saisiko mistään tampereella laulutunteja?? mä rakastan laualmista ja haluaisin tulla laulajaks mutta pitäis vaan ensin käydä laulutunneilla ja kattoo onko musta siihen... mä haluaisin oppia laulaan rockkia ja poppia ja yksityistunnit olis tosi hyvä!! mutta paljonko yksityistunnit maksaa?? mä oon jo kauan halunnu alkaa käymään laulutunneilla mutta en oo löytäny mistään lehdestä tai mistään mitään ilmotusta. auttakaa mua!! jos haluatte kertoo jotain mistä tampereelta löytäis opettajan niin mailatkaa [email protected]
laulutunteja tampereella???
tyttö91
4
1078
Vastaukset
- Laulu-opettaja
... laulutunteja ei pitäisi aloittaa ennen kuin on
15-vuotias, sillä äänihuulet eivät ole vielä
kunnolla kehittyneet nuoremmalla.- tyttö91
mutta eikö sitä voisi harjoitella nuorempanakin vaikka olisikin alle 15?? onhan monia laulajiakin vaikka he ovat alle 15. ja onhan se oma asia vaikka aloittaisi laulamisen kaksi vuotiaana.
- vastuuntuntoinen
laulupedagogi ei sinua ota oppilaakseen. Puoskarit on erikseen, niitä löydät kyllä helposti.
- vastuuntuntoinen
helposti jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185