Mitä tekisin tilanteessa. Nyt kun meillä alkoi loma niin mies meni joulun viettämään tapansa mukaan omien vanhempiensa luokse ja mä omien. Ei siinä ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja saa toki viettää erillistä joulua. Mutta on se outoa ettei voida pariskuntana viettää Yhteistä joulua perheenä. (mulla yksi lapsi)
Ja se että oltiin 4 vuorokautta vanhempien luona ja sieltä vielä kaverin luo viettämään iltaa. Naisystävä vaan saa viettää lomat yksikseen. Mielipiteitä??
Mies viettää joulun muualla
6
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samalla tavalla se narsistin 58v kanssa menee
pilaa kaikki muutkin juhlapyhät. Yks neuvo. Vaihda vauvamies ajoissa. menee elämänne hukkaa - Anonyymi00002
Aikaisemmissa suhteissa miehet eivät noin tiiviisti viettänyt vanhempien nurkissa montaa päivää. Mulle ei oikee aikaa löydy, melkein viikon luuhannut vanhempiensa luona yötä. Ja mä yksin kotona tylsistyneenä kysyen koska voisi muakin nähdä : D
- Anonyymi00003
Oon kumminkin yli 30 ja mies pian 30v niin ymmärtäisin tuota paremmin jos just muuttanut pois kotoa parikymppisenä. Eipä hänen vanhemmat toisistaan erossa oo noin montaa päivää niin miksi meillä menee noin
- Anonyymi00004
"Aikaisemmissa suhteissa miehet ...." Mitähän jos jättäisit miehet rauhaan muutamaksi vuodeksi ja täydellä keskittäytyisit huolellisesti hankkimaasi lapseesi.
Lapsesi tarvitsee sinun aikasi läsnäoloosi, opettamiseen, kouluttamiseen, ja turvallisen kodin luomiseen. Tuo on se joka luo lapselle terveen itsetunnon ja menstyksen aivaimet tulevaisuuteen- tuo on se joka tekee lapsestasi itseään ja yhteiskuntaa kunnioittavan ja rakentava yksilön.
Tuosta sinä keräät kaikista korkeimman koron. Et laukkaamalla vieraiden miesten perässä. - Anonyymi00005
Miehenä voin rehellisesti kysyä että mitä ttua mies oikein ajattelee? Pitäis olla sinun ja lapsen luona joulu ihan ehdottomasti.
T. Mies - Anonyymi00006
Hyvähän niitä omia vanhempia on edes kerran vuodessa useamman päivän ajan tavata. Varsinkin, jos on joskus isompaakin perintöä luvassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253825Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1121674
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181558Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241309Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136927Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99880Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta78816- 86751