Mies viettää joulun muualla

Anonyymi-ap

Mitä tekisin tilanteessa. Nyt kun meillä alkoi loma niin mies meni joulun viettämään tapansa mukaan omien vanhempiensa luokse ja mä omien. Ei siinä ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja saa toki viettää erillistä joulua. Mutta on se outoa ettei voida pariskuntana viettää Yhteistä joulua perheenä. (mulla yksi lapsi)
Ja se että oltiin 4 vuorokautta vanhempien luona ja sieltä vielä kaverin luo viettämään iltaa. Naisystävä vaan saa viettää lomat yksikseen. Mielipiteitä??

7

329

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samalla tavalla se narsistin 58v kanssa menee
      pilaa kaikki muutkin juhlapyhät. Yks neuvo. Vaihda vauvamies ajoissa. menee elämänne hukkaa

• Anonyymi00002

Aikaisemmissa suhteissa miehet eivät noin tiiviisti viettänyt vanhempien nurkissa montaa päivää. Mulle ei oikee aikaa löydy, melkein viikon luuhannut vanhempiensa luona yötä. Ja mä yksin kotona tylsistyneenä kysyen koska voisi muakin nähdä : D

• Anonyymi00003

Oon kumminkin yli 30 ja mies pian 30v niin ymmärtäisin tuota paremmin jos just muuttanut pois kotoa parikymppisenä. Eipä hänen vanhemmat toisistaan erossa oo noin montaa päivää niin miksi meillä menee noin

• Anonyymi00004

"Aikaisemmissa suhteissa miehet ...." Mitähän jos jättäisit miehet rauhaan muutamaksi vuodeksi ja täydellä keskittäytyisit huolellisesti hankkimaasi lapseesi.

Lapsesi tarvitsee sinun aikasi läsnäoloosi, opettamiseen, kouluttamiseen, ja turvallisen kodin luomiseen. Tuo on se joka luo lapselle terveen itsetunnon ja menstyksen aivaimet tulevaisuuteen- tuo on se joka tekee lapsestasi itseään ja yhteiskuntaa kunnioittavan ja rakentava yksilön.

Tuosta sinä keräät kaikista korkeimman koron. Et laukkaamalla vieraiden miesten perässä.

• Anonyymi00005

Miehenä voin rehellisesti kysyä että mitä ttua mies oikein ajattelee? Pitäis olla sinun ja lapsen luona joulu ihan ehdottomasti.
      T. Mies

• Anonyymi00006

Hyvähän niitä omia vanhempia on edes kerran vuodessa useamman päivän ajan tavata. Varsinkin, jos on joskus isompaakin perintöä luvassa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1268
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe