Kaverini kokemus Yli-vainiosta

Anonyymi-ap

Elettiin joko vuotta 1980 tai 1981, en muista tarkasti. Lohjalla järjestettiin telttakokous. Puhujana oli Niilo Yli-vainio. Olin itse luterilainen ja viidesläinen seurakuntanuori, enkä käynyt kokouksessa. Sen sijaan lukiolaiskaverini Kalevi kävi. ja viidesläinen seurakuntanuoria hänkin. Kalevi sanoi rukoilleensa, ettei kaatuisi, jos se on Jumalan tahto, ja jos kaatuminen on väärästä hengestä. Niilo kosketti häntä. Hän ei kaatunut kuten muut. Mitä tästä pitäisi ajatella?

133

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitäpä tuosta ajattelisi.
      Miilon julistama maailmanloppukin jäi tulematta vuosituhannen vaiheessa.

Niin Suomen kuin maailman merkittävin helluntaijohtajakin on päätynyt samaan ratkaisuun epäonnistuttuaan määrittämään väärän päivän tempaukselle.
      Wilkerson päätyi ajamaan vastaan tulevan rekan keulaan ilman turvavyötä.

Pe.ku

• Anonyymi00002

"Miilon"
        Siis Niilon
        Ylivainio väitti kirjassaan tempauksen tulevan viime vuosituhanen vaihteessa.

Pe.ku

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"Miilon"
        Siis Niilon
        Ylivainio väitti kirjassaan tempauksen tulevan viime vuosituhanen vaihteessa.

Pe.ku

Kuinka monta prosenttia 30 vuotta on 1000;sta vuodesta?

Sata vuotta on kymmenen prosenttia; yksi kymmenes osa.
        Kymmenen vuotta on yksi prosentti; yksi sadas osa.
        Kolmekymmentä vuotta on kolme prosenttia; kolme sadas osaa.

Jos siis tempaus tapahtuu näinä vuosina ennen vuotta 2100,
        voimme sanoa, että se tapahtuu vuosituhannen vaihteessa.
        Ehkä Jumala odottaa vielä vähän, että joku vielä voisi tulla
        sisälle Pelastukseen.

Mvh J - K

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

sisälle Pelastukseen.

Mvh J - K

Näitä "taivaaseen tempaamisia" on kristittyjen piireissä odotettu ja ennusteltu jo pari vuosituhatta, eikä siitä Jeesukseksi mainitusta ole nähty vilaustakaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näitä "taivaaseen tempaamisia" on kristittyjen piireissä odotettu ja ennusteltu jo pari vuosituhatta, eikä siitä Jeesukseksi mainitusta ole nähty vilaustakaan.

Kun se tapahtuu, se tapahtuu sekunnin miljoonas osassa.
        Se on yhtä nopea tapahtuma kuin salaman isku, tai nopeampi.

Silloin se on tapahtunut. Ja tämä tapahtuma on aivan oven
        edessä koska näemme telkkari uutisissa ja lehdissä sekä
        kaduilla ja näissä palstakeskusteluissakin, että Raamatun
        ilmoittamat lopun ajat ovat nyt. Kaikkea tapahtuu jo.
        Lue Matt 24.

Mvh J - K

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lue Matt 24.

Mvh J - K

Tempausopit on illuusioita.

Jeesus tulee ihan rauhassa takaisin maan päälle. Ajastaan.

Sitä ennen luste eli jälkikäteen ilmestyvät lahkot pitää temmata pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin näkyvällä tavalla.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sitä ennen luste eli jälkikäteen ilmestyvät lahkot pitää temmata pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin näkyvällä tavalla.

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesuksen takaisintulo on kolmessa erässä.

1. Hän tuli takaisi Pyhässä Hengessä helluntaipäivänä. Joh 14:15-20, 23, 26,
        15:26-27, 16:16, Apt 2:1-4, 1 Kor 14:23-25, Matt 28:20, Mark 16:20.

2. Hän tulee takaisin pilviin noutamaan seurakuntansa taivaaseen.
        Joh 14:1-3, 1 Kor 15:51-54, 1 Tess 1:10, 4:15-18.

3. Jeesus tulee Israeliin Öljymäelle fyysisesti ja ottaa maailman halituksen
        ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan. Apt 1:11, Ilm 1:7-8, Juuda 14-15,
        Sak 12:9-10, 14:3-5.

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439646441?t=1766827450808

Mvh J - K

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

>>>Sitä ennen luste eli jälkikäteen ilmestyvät lahkot pitää temmata pois,
        jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin näkyvällä tavalla.<<<

Tuo on vaarallinen oppi. Sen mukaan seurakunta, joka on temmattu taivaaseen,
        on luste, joka on nyt poistettu, jotta "oikea Jeesus" voi tulla näkyvällä tavalla.
        Silloin se "oikea Jeesus" on antikristus, joka saa täyden vallan täällä Telluksella
        koska Pyhä Henki ja uskovat, jotka olivat antikristuksen tiellä, on poistunut
        Tellukselta. Antikristus ilmestyy näyttämölle seurakunnan poisoton jälkeen.

Sinun oppisi seurauksena ihmiset luulevat antikristusta Messiaakseen.
        He ottavat hänet vastaan ja palvelevat antikristusta. Siksi oppisi on väärä.

Joh 5:43 "Minä olen tullut Isäni nimessä, mutta te ette ota minua vastaan.
        Jos joku toinen tulee omissa nimissään, hänet te otatte vastaan."

Joku on sanonut, että Jeesus itse asiassa sanoi:

"Minä olen tullut Isäni nimessä, mutta te ette ota minua vastaan.
        Toinen tulee omissa nimissään, hänet te otatte vastaan."

Mvh J - K

• Anonyymi00025

Wilkerson kuoli sydänkohtaukseen ennenkuin auto osui rekkaan.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lue Matt 24.

Mvh J - K

Tulkinnat tempauksen tapahtuma-ajankohdasta on jatkuvaan esillä jossakin muodossa joten eiköhän ole paras antaa kaiken tapahtua omalla painollaan ja kattela mitä sieltä on tullakseen. Eikö se alkuseurakunnankin jäsenet odottanut sitä toista tulemista pian tapahtuvaksi ja monen myivät omaisuutensa ja lahjoittivat rahat seurakunnalle. Kyseisistä henkilöistä ja heidän jälkeläisistä muodostui lahko, ebonit eli köyhät. Heistä löytyy merkintöjä kirkkohistorian 300 ensimmäisen vuoden ajalta. eli onhan noita tulkintoja ja odottajia ollut kautta aikojen, kai se tuleekin jokaisen eteen, kun henki lähtee. Jonkun sortin tempaus, ehkä se on vain ymmärretty väärin. Joka hetkihän täällä kuolee ihmisiä ja tempaistaan tuonne taivaiden seurakuntaan.

• Anonyymi00054

väärän päivän tempaukselle.
        Luther- 1600 esimerkiksi ja sitten 4- nelosta ei kirkkokuntien tempauspuolta- eli se siitä pe-ku

turhaa teitin on terotella kyntiä uskonnollisilla tarinatupien määritelmillä.

juttunne kuuluu kentälle, miksi se ja se - eivät voineet tulla vain toimeen toistensa kanssa,
        missä veljesrakkaus? mistä uskoviasuutenne tunnetaan.
        Mieti Aabel- ja Kain.

ts. eli liikkeitten ja yksilöoiden taistelukentästännehän on kyse, eikös vain.?

Eli historiasta nähtynä Kreikkalaiset olivat univesalisteja... ja siinä se on, se taistelujen muna.
        kajonen pitää tämä ymmärtää.

Eli Kreikkalaiset olivat "avoimia" uusille ideoille, siis miksi se ei voisi nähdä uskonnollisuudessakin ja ja Apostolinen seurakunta hajosi - kun Lucifer ei voinut hajoittaa uskovia ulkopain ,- niin se tuli tupaan sisälle, kuin taivaassakin.
        Valtajakkara- tappelustahan on kyse. Minä hallitsen jne. Hokaatteko tupanne ongelman ja sen, että tappelette - tappelette verissäpäin ---hokaamatta- että Jumala on "tavallaan lausuttuna"
        maalaisille, varsinkin savolaisille--- YKSI----

ei kultainen vasikka, kun Rooma- tavallaan hajosi ja pirstaloi universalisteiksi- uskollollisiksi ideoitten kirkkokunniksi..

eikä kompromissia löydy, ei ja siinä TE olette erinomaisia esimerkkejä, verissäpäin tappelevina ihmisiä- minä- minä- minä ja jos MINÄ en ole valtajakkaralla, voi pyhä sylvi.

