Mitä tekisin tilanteessa. Nyt kun meillä alkoi loma niin mies meni joulun viettämään tapansa mukaan omien vanhempiensa luokse ja mä omien. Ei siinä ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja saa toki viettää erillistä joulua. Mutta on se outoa ettei voida pariskuntana viettää Yhteistä joulua perheenä. (mulla yksi lapsi)
Ja se että oltiin 4 vuorokautta vanhempien luona ja sieltä vielä kaverin luo viettämään iltaa. Naisystävä vaan saa viettää lomat yksikseen. Mielipiteitä??
Mies viettää joulun muualla
7
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samalla tavalla se narsistin 58v kanssa menee
pilaa kaikki muutkin juhlapyhät. Yks neuvo. Vaihda vauvamies ajoissa. menee elämänne hukkaa - Anonyymi00002
Aikaisemmissa suhteissa miehet eivät noin tiiviisti viettänyt vanhempien nurkissa montaa päivää. Mulle ei oikee aikaa löydy, melkein viikon luuhannut vanhempiensa luona yötä. Ja mä yksin kotona tylsistyneenä kysyen koska voisi muakin nähdä : D
- Anonyymi00003
Oon kumminkin yli 30 ja mies pian 30v niin ymmärtäisin tuota paremmin jos just muuttanut pois kotoa parikymppisenä. Eipä hänen vanhemmat toisistaan erossa oo noin montaa päivää niin miksi meillä menee noin
- Anonyymi00004
"Aikaisemmissa suhteissa miehet ...." Mitähän jos jättäisit miehet rauhaan muutamaksi vuodeksi ja täydellä keskittäytyisit huolellisesti hankkimaasi lapseesi.
Lapsesi tarvitsee sinun aikasi läsnäoloosi, opettamiseen, kouluttamiseen, ja turvallisen kodin luomiseen. Tuo on se joka luo lapselle terveen itsetunnon ja menstyksen aivaimet tulevaisuuteen- tuo on se joka tekee lapsestasi itseään ja yhteiskuntaa kunnioittavan ja rakentava yksilön.
Tuosta sinä keräät kaikista korkeimman koron. Et laukkaamalla vieraiden miesten perässä. - Anonyymi00005
Miehenä voin rehellisesti kysyä että mitä ttua mies oikein ajattelee? Pitäis olla sinun ja lapsen luona joulu ihan ehdottomasti.
T. Mies - Anonyymi00006
Hyvähän niitä omia vanhempia on edes kerran vuodessa useamman päivän ajan tavata. Varsinkin, jos on joskus isompaakin perintöä luvassa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708