Mies viettää joulun muualla

Anonyymi-ap

Mitä tekisin tilanteessa. Nyt kun meillä alkoi loma niin mies meni joulun viettämään tapansa mukaan omien vanhempiensa luokse ja mä omien. Ei siinä ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja saa toki viettää erillistä joulua. Mutta on se outoa ettei voida pariskuntana viettää Yhteistä joulua perheenä. (mulla yksi lapsi)
Ja se että oltiin 4 vuorokautta vanhempien luona ja sieltä vielä kaverin luo viettämään iltaa. Naisystävä vaan saa viettää lomat yksikseen. Mielipiteitä??

7

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samalla tavalla se narsistin 58v kanssa menee
      pilaa kaikki muutkin juhlapyhät. Yks neuvo. Vaihda vauvamies ajoissa. menee elämänne hukkaa

• Anonyymi00002

Aikaisemmissa suhteissa miehet eivät noin tiiviisti viettänyt vanhempien nurkissa montaa päivää. Mulle ei oikee aikaa löydy, melkein viikon luuhannut vanhempiensa luona yötä. Ja mä yksin kotona tylsistyneenä kysyen koska voisi muakin nähdä : D

• Anonyymi00003

Oon kumminkin yli 30 ja mies pian 30v niin ymmärtäisin tuota paremmin jos just muuttanut pois kotoa parikymppisenä. Eipä hänen vanhemmat toisistaan erossa oo noin montaa päivää niin miksi meillä menee noin

• Anonyymi00004

"Aikaisemmissa suhteissa miehet ...." Mitähän jos jättäisit miehet rauhaan muutamaksi vuodeksi ja täydellä keskittäytyisit huolellisesti hankkimaasi lapseesi.

Lapsesi tarvitsee sinun aikasi läsnäoloosi, opettamiseen, kouluttamiseen, ja turvallisen kodin luomiseen. Tuo on se joka luo lapselle terveen itsetunnon ja menstyksen aivaimet tulevaisuuteen- tuo on se joka tekee lapsestasi itseään ja yhteiskuntaa kunnioittavan ja rakentava yksilön.

Tuosta sinä keräät kaikista korkeimman koron. Et laukkaamalla vieraiden miesten perässä.

• Anonyymi00005

Miehenä voin rehellisesti kysyä että mitä ttua mies oikein ajattelee? Pitäis olla sinun ja lapsen luona joulu ihan ehdottomasti.
      T. Mies

• Anonyymi00006

Hyvähän niitä omia vanhempia on edes kerran vuodessa useamman päivän ajan tavata. Varsinkin, jos on joskus isompaakin perintöä luvassa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27