En näe ketään maailmanpiirissä, joka ei ajattelisi muuta kuin itseään.

        Olet sitten mitä tahansa, niin alkuasetelma on kaikilla sama. On ollut jo vuosimiljardeja.


        (reps)


    • Tänään tuli mitta täyteen kinkkua ja laatikoita. Huomenna sitten jotain ihan muuta ruokaa.

      • Anonyymi00004

        Mjoo

        Ei tipu enää.

        En halua lainkaan modifioida tunnesisältöä suhteessa jouluruokaan, mutta henkilökohtainen kynnykseni sen suhteen on ylitetty.

        Olen astunut (astumaisillani) uuteen aikaan.


        (hihitystä)


    • Porkkanalaatikko on yks mun suosikeista ja bataattilaatikko, jota myös myydään joululaatikoksikin. Perunalaatikostakin tykkään. Lanttulaatikkoa en oikein kaipaa nykyisin, vaikka lapsena se oli mun suosikki joululaatikoista. Syön näitä joskus myös muina vuodenaikoina. Kinkkua en niin paljon kaipaa, mutta kinkusta tehty kastike on hyvää.

      • Siis porkkana-ja bataattilaatikkoa syön myös muina vuodenaikoina.


      • Anonyymi00005
        Norppa83 kirjoitti:

        Siis porkkana-ja bataattilaatikkoa syön myös muina vuodenaikoina.

        Kommentti

        Ainoa piristävä linjaus annuaalisessa laatikkoteollisuudessa oli bataatti- vuohenjuusto.

        Siis laatikkona.

        Katsokaas kun joulupöydän maut ja värit tuntee, niin jos paikalle eksyy hieman innovatiivisempi tekele, niin minulla pyörii ne kuuluisat sukat jalassa.

        Suosittelen.


        (naurua)


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kommentti

        Ainoa piristävä linjaus annuaalisessa laatikkoteollisuudessa oli bataatti- vuohenjuusto.

        Siis laatikkona.

        Katsokaas kun joulupöydän maut ja värit tuntee, niin jos paikalle eksyy hieman innovatiivisempi tekele, niin minulla pyörii ne kuuluisat sukat jalassa.

        Suosittelen.


        (naurua)

        Siis

        Tämä innovaatio ei ollut kotoisin mistään teollisuuslaitoksesta, vaan ihan oikean ja eloisan kokin päästä.

        Nuolin hänen varpaansa ja kehuin hänet taivaaseen.


        (hirn)


      • Anonyymi00011
        Norppa83 kirjoitti:

        Siis porkkana-ja bataattilaatikkoa syön myös muina vuodenaikoina.

        Porkkanalaatikkoa tulen syöneeksi joulukuussa 2025 5 x 0,7kg. Hyvää on ja oli.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Porkkanalaatikkoa tulen syöneeksi joulukuussa 2025 5 x 0,7kg. Hyvää on ja oli.

        Ite söin mummon tekemää porkkanalaatikkoa.


    • Lantusta tykkään kyllä muuten, uunijuureksena, keitoissa, padoissa, raasteena jne.

    • Anonyymi00006

      Olispa ollut jouluruokia eikä vaan nuudeleita jne.

      • Anonyymi00007

        Mjaa

        (jne…)

        Nudet (nuudelit) ovat niin vaikea lisuke itse ”pääruoalle”, etten oikein aina ymmärrä kuinka monta makua /tyylilajia ne valmistaa edes on.

        Viimeinen pussikiistani valmisnuudeleista meni niin että väiteltiin siit tuleeko mausteet laittaa keitinvetenn ennen vai jälkeen nudein kypsyttyä.

        (reps)


    • Anonyymi00009

      Muuta asennetta ruokaa kohtaan? Opi ajattelemaan, että on vain hyviä ja huonoja ruokia ja elämä on valintoja täynnä, samoin on ruuankin kanssa? Valitset sen jälkeen vain niitä ruokia, jotka koet hyviksi. Ei tarvi miettiä sen jälkeen oksettaako joku ruoka vai nautinko vain siitä, mitä ruokaa kohtaan arjessa?

    • Anonyymi00014

      No voi ku kiva.

    • Anonyymi00015

      Siis mitä ovat jouluruuat ? Meillä syötiin ihan normaaleita ruokia. Ei ylkallista kausihöttöä jos niitä tarkoitat.

    • Anonyymi00016

      Parasta joulupöydässä olivat peperonata höystykkeet saman tyylisten kasvisten kera.
      Piristävä makuelämys muun jouluruoan lisukkeena.

      AV

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe