En enää jaksa. En oo nukunut 15 vuoteen kunnolla kun puoliso kuorsaa. Jatkuva herääminen monta kertaa yössä, päätä särkee, korvia särkee. Monesti joudun valvomaan aamuyölle ennen kuin saan vähän edes unta. Jos hän on sohvalla kuuluu meteli sieltäkin makuuhuoneeseem. Hän ei suostu lääkäriin. Eikä yritä laihduttaa vaikka puhuu siitä. Itse olen kroonisesti sairas ja lääkäri sanoi viimeksi että minun on erittäin tärkeää nukkua kunnolla. Ihan loppu tähän. 😔
Voiko kuorsaamisen takia erota
23
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensimmäisen ja viimeisen kerran alennun sinulle vastaamaan mies. Lopeta tämä, heti, nyt. Katkeruus ja kostonhimoisuus sairastuttaa ja vieraannuttaa. Muista oma vastuusi. Ole avoin, puhu paha olosi ääneen.
- Anonyymi00003
Ihan oisit voinut jättää vastasmatta nytkin. En ole mies.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan oisit voinut jättää vastasmatta nytkin. En ole mies.
Sivusta, älä noista välitä, tavoittelevat vain hapanta ilmapiiriä tänne. Ovat teinejä, joilla on vain halua sotkea muiden asioita, saavat siitä kiksinsä. Itse ehdottaisin, että laitat miehesi suuhun heinäsirkan, kun seuraavaksi kuorsaa? Jatkat sen jälkeen nukkumista, ehkä miehesi ei saa sinä yönä unen päåstä kiinni, kun miettii, et mistä kummasta heinäsirkka on lentänyt suuhun?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sivusta, älä noista välitä, tavoittelevat vain hapanta ilmapiiriä tänne. Ovat teinejä, joilla on vain halua sotkea muiden asioita, saavat siitä kiksinsä. Itse ehdottaisin, että laitat miehesi suuhun heinäsirkan, kun seuraavaksi kuorsaa? Jatkat sen jälkeen nukkumista, ehkä miehesi ei saa sinä yönä unen päåstä kiinni, kun miettii, et mistä kummasta heinäsirkka on lentänyt suuhun?
Mistähän heinäsirkkoja saa 🙄
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistähän heinäsirkkoja saa 🙄
Eiköhän niitä myydä monissa eläinkaupoissa, jotkut lemmikithän niitä syö? Elävissä on se metsästyksen viehätyskin? Mikä herättää miehesi, kun sirkka pomppii poskelta toiselle, kun etsii ulospääsyä suusta?
- Anonyymi00002
No voi että.
- Anonyymi00004
Sepäs rakentavaa ajatuksen juoksua.
- Anonyymi00005
Eroamiseen ei tarvitse kertoa mitään syitä. Riittää, kun laittaa avioerohakemuksen vetämään, niin asia hoituu sillä.
- Anonyymi00013
No kyllä toiselle ihan kohtealista kertoa syy miksi.
- Anonyymi00006
Jahas. Miten olisi korvatulpat, tai vastamelunappikuulokkeet? Kun on meteliä, niin itse laitan vastamelukuulokkeet päähän ilman musiikkia. Hento suhina vain kuuluu. Kuulen kuitenkin herätyskellon, vaikka ei kuulokkeiden kautta tulekaan.
Ainoa haittapuoli, että joudun pitämään pääni kahden tyynyn välissä, etteivät kupit tunnu epämukavalta.- Anonyymi00009
Kokeiltu tulpat korvat alkoi vuotamaan verta tulppien takia. Kuulokkeissa en osaa nukkua.
- Anonyymi00007
Keksi sen kanssa parempaa tekemistä niin ei kuorsaa.
- Anonyymi00008
Meillä pannaan ennen nukkumaan menoa ei sen aikana.
- Anonyymi00010
Sinä voit tehdä ihan mitä haluat.
Ei henkilökohtaisiin asioihin ja päätöksiin tarvita lupaa Suoli24 keskustelupalstalta.- Anonyymi00012
Tähän on keskustelupalsta. Tarkoitus keskustella aiheista. Väsynä 2 tunnin yöunien jälkeen epätoivon vallassa. Eihän tänne kenenkään tarvitse kirjoittaa yhtään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tähän on keskustelupalsta. Tarkoitus keskustella aiheista. Väsynä 2 tunnin yöunien jälkeen epätoivon vallassa. Eihän tänne kenenkään tarvitse kirjoittaa yhtään.
Sun pitää ihan itse tehdä päätöksesi, typerää kysellä täältä Suolesta mitä sinun pitäisi tehdä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sun pitää ihan itse tehdä päätöksesi, typerää kysellä täältä Suolesta mitä sinun pitäisi tehdä.
Säkin voit tehdä päätöksen ja lopettaa kommentoinin.
- Anonyymi00016
Mielestäni todellakin voi erota. Kyseessä on sinun terveytesi ja jaksaminen!
- Anonyymi00019
Minunkin mieheni kuorsaa ja arkena nukumme eri huoneissa koska molemmille hyvä uni on todella tärkeää, eikös se kaikille ole
Viikonloppuna nukutaan vierekkäin kun ei ole aikatauluja ja minä voin nukkua aamulla niin pitkään kuin haluan- Anonyymi00022
Niin puolisoni nukkuu nykyään sohvalla. Mutta kuorsaus niin kovaa nykyään ettei sekään riitä.
- Anonyymi00020
Kenen vieressä olet si välillä nukkunu kun et ole viidessätoista vuodessa tottunu jo toisen kuorsaamiseen
- Anonyymi00021
Nuku itse katuporan vieressä. Ei siihen totu. Olen tästä siis 15 vuotta kärsinyt.
- Anonyymi00023
Uniapnea? Nukkuminen toisessa huoneessa, sinne äänieristystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061