Näetkö itsesi?

Tämä on juuri se, ettei voitu löytää Raamatun Jumalaa- joka on YKSI.
        ja siksi ei voi sitää veljeä, jonka Kristus on lunastanut Ristillä- Jumalan Karitsa-
        Seuraa Häntä, on Raamatullinen ohje, eli elä ITSE oikein, äläkä vahtaa toisia.

ts. on se oma piste- jota ei saa koskettaa- sinä älähdät --- MINÄ MINÄ MINÄ... jne.

nyt sattuu..

Tällainen taistelevien ukkojen asia - on OUTO, koska siinä ei ole sitä Jumala- MINÄ OLEN SE- mikä MINÄ OLEN:

Jos olisi- pitäisi mennä Aabrahamin tapaan liikkeelle. Mutta, ei - ärsytys on lihassa.

Suomeksi- kapinointi...

uskonnolliset kulttuuriporukat- jotka eivät siedä olla kosketuksissa keskenään Isän Rakkauden kautta. ja mitä tapahtuu?
        se "väki- väkivaltainen- vallastahan on kyse- yhteentörmäys ja arvaapa, kuka sen aiheuttaa ja on mukana...

Avain sana- katsoa sinne peiliin. Kenet näet?

Sattuiko- ja uppos. Hokaatko?

Katso Jumalan Karitsa- seuraa Häntä. On ymmärrettävä, että Pyhä Henki rakentaa seurakunnan ja on se tapa- missä eletään ja on kyse Taivaallisesta yhteiskunnasta- jonka Hallitsija on itse Herra!! MINÄ OLEN.

Kannattaa heittää se kruunu joskus edes Jumalan Valtaistuimen eteen ja tunnustaa- Jeesus Kristus on Herra!

Ei oksia voi vartaa uskonnollisiin puihin, vaan Elämänpuuhun. Kristuksessa.

Ei kannata olla skitsoidi.

Mieti- ja rukoile, "kerro minulle, Jumalasta- --ei-- jumalaista.

Siis YKSI pitäisi riittää. ja miltä HÄN näyttää? Ei tavallaan sitä, että tehdään kuvat ja patsaat- kultaisen patsaan omat kullat ja hopeat. Siis uskovaisuus, joka kumartaa Herraa- ei näy näitä kultaista jumalankuva patsaita- eri kirkkokuntien porstuissa, Siellä ne ovat, mutta niitä ei pidä kumarttaa.

Et näe Jumalasta kuvaa- koska Hän on yläpuolella, näet vain Kristuksen kautta Hänet- koska HÄn esittää Isän Rakkauden ja kerran on Kuninkaana- hallitsemassa.

Siten et voi kirjoitella Jumalasta kirjoja, tavallaan siinä luot sitä harhaa- vaan Raamattu.
        Se määrittelee uskon. Minä OLEN.

Titenkin ihminen valtajakkarallaan - "kaikella pitää olla määritelmä" se vasikka.
        hän ei ikäänkuin hokaa Sanaa- vaan pyrkii olemaan itse se sana. --eli asia.---

No, tulihan jo aika painaa uudelleen pää pehkuun. Myräkkä herätti - hörppäsin kahveeta termarista. ja himan katsoin tätä uutta pöytäkonettani, miten päivitän tietoni tähän.

mutta---

Jeesus Kristus on Herra- Hieman vilkaistessa jo Eedenin porteille.
        Jumala esikuva Raamatun kertomuksesta meille.
        Aadamin kertomuksen minä -minä-- ja Pyhyyden puku riisuuntui ja oli alaston.
        Jumalan Vastaus- esikuva Golgatasta.
        Turastettu karitsa- Jumala teurasti- otti verisen nahkan ja peitti Aadamin - ja hänen kylkiluunsa- alastomuuden ja tästä mentiin eteenpäin.
        Aabel- hänellä oli sanoma- Uhri- sijaisuhri.
        Onko meillä sama sanoma- vai omat lyhteet ja karkaaminen veljeen päälle --tappaen--

siinähän ei ollut sitä rakkautta läsnä, vaan veljen veri huusi maasta.

tätä kannattaa mietiskellä- kirkkojen ja minuuden porstuissa... eteistiloissa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus tosiaan tulee näkyvästi takaisin Israeliin ahdistuksen ajan lopussa, ja hänen pyhänsä, eli me uskovat ylöstemmatut kristityt seuraamme häntä ratsuillamme.

Ylöstempaus kuuluu kristinuskoon. Kristinuskon evankeliumin Jeesus paljasti vasta taivaaseen paluunsa jälkeen Paavalille.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tulkinnat tempauksen tapahtuma-ajankohdasta on jatkuvaan esillä jossakin muodossa joten eiköhän ole paras antaa kaiken tapahtua omalla painollaan ja kattela mitä sieltä on tullakseen. Eikö se alkuseurakunnankin jäsenet odottanut sitä toista tulemista pian tapahtuvaksi ja monen myivät omaisuutensa ja lahjoittivat rahat seurakunnalle. Kyseisistä henkilöistä ja heidän jälkeläisistä muodostui lahko, ebonit eli köyhät. Heistä löytyy merkintöjä kirkkohistorian 300 ensimmäisen vuoden ajalta. eli onhan noita tulkintoja ja odottajia ollut kautta aikojen, kai se tuleekin jokaisen eteen, kun henki lähtee. Jonkun sortin tempaus, ehkä se on vain ymmärretty väärin. Joka hetkihän täällä kuolee ihmisiä ja tempaistaan tuonne taivaiden seurakuntaan.

1 Thess 4 (KJB)
        13 But I would not have you to be ignorant, brethren, concerning them which are asleep, that ye sorrow not, even as others which have no hope.

14 For if we believe that Jesus died and rose again, even so them also which sleep in Jesus will God bring with him.

15 For this we say unto you by the word of the Lord, that we which are alive and remain unto the coming of the Lord shall not prevent them which are asleep.

16 For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first:

17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

• Anonyymi00087

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.

• Anonyymi00091

Luterilaiset loitsuavat ja tekevät taikurien merkkejä. Pakanallinen vedenvaluttelu otsaan- sakramentti suoritetaan kaavan mukaan. Kastekaavan tarkoitus on saada aikaa yliluonnollinen tapahtuma. Wikipedian mukaan: "Loitsut ovat lausuttujen, kuiskattujen, ajateltujen tai laulettujen sanojen ketjuja, joilla on tarkoitus vaikuttaa tapahtumien kulkuun tai aikaansaada jotain tapahtumaan yliluonnollisesti. Loitsut luetaan muistista tai loitsukirjoista, ja tätä kutsutaan loihtimiseksi, loitsuamiseksi tai manaamiseksi."
        Luterilaiset sakramentit ovat loitsuamista, joilla yritetään saada tavallinen vesi muuttumaan ikuisen elämän antajaksi ja viini muuttumaan vereksi.
        Sana varoittaa luterilaisesta kirkosta. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        Kolmen otsaan valutetun vesitilkan avulla uudestisyntyminen on väkevä eksytys.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

No voi perkele.🙄

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Jeesus tosiaan tulee näkyvästi takaisin Israeliin ahdistuksen ajan lopussa, ja hänen pyhänsä, eli me uskovat ylöstemmatut kristityt seuraamme häntä ratsuillamme.

Ylöstempaus kuuluu kristinuskoon. Kristinuskon evankeliumin Jeesus paljasti vasta taivaaseen paluunsa jälkeen Paavalille.

Minäpä haluan seurata Yeshuaa mobetillani.🏍🧔‍♀️

• Anonyymi00150

ja netti esittää muutaman A4- listan- kuinka mussuttajienkin maailmanloppuennustukset ovat perseestä ja siten pekunkin jutut ovat perseestä, näin kadunmieheltä sanoitettuna.
        huom. ei helluntalainen, eikä adventisti jne.

Perseestä on teitin juttunne... kunhan pääsette soittamaan suutanne oman määräjumalienne alttarilta, niin persiiseen meni.

Olkaan hyvät- aivottomat suunsoittajat.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai, sinun mielestäsi maailmassa on parituhat- vuotiaita? Outo väite?

Eikö bolla säteile, että kun sinäkin potkaset tyhjää, ja kuopataan ja pappi aamentaa. se olisiinä se sinun parituhatvuotinen ikäsi- juttusi mukaan.

Entä senjälkeen kun seitsekymppisenä potkaset lipokkaasi jalasta. entä sitten?

Temmataanko vain ei? Entä he- jotka uskovat tämän Jeesuksen paluuseen.

voi teitä aivottomia ja avuttomia käsittämään vaikka kirjoituksia. Ettekö ossaaa siis ossoo lukkeekkaan.

Eikö tämä ole näin kadunmieletä sanoitettuna sinun haudallasi totta- ?

monot potkastuasi viimeisenkerran nurkkaan, etköhän sinäkin nuku 70-80 ikävuotesi jälkeen ja seuraava tihruumisesi on, kun oot maannut- kun lutterikin sanoi- hauvassa.
        Et sinä polonen tiiä siitä mittään makuulla ollessa. Ehkä täällä soittelette turpavärkkiä, ajankuluksi ja aivottoman pentumaisesti- kuin koulukiusaaja- matalotsaiset keksenkasvuiset kakarat- tapanne mukaan. Eihän teitä ole kotonakaan opetettu tapoihin- kakruus jatkuu... niin kuolemasi on aikana lyhyt- ethän sinä nukkuessasikin vahdi kelloa, joko noustaan. Nukahdat ja heräät kellonsoittoon... Ymmärtääkö porukka. Ettehän te ymmärrä mitään, vaan pennut uskontohiekakasallaan riitelee leluistaan. Sen ikäsisiä te olette, pentuja. Säälin teitä..

Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
        (1Te 4:13-18)

tämä ei koske ateisteja, te ette pääse elämään siosälle, eivan oman päänne mukaan.
        Tapelkaa täällä, ja olkaa ilkeitä tapanne mukaan toisianne kohtaan. Sen te osaatte.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ja Wilkki kuoli- sydäriin ja taitaapi nukkua kuoleman---- unta---- aikansa..

• Anonyymi00155
        Anonyymi00005 kirjoitti:

sisälle Pelastukseen.

Mvh J - K

Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.

Jeesus tulee takaisin ihan rauhassa.

Sitä ennen luste eli hurmoslahkot temmataan pois ufo-aluksiin.

• Anonyymi00003

Pitäisi ajatella pahojen ja katkeroitujen luterilaisten olevan Jeesuksen omien kimpussa
      Eikö teillä riitä kasteessa saatu 'pyhä henki' ja papit baal-jumalien kauhtanoissa jakirkkojen seinissä epäjumalien symbolit?
      EIKÖ LUTERILAISILLE OLE KYLLIKSI HEIDÄN TÄYDELLINEN KIRKKONSA!

• Anonyymi00017

Mitenkäs sinulla nuo mielenterveysasiat?

• Anonyymi00051

Taidat olla ottanut vastaan sen joka tuli hänen nimissään. Vähän vaikuttaa siltä mutta varma en voi olla. Sinä näytät vihaavan luterilaisia oikein urakalla, vaikka tuskin ne mitään sinulle on tehnyt. Tarkoitatko itseäsi jeesuksen omaksi? Jos sinä olisit sellainen, niin kyllä sinun asenne muita kohtaan olisi ihan erilainen. Tämäkin on vain minun näkemys.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Taidat olla ottanut vastaan sen joka tuli hänen nimissään. Vähän vaikuttaa siltä mutta varma en voi olla. Sinä näytät vihaavan luterilaisia oikein urakalla, vaikka tuskin ne mitään sinulle on tehnyt. Tarkoitatko itseäsi jeesuksen omaksi? Jos sinä olisit sellainen, niin kyllä sinun asenne muita kohtaan olisi ihan erilainen. Tämäkin on vain minun näkemys.

Tiedätkö, että muslimit odottavat omaa messiastaan Mahdia?
        Kun seurakunta, siis Jeesuksen omat, ovat temmattu taivaaseen,
        muslimien Mahdi ilmestyy näyttämölle ja on antikristus.

Monet uskovat häneen koska alussa hän osoittautuu rauhaa
        rakastavaksi rauhan mieheksi ja saa aikaan maailmanlaajuisen
        rauhan. Mutta kun hän menee Jumalan temppeliin ja julistaa
        olevansa Jumala, silloin vasta juutalaisten silmät avautuvat ja
        he huomaavat, että ovat ottaneet vastaan väärän messiaan.
        Ja tämä väärä messias on muslimien Mahdi.

Toinen tulee omissa nimissään ja hänet te (juutalaiset ja muut
        uskonnolliset ihmiset) otatte vastaan.

Mvh J - K

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mvh J - K

Näistä asioista puhuu netissä Walid Shoebat.
        Hän oli aikaisemmin äärimuslimi mutta kääntyi
        kristinuskoon ja nyt opettaa Raamattua.

Koska hän on ollut äärimuslimi ja tuntee sekä
        Korani että Raamatun, hän opettaa laajasti ja
        luotettavasti lopun ajoista ja antikristuksesta.

Kannattaa ottaa aikaa ja katsoa ja kuunnella
        https://www.youtube.com/watch?v=INI7Dt6tFfQ

Mvh J - K

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mvh J - K

>>>Toinen tulee omissa nimissään ja hänet te (juutalaiset ja muut
        uskonnolliset ihmiset) otatte vastaan.<<<

Selvyyden vuoksi kerron, mitä tarkoitan uskonnollisella ihmisellä.

Uskonnollinen ihminen ja uskova ihminen ovat kaksi eri ihmisryhmää.

USKONNOLLINEN IHMINEN on ihminen, joka harrastelee jotakin
        itse valitsemaansa uskontoa. Silloin hän keskittyy itseensä ja omiin
        tekoihinsa. Hän pyrkii ansaitsemaan Jumalan hyväksyntää omilla
        teoillaan.

Yleensä uskonnollinen ihminen uskoo Jumalan olemassaoloon,
        mutta ei välttämättä aina. On uskontoja, joissa ei uskota persoonalliseen
        Luojaan vaan johonkin epämääräiseen korkeampaan voimaan.
        Uskonnollinen ihminen elää erossa Luojastaan. Hän ei tunne Luojaa.

USKOVA IHMINEN on ihminen, jolla on elävä rakkaussuhde Elävään
        Jumalaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän ei harrasta mitään uskontoa.
        Hän elää Jumalan yhteydessä Hänen kanssaan (sisällä)
        Jeesuksessa Kristuksessa rakkaussuhteessa Jumalaan. Silloin
        hänen huomionsa ja kiinnostuksensa kohde on Jumalan Pojan
        kautta Jumalassa.

Uskova ihminen elää (sisällä) Jumalassa Hänen kauttansa ja Hänestä.
        Hän ei pyri ansaitsemaan Jumalan hyväksyntää ja rakkautta omilla
        teoillaan. Hän ottaa vastaan Jeesuksen hänelle ansaitseman ja
        hankkiman hyväksynnän ja rakkauden Jeesuksessa Kristuksessa.

Mvh J - K

• Anonyymi00066
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Näistä asioista puhuu netissä Walid Shoebat.
        Hän oli aikaisemmin äärimuslimi mutta kääntyi
        kristinuskoon ja nyt opettaa Raamattua.

Koska hän on ollut äärimuslimi ja tuntee sekä
        Korani että Raamatun, hän opettaa laajasti ja
        luotettavasti lopun ajoista ja antikristuksesta.

Kannattaa ottaa aikaa ja katsoa ja kuunnella
        https://www.youtube.com/watch?v=INI7Dt6tFfQ

Mvh J - K

Juuri Walid Shoebat huomasi, että bysantin kreikaksi kirjoitettu numerosarja 600-60-6 näyttää lähes samalta kuin arabiankielinen fraasi 'allahin nimessä'. Ne, jotka ymmärtävät kieltäytyä pedon merkistä, mestataan. Jo nyt paavin pakanauskonto, farisealaiset juutalaiset ja muhamettilaiset veljeilevät 'aabrahamilaisessa veljeydessä'. Heillä on 'pyhättö' jossain Dubaissa tai siellä päin. Maahanmuuton järjestäminen kuuluu näihin lopunaikojen tapahtumiin.

• Anonyymi00004

Pitäisi ajatella että onko mitään mitään tärkeämpää asiaa mitä ajatella.

• Anonyymi00006

Näitä kokoussaleihin vetäviä magneetteja on ollut ja on edelleen. Järjestävä yhteisö haluaa tulosta, sekä taloudellista kolehtituloa, että hallinnallista, ihmisiä hallintaan.
      Kokouksissa ne ihmiset, jotka saadaan kokemaan ”sieluntilansa” epävarmaksi ja epäselväksi, menevät herkästi rukousjonoihin. Eipä silti. On heitä jotka saavat uskon, kokevat uudestisyntymisen vaikka niin erikoisella tavalla, ”väärin sammutettu”. Kyllä se totta heidän kohdallaan on. Valitettavaa on useimmin, kenen kynsiin joutuvat siinä hauraassa alussa orjuuttavaan jatkohoitoon .
      Hekin joilla ei myöhemmin ole yhteyksiä uskonnollisiin yhteisöihin, ei kovinkaan moni pidä ”liekkiä palamassa” kotona ja muualla arjessansa. Totta on, että ovat kerran uudestisyntyneitä ja saaneet Pyhän Hengen. Muutamat tosin kotonaankin säilyttävät uskon siinä kasvaen vuosikymmeniä loppuun asti.
      Noissa kokoustapahtumissa on rukousjonoihin kerta toisensa jälkeen menossa jo aikanaan uskon löytäneitä. Heitä käy sääliksi. Eivät ole saaneet lepoa ja rauhaa, koska yhteisöönsä kasvaneina ovat identifioituneet yhteisönsä rasitteisiin. Rukouspalvelussa eivät saa apua ja on uskonelämälle haitaksi, oikeammin vaaraksi, antautua rukouspalveluun epämääräisten käsien alle. Käsien, jotka eivät ole vilpittömät eli rasitteista vapaat.
      Olinpa kerran ketjun aiheessa mainitun henkilön kokouksessa en omasta halusta, vaan sovinnollisesti lähipiirin toiveesta. Mitään vetoa ei ollut rukousjonoihin. Katselin sitä touhua, puhumisia, kuoron laulamista. Tietenkin myös kuulin. Lopussa katselin ihmisiä rukousjonossa ja toivoin heille lepoa ja rauhaa kun joskus pääsisivät vapauttaviin tuuletuksiin.

• Anonyymi00007

Pysy sinä luterilainen kirkossasi!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pysy sinä luterilainen kirkossasi!

Luterilaisuus on Kristillinen kirkkokunta, toisin kuin Jenkkilahkot.

• Anonyymi00053

Raamatussa neuvota menemään neljän seinän sisälle ja rukoilemaan yksin, kyllä se yhteys Pyhään henkeen niinkin onnistuu ja paremmin kuin jossakin telttakokouksen kaatuilussa tai rukouskokouksessa. Ja se kätten toisten päälle paneminen jonkun pastorin suosituksesta sillä yritetään luoda yhteisöllisyyttä ja ryhmähenkeä. Vaikka eikö siitä, käsien päälle panemisesta ja niiden alle menemisestä varoiteta Raamatussa. Ettei tule osallisuuutta toisen synteihin niin kannattaa miettiä kenen puolesta rukoilee.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luterilaisuus on Kristillinen kirkkokunta, toisin kuin Jenkkilahkot.

Kun tulet uskoon, ymmärrät, että luterilaisen 'kirkon' papittaret, homotus ja kannibalistinen ehtoollisrituaali eivät ole kristinuskoa. Ja ymmärrät, että 'jenkkilahkot' on pilkkanimitys, joka kattaa joidenkin silmissä kaikki amerikkalaiset uskovatkin, menestysseurakuntien ohessa. Totuushan on se, että USA:ssa on paljon uudestisyntyneitä uskovia kristittyjä. Ei pidä kuvitella, että 'amerikkalainen kristitty' tarkoittaa vain Copelandin ja mitä noita on, seuraajia. Kun Jeesus pian tempaa omansa pois, Amerikasta lähtenee miljoonia, Suomesta aika pieni joukko.

• Anonyymi00009

Tämä Niilo ylimainio oli huijari, kuten kaikki tämän alan edustajat. Ei todellakaan mikään hyvä ihminen.

• Anonyymi00010

Niilo käytti kundaliinia ja reikivoimia ihmisten kaatamiseen.

Nopea tönäisy otsaan ja selälleen nurin, on vanha Hindujen käyttämä rituaali.

googlaa: shaktipat

Ihmisen otsassa on ns. kolmas silmä, josta erilaiset energiat ja voimat kulkevat ihmisen sisälle, ihmisen mieleen eli aivoihin.

Älä anna lahkopastorin laittaa käsiään pääsi päälle ja koskettaa päätäsi tai otsaasi.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi00011

Jos kaatajapastori tulee kohti silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois.

Shaktipat
      (tai Shaktipata) on sanskritinkielinen termi, joka tarkoittaa jumalallisen tai henkisen energian (Shakti) siirtoa oppilaalle mestarilta tai suoraan jumaluudelta, mikä käynnistää sisäisen henkisen heräämisen, erityisesti kundalini-energian aktivoinnin, (Dr. Raghuveer Singh Rajput. Tämä siirto voi tapahtua kosketuksen, katseen, ajatuksen, pyhän sanan (mantran) kautta tai jopa etäältä, ja se on armon teko, joka avaa portin syvempään tietoisuuteen ja henkiseen kehitykseen, (Wikipedia.

• Anonyymi00013

Niilo Ylivainio teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja.

Väitteitä ihmeparenemisista levitetiin 1304 tapausta, jotka oikea lääkäri totesi tri:n väitöskirjassa vääriksi.

Niilo laski, että helluntailaiseurakunnat saivat hänen ihmeparantamiskampanjan avulla yhteensä 6000 uutta jäsensä.

• Anonyymi00014

En minäkään koskaan kaatunut, mutta Jumala kohtasi minua hyvin voimakkaasti kaatumatta. Se riippuu ihmisestä. Me emme ole massaa, me olemme yksilöitä.

• Anonyymi00019

Henkimaailma ja villitsevät hurmoshenget kohtaavat ja kaatavat ihmisiä hyvinkin voimakkaasti.

Ei ne ole mitään pyhiä henkiä, vaan ihan jotain muita henkiä, voimia ja energioita, mitkä ihmisiä viskelee ja kohtaa.

Perinteinen terve kristinuskoa sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saad kovempaa kamaa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Henkimaailma ja villitsevät hurmoshenget kohtaavat ja kaatavat ihmisiä hyvinkin voimakkaasti.

Ei ne ole mitään pyhiä henkiä, vaan ihan jotain muita henkiä, voimia ja energioita, mitkä ihmisiä viskelee ja kohtaa.

Perinteinen terve kristinuskoa sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saad kovempaa kamaa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Ja tuotakin epämääräistä aasinleukaluulla huitomista on joku tomppeli peukuttanut !

No niitä riittää suomessa monta miljoonaa iloista kirkkoveron maksajaa toki.

• Anonyymi00015

Ps.91:7 Vaikka tuhannen lankeisi sivullas, ja kymmenentuhatta sinun oikiallas, niin ei se sinuun satu. Biblia (1776)

• Anonyymi00020

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

Pahat hengetkin julistaa Jeesusta ja Paavalia.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00085
        Anonyymi00021 kirjoitti:

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Luterilainen kirkko on ottanut itselleen Jumalan aseman ja korottanut itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan. Luterilaisten opin mukaan vain kirkko voi pelastaa kolmen vesitipan pakanallisen rituaalin kautta. Herra Jeesus ei voi ketään pelastaa, ei vaikka yötä päivää avuksi huutaisi Herran Jeesuksen nimeä, näin kirkko opettaa.
        Luterilaisen opin mukaan myöskään Jeesus ei sovittanut eikä kantanut kenenkään syntejä ristille, vaan yhä edelleen synnit, jopa Aadamista asti, laitetaan jokaisen maailman syntyvän ihmisen kannettavaksi. Luterilaisilla on ratkaisu synteihin: kolme vesitippaa taikojen ja merkkien ja loitsujen kera otsaan ja kas synnit pyyhitään pois.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Näin luterilaisuuden isä opettaa pahoista hengistä: Miten paholaisen voi häätää
        Tohtori Luther kertoi usein karkottaneensa paholaisen terävillä sanoilla ja hauskoilla piloilla, mikäli ei pystynyt pääsemään siitä eroon pyhällä sanalla tai vakavilla puheilla. Jos se taas tahtoi raskauttaa hänen omaatuntoaan, Luther usein tokaisi: Paholainen, laskin housuihini, joko sinäkin sen haistoit ja kirjasit muiden syntieni jatkoksi? …
        Kolistajahenget ja apinat
        Uskon, että pyhimykset taistelussa lyövät ja kuristavat monia pahoja henkiä, sanoo Origenes. Minä taas uskon, että lyödyistä ja voitetuista paholaisista tulee kolistajahenkiä tai "Lapin noitia", sillä ne ovat pilalle menneitä pahojahenkiä. Samoin uskon, että apinat ovat oikeita paholaisia.
        Hulluilla on hullujen jutut, eli näitä Lutherin pöytäpuheita ei taitaisi kovin moni enää jaksaa ruokaillessaan kuunnella? Samalla sivulla hän toteaa vielä kuin alleviivatakseen hulluutensa:
        Lääketiede ja lääke tekevät ihmiset sairaiksi, sillä lääkärit keksivät sairauksia. Matematiikka tekee surulliseksi. Teologia tekee ihmisistä syntisiä.

• Anonyymi00022

Ei ne epämääräiset hurmoskokemukset ole mitään Jumalan kohtaamisia.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

• Anonyymi00027

Mitä luulet sanomasi tuolla raamatunjakeella ?

Oletko hölmö, ei liity mitenkään aiheeseen hah, käännö katkismus oikein päin nyt alkuun.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitä luulet sanomasi tuolla raamatunjakeella ?

Oletko hölmö, ei liity mitenkään aiheeseen hah, käännö katkismus oikein päin nyt alkuun.

Hurmahenkiset hellarit vihaavat Kristittyjen kirjoittamaa katekismusta, koska siellä on Jumalan kymmenen käskyä selityksin ja kehotus niiden pitämiseen.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Hurmahenkiset hellarit vihaavat Kristittyjen kirjoittamaa katekismusta, koska siellä on Jumalan kymmenen käskyä selityksin ja kehotus niiden pitämiseen.

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

Menkää omaan täydelliseen kirkkoonne! Toisen yhteisöjen asiat eivät kuulu luterilaisille!
        Kuvittelette olevanne koko maailman tuomareita ja jumalia!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Älä sano väärää todistusta lahkolaisista!
        Pidättekö te tämänkin käskyn.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Menkää omaan täydelliseen kirkkoonne! Toisen yhteisöjen asiat eivät kuulu luterilaisille!
        Kuvittelette olevanne koko maailman tuomareita ja jumalia!

Luterilaiset´sumuttavat kaiken aikaa helluntailaisia ja muita Jeesuksen seuraajia silmille. Jos ja kun luterilaiset puhuvat armosta, niin kyse ei olekaan, niin kuin helluntailaiset olettavat Jumalan armosta Kristuksessa, vaan luterilaisten puheet armosta tarkoittaa kasteen armoa. Samoin luterilaisten puheet sydämen uskosta tarkoittaa kasteen kautta saatua uskoa, vaikka Sana ilmoittaa kuulemisen kautta tulevan uskon. Mihin tähän johtaakaan, sinisilmäisten helluntailaisten yhteistyö pöyhkeiden luterilaisten kanssa?

• Anonyymi00028

Suomalaisia on istytettu 500 vuotta kirkoissaan, on ripitetty ja rokotettu mutta ymmärrys koko aiheesta on nollan tienoilla luetun ketjunbperusteella !

Mikä vaivaa, miksi olette pimeitä ja sokeita ja kuvittelette sakramenttinne pelastavan teidät ylöstempaukseen hah, turha pelko, kukaan ei nouse mihinkään lutterin sakramenteilla.

• Anonyymi00083

Normaalisti ihmiskunta tuomitsee hirmutekoihin ja kansamurhiin syyllistyneet ja veritekoihin osallisina olleet. Kansanmurhia ja verenvuodatusta kauhistellaan vielä vuosisatojenkin kuluttua.
        Mutta kansanmurhiin kehottanut Luther on korotettu luterilaisen kirkon oppi-isäksi, jota kunnioitetaan ja joka on asetettu Jumalan yläpuolelle.
        Luterilaiset koristavat seiniään kansanmurhaaja, Lutherin kuvilla. Ylpeillen luterilaiset käyttävät kansanmurhaajan nimeä todistaakseen oikean uskonsa ja Luther-nimi on takeena Taivaaseen pääsystä.
        Luterilaisuus on kammotus ja oksennus Jumalan edessä!!!

• Meissä ugreissa on liikaa hämäläisgeenejä.🦥Sori siittä.😇 Antakee armoo vielä 500 vuotta nii kyl me ehkä vähä kehitytää...📖👨‍🎓👩‍🎓🧑‍🎓 🇫🇮
        Jos toimeen tartutaan.🦥😵🥱😴🛌ZZZZZZZ...

• Anonyymi00034

Pakkovauvakastetut puhuvat hurmahengistä.
      Missä he ovat näihin tutustuneet, kun heidän jumalanpalveluksissa ei tapahdu mitään?

• Olen toiminut suntiona. ⛪️🥖🍷
        Messussa tapahtuu paljonkin pyhää pöhinää. 🥖🍷😇Ja ehdollisviinit sakastissa messun jälkeen ovat sitä aivan parhautta...🍷🍷🍷🍷🍷🍷😋👍

• Anonyymi00037

Vain hyvin henkisesti epävakaat menevät johonkin lahkolaisten kokouksiin. Vanhoista ei niin väliä, mutta säälin lapsia ja nuoria, joilta nämä kiihoittajat vievät terveen elämän.

• Anonyymi00047

Jospa pyytäisit ymmärrystä itsellesi ainakin minimiannoksen eli sen verran että lakkausit puhumasta lahkolaisista ja tajuaisit kenrstä silloin puhutaan.

Pikaohjeena kerron sinulle salaisuuden että lutrtilaisuus on suomen suurin lahko.

Onko nyt hyvä

• Anonyymi00038

Jokaista jonka ottaa lapsekseen Jumala lyö.

Joten tuo joka toivoi ettei tulisi lyödyksi maahan ei päässyt Jumalan lapseksi.

Kuningatar Elizabeth II hautajaisissa pyörtyi yksi soturi. Sain sanaa että Jumala sen avulla osoitti hyväksyvänsä Kuningattaren lapsekseen. Ja melko rauhaisa olikin hänen aikansa Euroopassa. Autuaita ovat Rauhantekijät he saavat Jumalan lapsen nimen.

Tämä asia on varma että Jumala lyö lapsiaan.

Ihme asia on että juuri tänä aikana paljon kokouksissa tulee Jumalan lapsia.

• Anonyymi00041

Jumala kurittaa ja kasvattaa lapsiaan. Ei lyö.

• Anonyymi00042

Ei se kaataminen taida enää nykypäivänä ole kova juttu, mutta ei oikein sillä tavalla elävät puheet kuin mitä Niilo puhui. Ei kukaan olisi mennyt vain kaatumaan sinne, jos Niilon puhe ei olisi ollut kuulemisen arvoista, jos ei olisi koettu että nyt puhuu erikoinen mies, eikä vain jaarittele jotain ja lue Raamatun jakeita miten muut ovat eksyneet.

Niitä puheita voi nytkin kuunnella netistä eikä netin kautta mikään hurmahenki iske kehenkään, ei sitä tarvitse pelätä, vaan voi aivan rohkeasti kuunnella mitä Niilo puhui, miten ja millä tyylillä.

• Anonyymi00048

Kastuminen jäänee ikuiseen salaisuuteen mistä siinä oli kysymys,mutta tiedossani ei ole että kukaan olisi siitä muuttunut pahemmaksi!

Siitäkään ei ole tietoa muuttuiko joku paremmaksi, tuskin ne kaatuneetkaan sitä osaisi sanoa.

Ehkä niilo ajatteli että siinä ihminen siirtetään ikäänkuin kahdenkezkiseen hoitoon Pyhän Hengen kanssa.

Vähän kuin potilas ja lääkäritilanteeseen.

• Anonyymi00049

paholainen kaataa

• Anonyymi00072

Ei kokeilla.

• Kastuminen 😹👍

• Anonyymi00050

Parhami ja Olseni kaatoi....

• Anonyymi00056

Kyllä Niilon puheita voi kuunnella tänä päivänä ilman pelkoa siitä että hurmahenki iskee tai mikä muu tahansa. Ei niin pelkuri voi olla ettei uskalla kuunnella ihmisen puheita ja rehellisesti arvioida miltä ne kuulostaa tähän aikaan suhteutettuna kun enää ei pidetä hyviä puheita, vaan pelkästään herjataan netissä toisia. Niin onnettomaksi ja mitättömäksi on. usko mennyt tänä päivänä eikä siitä olé opiksi ottamista.

• Anonyymi00059

Kaverisi lausahti emävalheen. Niin tuosta on ajateltava.

• Anonyymi00060

Jokaisen uskonelämä tietenkin rakentuu siitä miten Jumala lahjoittaa Pyhää Henkeä, miten saa armon Hengen osakseen eikä sitä voi keltään toiselta ottaa eikä itse rakentaa itselleen, vaan se on Jumalan lahja vilpittömälle ja etsivälle mielelle. Kaikkea voi selitellä ja olla tietävinään, mutta lopulta kaikki tulee siitä miten Pyhä Henki ravitsee.

Juuri siksi voi kuunnella kyllä saarnoja sekä menneeltä ajoilta että tästä ajasta eikä niistä iske mikään outo tai kummalinen henki, joka alkaisi riepoa ihmistä, vaan voi niistä aivan avoimesti kuunnella, että onko Jumalasta vai lateleeko ihminen omia herjojaan.

Ja jos jonkin usko on pielessä, niin silloin Jumalan armo ei vain ole ollut osana eikä Jumala ole lahjoittanut Pyhää Henkeä valaisemaan ihmistä eikä kulkemaan Jumalan lapsen tietä. Ei sille silloin mitään voi vaikka herjaisi miten, niin ei Jumala sen vuoksi muuta suuntaansa ihmisen suhteen. Hukkaan siinä menee ihmisen touhut.

• Anonyymi00064

Sananl. 4:16

Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.

• Anonyymi00089

Sana ei ilmoita sakramenttien kautta tietä Jumalan luokse. Sakramentit ovat näkyvä ja tärkeä osa katolilais-luterilaista porttokirkkoa.
        Sana-sakramentti on kirjoitettuna porton otsassa. Näin ollen Sanan valossa on helppo varoa porton opetuksia sakramenteista pelastuksen tietä ja portteina taivasten valtakuntaan.
        Oppi sakramenttien kautta pelastukseen on vastoin Jeesuksen tärkeimpiä opetuksia:
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
        jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
        Katolilais-luterilaiset opit ovat väkevä eksytys.

• Anonyymi00067

Yli-Vainio sanoii kirjassaan "Yö ilman unelmia" tempauksen tulevan 2000-luvun vuodenvaihteessa.

Yli-Vainio otti siis Jumalan valtikan omaan käteensä ja hänen määräämä tempauspäivä meni umpeen lähes 26 vuotta sitten.

Pe.ku

• Anonyymi00068

Niilo oli Jumalan lähettiläs.

• Anonyymi00080

Niilo oli paha eksyttäjä ja helluntailaisten harhaoppien levittäjä, heresian levittäjä.

• Anonyymi00069

Luterilaiset, pysykää kirkoissane, niin ei varmasti tule vääriä profetioita! Onhan luterilaisilla oikea kasteessa saatu
      'pyhä henki', eikö ole teille riittäväsdt hengen voimaa, luterilaiset?

• Anonyymi00071

Puheissaan Niilo ei tempausta ennustanut, mutta puhui siitä kyllä kuten siitä on Raamatussa kirjoitettu eikä ainakaan silloin keksinyt siihen mitään omia sävellyksiä.

Eikä muutoinkaan puhunut kuin Herrasta, ei hänen saarnansa ollut ihmisten herjaamista, vaan Jumalan voiman osoittamista.

• Anonyymi00073

"Puheissaan Niilo ei tempausta ennustanut, mutta"

Mutta kun antoi suoraan päivämäärän omassa kirjassaan ja siitä on edelleenkin mustaa valkoisella.
        Kirjassa se on painettuna tekstinä ja säilyy ikuisesti.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mutta kun antoi suoraan päivämäärän omassa kirjassaan ja siitä on edelleenkin mustaa valkoisella.

Kasteen armon takaaja on kirkkoliatos!

• Anonyymi00090
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Raamatussa on mainittu vain aikuisten kasteet. Kristikunnan vanhat perinteet eivät pelasta, vaan ainoa Tie ja ovi ja portti on Jeesus, muualta tulleet, kastemaljojen ääreltä Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä.
        Sana ilmoittaa hyvin selvästi ja yksiselitteisesti: 'hän (Pietari) on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'. Pietari ei valuttanut Korneliuksen päähän vettä, ja näin sadanpäämies olisi tullut uskoon, vaan Pietari puhui evankeliumin sanoja: Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
        Pietari kirjoitti: te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
        Sana todistaa Korneliuksen kodissa olleista ja Pietarin puheet kuulleista ja puhutun sanan kautta uskoon tulleista: Vauvat ja pikkulapset eivät puhu näin: Nyt olemme siis tässä kaikki Jumalan edessä, kuullaksemme kaiken, mitä Herra on käskenyt sinun puhua." Korneliuksen kodissa uskoon tulleet olivat ymmärtäväisessä iässä ja ymmärsivät Pietarin puheen.

• Anonyymi00074

Niilo katui kun luopui kasteen armosta eli esikoisoikeudestaan ja vaihtoi sen helluntailaisten hurmoshenkiin, höyryäviin hernesvelleihin.

• Anonyymi00079

Muistelmista selviää, että herkkinä hetkinä Niilo katui katkerasti kun kääntyi helluntailaiseksi.

• Anonyymi00076

Väärä ja valehteluun perustuva vauvakaste on todellakin kirkon keksintö. Jumalalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

• Anonyymi00077

Kaste lapselle on Jumalan armoteko siirtää lapsi tästä maailmasta sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksen verensuojaan.

Helluntailaisten opit on perkeleestä, koska he yrittää estää lapsia saamasta ikuisen elämän lahjaa.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kaste lapselle on Jumalan armoteko siirtää lapsi tästä maailmasta sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksen verensuojaan.

Helluntailaisten opit on perkeleestä, koska he yrittää estää lapsia saamasta ikuisen elämän lahjaa.

Tuo on sinun omaa propagandaa, joka paljastaa, että sinä et ole uskossa.

• Anonyymi00078

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

• Anonyymi00081

Raamatussa pahan äkkikuoleman kokivat ne miehet, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.

• Anonyymi00082

Luterilaisuus on röyhkeää ja silmitöntä ja häpeilemätöntä ja tietoista valehtelua!
        Raamatun yksi keskeisimmistä totuuksia on oppi syntien anteeksi saamisesta:
        -uhri syntien edestä, JEESUS
        -parannus ja kääntyminen Jumalan puoleen
        -syntien tunnustaminen
        Sana selkeästi ilmoittaa: Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Mutta luterilaiset käärmeen sikiöt ja valheet lapset ovat muuttaneet syntien anteeksi saamiseen ehdoksi heidän kirkkonsa sakramentit ja ilman heidän oman kirkon toimittamaan päänkastelua kukaan ei pelastu!
        LUTERILAISUUS TULEE VALHEEN KAIKELLA VOIMALLA JA KAIKELLA VÄÄRYYDEN VIETTELYKSELLÄ!

