Yxärin hevosuni

Anonyymi-ap

Näin viime yönä unen, jossa musta-valkoinen hevonen piti minusta kovasti.

Se tuli luokseni aina, kun menin katsomaan sitä. Se tunnisti ääneni. Kun menin lattialle istumaan, se meni makuulle ja asetti päänsä syliini. 😍🐴 Silitin sen päätä ja turpaa. Nukuimme lattialla toisissamme kiinni.

Hevonen tuntui ihanan lämpöiseltä ja sillä oli sileän tuntuinen turkki.

Miten pääsen takaisin tuohon uneen ensi yönä?! 🥲

🦄

14

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etsit jostain kaikki vanhat Peppi Pitkätossu-sarjat/elokuvat, joissa esiintyy Pepin valkoinen mustatäpläinen hevonen.
      Molempia, kun vielä kiehtoo raskaiden painojen nostelu, niin uni on taattu.

• Anonyymi00005

Olen aina samaistunut Peppiin.

Hyvä idea!

🦄

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen aina samaistunut Peppiin.

Hyvä idea!

🦄

näytätkin ihan siltä, paitsi painoa on ehkä hieman enemmän, noin +100kg enemmän.... äly on silti samalla tasolla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

näytätkin ihan siltä, paitsi painoa on ehkä hieman enemmän, noin 100kg enemmän.... äly on silti samalla tasolla.

Lipsahtiko nyt vähän kiusaamisen puolelle?

Ihan voit itse marinoitua pahassa olossasi! 😂

Minuun tuollainen ei vaikuta.

🦄

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lipsahtiko nyt vähän kiusaamisen puolelle?

Ihan voit itse marinoitua pahassa olossasi! 😂

Minuun tuollainen ei vaikuta.

🦄

ei vaikuta.... mutta osui kuitenkin.... muuten olisit heti sanonut äänekkäästi ettei tuo pidä ollenkaan paikkaansa..

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

ei vaikuta.... mutta osui kuitenkin.... muuten olisit heti sanonut äänekkäästi ettei tuo pidä ollenkaan paikkaansa..

Sinä et valitettavasti sieltä määräämällä pysty päättämään, mikä minuun osuu ja mikä ei.

Olen jo ennalta päättänyt, ettei mikään sinun sanomasi osu minuun.

Eli ihan keität nyt vain itsellesi siellä soppaa. 😂 Minä katson, kun juot sitä siellä. 😉

🦄

• Anonyymi00002

Kuulostaa aivan ihanalta unelta 😊 En ole "hörhöilijä", mutta pidän jollain tavalla unien tulkitsemisesta ja hevonen kuvastaa unessa usein voimaa, vapautta ja uskollisuutta, erityisesti jos kyseessä on hyvinvoiva ja rauhallisesti käyttäytyvä hevonen kuten unessasi oli. Kaiken perusteella näkemäsi uni heijastelee siis sitä, että elämässäsi on asioita hyvällä tolalla 🤗

Siihen en osaa vastata, miten samaa unta voisi nähdä uudestaan, mutta joskus olen päässyt samaan uneen takaisin aktiivisesti miettimällä edellistä unta ennen nukahtamista. Näen joskus unissa ikäänkuin kokonaisia tarinoita, jotka saattavat jatkua seuraavina öinä jatkumoina. Pakottaa sitä ei kuitenkaan voi, mutta toivottavasti saat jatkoa unellesi 😊

Aletheias

• Anonyymi00006

Kiitos. Toivon että elämässäni on asiat hyvin. 😁

Oikeassa elämässä hevoset ovat vähän pelottavia. Ihan vain kokonsa vuoksi. Ne aistivat sen minusta eivätkä tule iholleni kovin innokkaasti.

Täytyypä kokeilla tuota vinkkiä unen jatkamiseen! Haluaisin niin kovasti takaisin silittelemään pollea. 🥺

🦄

• Anonyymi00003

Jos se oli valkoinen aasi?

Terttu-Mikael

• Anonyymi00007

Kommenttisi on syvyydessään hämmentävä, monipuolisuudessaan vailla vertaa ja sisältää mystistä symboliikkaa, joka ei avaudu ensimmäisellä lukukerralla. Painan sanasi sydämeeni ja tutkiskelen niitä siellä. 😵

🦄

• Tuossa unessa oli paljon turvallisia elementtejä. Kävin kurkkimassa unien kirjaa.
      Selitystä uneesi, käännetty google kääntäjällä.

"Hevosen näkeminen unessa symboloi usein voimakkaita sisäisiä voimia, vapautta, vaistoa ja henkilökohtaista ajattelutapaa, mutta merkitys muuttuu merkittävästi hevosen värin, kunnon ja vuorovaikutuksesi sen kanssa.
      Valkoinen hevonen: Puhtaus, onni, hengellinen pelastus, selkeys tai jalo pyrkimys; positiivinen enne.
      Terve/kukoistava hevonen: Edustaa tervettä elämää, vakaata taloutta, tai henkilökohtaista kasvua."

• Anonyymi00012

Kiitos! Olit ottanut hyvin selvää unestani! 😄👍

Tuohan näyttää hyvältä. Uni tuntui ihanalta. Hevonen siinä tuntui rakkaalta ystävältä, joka ilahtui aina minut nähdessään. 😍🐴

🦄

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos! Olit ottanut hyvin selvää unestani! 😄👍

Tuohan näyttää hyvältä. Uni tuntui ihanalta. Hevonen siinä tuntui rakkaalta ystävältä, joka ilahtui aina minut nähdessään. 😍🐴

🦄

Unet on mielenkiintoinen aihe. En yleensä muista omia uniani, siksi on hauska tulkita muiden, noinkin selkeitä unia. . 💭😊

• Anonyymi00013

En nähnyt hevosta enää viime yönä! 🥺

Mutta viime yön unessa minulla oli pieni antikvaarinen kirjakauppa jonkin kauppakeskuksen pohjakerroksessa. 😄👍

Se oli erikoistunut tietokirjallisuuteen.

Olin hyvissä väleissä muiden yrittäjien kanssa, joilla oli putiikkeja samassa kerroksessa.

🦄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      203
      5184
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3686
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3450
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      62
      3142
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      37
      3120
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2326
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2305
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      30
      2162
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2120
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe