https://yle.fi/a/74-20200834
Onkohan näillä YLE toimittajilla taipumusta kouluskiusaamiseen tms?
Aika synkän kuvan ovat verorahoilla tuottaneet. Puolueeton media?
Yle toimittajat - Tapio Pajunen, Salla Jantunen
7
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitavat olla toimittajat kuuluisia vihervassareita?
Poliisi Taponen sen tietää? - Anonyymi00002
Punikki yle
- Anonyymi00003
Huii, kylläpä nyt pelottaa. Kukapa luottaisi noihin vassuvirkamiehiin jotka varmasti vääntäisi kaiken oman mielensä mukaan. Toisin sanoen, ministeri Rantanen tekee mitä hänen pitää tehdäkin. Sehän pelottaa. Pelon ilmapiiri on suosittu käsite näille minä-tiedän-paremmin-haluan- tehdä- mieleni mukaan- tyypeille.
- Anonyymi00004
sisäministeriö ei ole turvallinen tila kuten yle 🤣se musta ylellä töissä ollut arvosteli tätä ylen paskaa niin sai lopputilin , se keroo paljon tuosta 600miljoonan verorahoilla pyörivästä paska tuutista
- Anonyymi00006
Turvallinen tila vain vassareille. Itse koen turvattomaksi tilaksi paikat joissa sateenkaaria seinällä tai kerran oli yhdellä virkaiijalla sateenkaari avaimenperä pöydällä.
- Anonyymi00005
Taitaa olla tuolla vassareiden suojatyöpaikka. Heti alkavat ulista kun joku laittaa järkeä touhuun. Melko raukkmaista alkaa Rantasta syyttämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793