• Anonyymi00092

Helluntailainen lääkäri Miettinen tutki Niilon kautta mahdollisesti tapahtuneita parantumisia. Yhtä ainutta todistetavissa olevaa tapausta hän ei löytänyt. Ihmiset tosin väittivät parantuneensa sellaisistakin sairauksista, joita heillä ei koskaan potilastietojen mukaan ollutkaan.

• Anonyymi00095

Matti A Miettinen tutki 611 ihmisen 1304 väitettyä paranemista, mutta ei vahvistanut yhtäkään niistä. Kyse oli tieteellisestä tutkimuksesta, väitöskirjasta. Painavaa sanaa siis.

• No tämäpä autuasta.😇

• Anonyymi00097
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Matti A Miettinen tutki 611 ihmisen 1304 väitettyä paranemista, mutta ei vahvistanut yhtäkään niistä. Kyse oli tieteellisestä tutkimuksesta, väitöskirjasta. Painavaa sanaa siis.

Mutta minä tutkin luterilaisuuden perustaa ja luterilaisuutta: Luterilaisuus on valhetta ja täyttä potaskaa alun ja lopun välillä.
        Luterilaisuus on osa porttoa, Jeesuksen todistajen veresta juopunutta, ja Jeesuksen seuraajista valheita kertovaa juoppoa porttoa!

• Anonyymi00153
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Mutta minä tutkin luterilaisuuden perustaa ja luterilaisuutta: Luterilaisuus on valhetta ja täyttä potaskaa alun ja lopun välillä.
        Luterilaisuus on osa porttoa, Jeesuksen todistajen veresta juopunutta, ja Jeesuksen seuraajista valheita kertovaa juoppoa porttoa!

Ai miten ihanaa tekstiä ja lähimmäisenrakkautta! Tuolla kommentillasi saat varmaan paljon käännynnäisiä rakkaudelliseen lahkoosi.

• Anonyymi00102

Mitä väliä sillä paraniko Niilon kautta kukaan, kun itse sanoi, ettei paranna ketään. Jos joku parantaa sen tekee Jumalaa. Jumalaa siis pitää syyttää eikä Niiloa.

Ja jos muutkaan eivät ole parantaneet, niin pitää vain kuunnella Niilon puheita ja verrata niitä tämän päivän jaarituksiin ja muiden herjaamiseen, että ovatko kummat lähempänä Jumalaa.

• Anonyymi00145

No pitääkö täsmentää, etä Jumala ei parantanut Niilo Ylivainion kautta ketään?

Niilo oli ennen tavallinen helvetillä pelottelija, mutta keksi vaihtaa tyyliään sellaiseksi, joka sopi helluntailaisiin kuulumattomienkin kuultavaksi. Siksi hänestä tuli kuuluisia. Tunsin miehen, joka vei linja-autolla porukkaa Niilon kokouksiin. Kolehti ei kerätty haaveilla vaan saaveilla. Saaveissa ei juurikaan satasta (markkoja) pienempiä rahoja näkynyt. Bussikuskit olivat haaveilleet saavansa edes yhden saavin itselleen.

Mihinkähän ne rahat mahtoivat mennä? Toivottavasti oikeaan hyväntekeväisyyteen ainakin osa.

• Anonyymi00103

Niilo oli harhaoppinen eksyttäjä.

• Anonyymi00104

Niilo oli osaltaan vaikuttamassa myös minuun "eksyttäen"
        minua Saa....n vallasta Jeesuksen syliin. Sorry vaan, että
        tämä vahinko sille Pahalle pääsi tapahtumaan.

• Anonyymi00105

Niitä Niilon puheita pitäisi kuunnella, verrata niitä nykypäivän mussuttajieen tai muiden herjaajiin sekä tietenkin Raamatun sanaan ja tehdä sitten arvio.

Kuunnella ensin miten setä puhuu, onko siinä Jumalan Henki mukana, vai puhuuko omiaan.

• Anonyymi00106

"Yli-Vainio sanoii kirjassaan "Yö ilman unelmia" tempauksen tulevan 2000-luvun vuodenvaihteessa."

Pitää paikkansa.
      Siellä se hänen kirjassaan lukee.

• Anonyymi00107

Minä en ole koskaan kaatunut rukoushetkessä. Itse pidän kaatumista enemmän psykologisena juttuna. Aina ne samat henkilöt kaatuilevat, oli rukoilemassa kuka tahansa.

• Anonyymi00108

Jeesuksen ohjeen mukaan piti rukoilla omassa kammiossaan. Jos siis haluaa että salattu Jumala kuulee. Jos kuulemisella ei ole niin väliä, niin tietenkin voi rukoilla miten päin vain.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Jeesuksen ohjeen mukaan piti rukoilla omassa kammiossaan. Jos siis haluaa että salattu Jumala kuulee. Jos kuulemisella ei ole niin väliä, niin tietenkin voi rukoilla miten päin vain.

Jeesus tarkoitti sydämen rukouksia, sinä luterilainen valehtelit! Sana todistaa sinun puhuneen palturia, väittäessäsi kirjaimellisesti kammioissa pitää rukoilla.
        Esimerkikiksi Jeesuksen mentyä Taivaaseen opetuslapset kokoontuivat yhdessä rukoilemaan, eivät olleet kukin kammioissa, vaan yläsalissa.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Jeesus tarkoitti sydämen rukouksia, sinä luterilainen valehtelit! Sana todistaa sinun puhuneen palturia, väittäessäsi kirjaimellisesti kammioissa pitää rukoilla.
        Esimerkikiksi Jeesuksen mentyä Taivaaseen opetuslapset kokoontuivat yhdessä rukoilemaan, eivät olleet kukin kammioissa, vaan yläsalissa.

He pysyivät yksimielisesti rukouksessa vaimojen kanssa. Heille rukoilu oli yksimielisyyttä, ei sitä että pyysivät jotain, anelivat jotain, vaan siitä että heillä oli yksimielisyys, eivät herjannee toisiaan. Sillä rukouksella oli toinen tarkoitus kun mitä kammiorukoksella. Sillä oli tarkoitus pyhittää heitä, pitää pyhien yhtyedessä ettei heistä tulsi paholaisen omia herjaavia uskovia, jotka kannattavat pahoja asioita.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00110 kirjoitti:

He pysyivät yksimielisesti rukouksessa vaimojen kanssa. Heille rukoilu oli yksimielisyyttä, ei sitä että pyysivät jotain, anelivat jotain, vaan siitä että heillä oli yksimielisyys, eivät herjannee toisiaan. Sillä rukouksella oli toinen tarkoitus kun mitä kammiorukoksella. Sillä oli tarkoitus pyhittää heitä, pitää pyhien yhtyedessä ettei heistä tulsi paholaisen omia herjaavia uskovia, jotka kannattavat pahoja asioita.

'Rukoilu' on jumalattomien pilkkaajien ilmaisu rukoilemista. Mistä sinä otit
        "rukoilu oli yksimielisyyttä"?

• Anonyymi00113
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Ajattelemalla rukoileminen on hulluutta. Sana todistaa: Mutta kun Jeesus tiesi heidän ajatuksensa, vastasi hän ja sanoi heille: "Mitä te ajattelette sydämessänne? Siis Jeesus tunsi ihmisen ajatukset, ja tätä tosiasiaa käytetään ajatusrukoilemisen perusteena.
        Mutta eikö olisi ollut täysin mieletöntä, jos opetuslapset olivat kommunikoineet Jeesuksen kanssa ajatuksin? Vai onko Jeesus, josta on todistettu: "Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti", muuttunut?
        Katolisen kirkon oppi kolminaisuudesta on tehnyt Pyhästä Hengensä oudon voiman ja hengen, jonka kanssa kristityt kommunikoivat ajattelemalla. Sen sijaan Raamattu todistaa Herran Jeesuksen olevan Henki, kuten Jeesus itse sanoo Pyhästä Hengestä: En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
        Opetuslapset puhuivat Jeesukselle samalla tapaan kuin jo Mooses: Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista...hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen".
        Ajatusrukoilu on epäuskoa ja Sanan vastaista hulluutta: Sana opettaa täysin selvästi: "Kun rukoilette, sanokaa".

• Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

'Rukoilu' on jumalattomien pilkkaajien ilmaisu rukoilemista. Mistä sinä otit
        "rukoilu oli yksimielisyyttä"?

Harhainen väite: "rukoilu oli yksimielisyyttä, ei sitä että pyysivät jotain". Sana kumoaa valheesi ja harhasi: Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa;
        Jeesus itse antoi esimerkin rukouksesta: väkevää huutoa ja anomista.

• Anonyymi00111

Matt.24:40-41 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:34-36 Minä sanon teille: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ovat kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)

• Anonyymi00115

Raamattu vain kertoo että he pysyivät yksimielisesti vaimojen kanssa rukouksessa.

Pääpaino on sillä yksimielisyydellä.

He eivät riidelleet, eivät herjanneet muita, vaan yksimielisesti odottivat lupauksen täyttymistä

Jos olisivat riidelleet, herjanneet ja olleet pahan puolella, olisi saattanut tulla pitkä aika odottaa Pyhää Henkeä.

• Anonyymi00116

Kommenttiesi pääpaino on valehtelu ja niin paljon kuin vain keksit!

• Anonyymi00117

Sinun ei tarvitse anoa eikä rukoilla eikä pyytää mitään, vaan kaikki annetaan valmiina pöytää kirkon sakramentin avulla!

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Sinun ei tarvitse anoa eikä rukoilla eikä pyytää mitään, vaan kaikki annetaan valmiina pöytää kirkon sakramentin avulla!

Muistaa vain pysyä kansanmurhasta erossa.

Sille ei ole sakramenttia.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Jeesus ei tullut palveltavaksi, vaan pelvelemaan.

Jeesus on läsnä sekä kasteessa että ehtoollisessä konkretian muodossa jakamassa armoaan syntiselle ihmiselle.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Jeesus ei tullut palveltavaksi, vaan pelvelemaan.

Jeesus on läsnä sekä kasteessa että ehtoollisessä konkretian muodossa jakamassa armoaan syntiselle ihmiselle.

Mutta ei ole mukana väärässä ja valheellisessa vauvakastetapahtumassa.

• Anonyymi00119

Niilo oli harhaoppinen eksyttäjä.

• Anonyymi00120

Puoskarointi sai tylyn lopun Espanjassa. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Niin hän on kuollut.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Onneksi rakas lutterisi kuoli vasta 62 vuotiaana, ja niin säästyi pahalta äkkikuolemalta liian varhain !

• Anonyymi00128

Säätiön seuroissako oåit tuon huoneentaulusi vaiihanko sleyssä kuulit!
        Varmaan vähän pompit kuulemasi kunniaksi !

Onko nyt hyvä

• Anonyymi00129
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Onneksi rakas lutterisi kuoli vasta 62 vuotiaana, ja niin säästyi pahalta äkkikuolemalta liian varhain !

Mutta veti viinaa ja heitti paholaista mustepullolla.

Kai syö elinennustetta.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Mutta veti viinaa ja heitti paholaista mustepullolla.

Kai syö elinennustetta.

Vähän paremmissa väleissä paholaisen kanssa olisi syytä olla.

• Anonyymi00137

Toivottavasti mustepullo ei ole osunut.

Silloin olisi piru merrassa.

• Anonyymi00146

Ei vaan musteessa !

• Anonyymi00138

Tietenkin usko pitäisi olla tämän pävän asioita miten Henki pöhisee, että kuolleiden luiden kalistelua

• Anonyymi00139

Ei saa nostaa ketään ihmistä Jumalan yläpuolelle. Yli-Vainio on mennyt jo ja tiedämme hänen osansa vasta tuomiolla. Kuinka sinun käy tuomiolla?

• Anonyymi00140

Eihän kuollut herjaamalla mene Jumalan yläpuolelle.

Ei varsinkaan kun on kuollut.

• Anonyymi00142

Niilon tieetään saaneen kaatajanvoimansa käytyään Australian matkalla Aboriginaalien luona syventävissä opinnoissa.

• Anonyymi00144

Ei se kuollut siitä miksikään muutu herjasi sitä miten paljon tahansa.

Ei edes Jumala ota sitä huomioon kuolleen osalta.

Elävälle herjaajalle voi tulla tulla seuraamuksia.

• Anonyymi00147

Tosi vaan on se, että suuri muutos tuli, lainaus Wikipediasta:

Karismaattisena julistajana 1977–1981
        Niilo Yli-Vainio matkusti 18.12.1976 Australiaan. Australiassa oli järjestetty suuri uskonjuhla, konferenssi johon Yli-Vainiokin osallistui. Hän oli Australiassa seitsemän viikkoa ja palasi Suomeen helmikuun puolivälissä 1977.[19]

Australiasta tultuaan Niilo Yli-Vainio piti uudentyyppisiä kokouksia Turussa ja Jyväskylässä ja sitten Yli-Vainio matkusti Tukholmaan, Södertäljeen ja Boråsiin. Näissä kokouksissa havaittiin se jokin, joka teki Niilo Yli-Vainiosta hyvin tunnetun ja kuuluisan saarnaajan.[20]

!!!
        Yli-Vainio nousi julkisuuteen Australian puhujamatkallaan kokemansa "uuden voitelun" jälkeen vuonna 1977, jolloin suuret ihmisjoukot ympäri Suomea saapuivat Lapualle evankelioimistilaisuuksiin, joissa kerrottiin tapahtuvan parantumisia ja muita hengellisiä ilmentymiä.[21] Erityistä hänen kokouksissaan olivat myös niin sanotut kaatumiset rukousjonoissa (ks. Karismaattinen liike).
        !!!

• Anonyymi00154
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Niilo Yli-Vainio matkusti 18.12.1976 Australiaan. Australiassa oli järjestetty suuri uskonjuhla, konferenssi johon Yli-Vainiokin osallistui. Hän oli Australiassa seitsemän viikkoa ja palasi Suomeen helmikuun puolivälissä 1977.[19]

Australiasta tultuaan Niilo Yli-Vainio piti uudentyyppisiä kokouksia Turussa ja Jyväskylässä ja sitten Yli-Vainio matkusti Tukholmaan, Södertäljeen ja Boråsiin. Näissä kokouksissa havaittiin se jokin, joka teki Niilo Yli-Vainiosta hyvin tunnetun ja kuuluisan saarnaajan.[20]

!!!
        Yli-Vainio nousi julkisuuteen Australian puhujamatkallaan kokemansa "uuden voitelun" jälkeen vuonna 1977, jolloin suuret ihmisjoukot ympäri Suomea saapuivat Lapualle evankelioimistilaisuuksiin, joissa kerrottiin tapahtuvan parantumisia ja muita hengellisiä ilmentymiä.[21] Erityistä hänen kokouksissaan olivat myös niin sanotut kaatumiset rukousjonoissa (ks. Karismaattinen liike).
        !!!

Niilon hyvä ystävä opetti myös häntä. Toinen Pohjanmaanpoika Oliwer Hawk, kuuluisa hypnotisoija. Molempien tiedetään käyneen Aboriginaalien luona.

• Anonyymi00148

Ei hirveästi syntiä ole tapahtunut kun kukaan ei ole kuollut eikä loukkaatunut, eikä ole ollut amerikassa homostelemassa, niin helppo puolustaa kun syntiä ei edes ole.

• Anonyymi00149

Ei edes tarvitse niin kiihkeästi polustaa kuin homoutta tai ihmisten tappamista.

• Anonyymi00156

Minä olen todella jälkikäteen miettinyt sitä, että mikä tämä "uusi voitelu" oli ja mistä / mistä lähteestä se tuli ?

!!!
      !!!

Raamattu näet sanoo näinkin:

2. Kor. 11:4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

• Anonyymi00157

Niilo käytti suggestiota ja kundaliinia, nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei suorilta jaloilta pää edellä selälleen kovalle lattialle. Jos siepparit eivät ole tarkkana, niin huonosti kävi.

Sananl. 4:16

Sillä eivät he saa nukkua, elleivät pahaa tee; se riistää heiltä unen, elleivät ole ketään kaataneet.

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe