Monella työpaikalla seurannut että monilla nuorehkoilla 20-40v naisilla on "kaverina" noin 60 vuotias ukkeli. Miehenä näen heti ja varmaan kaikki muutkin miehet näkee että jos tämä nainen olisi mies tämä vanha ukko ei olisi yhtään kiinnostunut hänestä mutta koska on nainen lahjoo ja tekee kaikkia temppuja väittää sitä kaveruudeksi ja keksii mitä tahansa tikusta asiaa ja yrittää näytellä vahvaa ja kaiken tietävää jopa yrittää johtaa ja komennella toisia näyttääkseen asemaansa jota ei ole olemassakaan. Jokainen mies tajuaa että seksi on päämäärä tai suosion saaminen nuorelta naiselta. Ettekö naiset itse näe tällaisia huijareita jotka on siivellänne vai kuuluuko luonteeseenne tällainen käytös? Onko miesten kohdalla kyse siitä että testosteroniarvot on tippuneet ja se näkyy erityisen paljon nyky 60 vuotiaissa miehissä? Löysän munan takia haetaan edes jotain suosiota. Itselle tällaiseen peliin ryhtyvä nainen on heti vastenmielinen ja kelvoton eli mistään kilpailusta ei ole kyse vaan ihmetyksestä. Jos ajattelisin asiaa toisinpäin pitäisin 60 vuotiasta nuorta minua lähestyvää naista ja halailua tms jatkuvaa kommunikointia yrittävää naista erittäin vastenmielisenä. Jostain syystä osa naisista ei koe niin vaan kokee että on sielunkumppani suorastaan ja tuki ja turva (mihin?) Eikö aikuisen ihmisen kuulu ihan itse pärjätä työssään.
Miksi nuoret naiset pitää sugar dadejä?
12
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset ovat olleen kaikki avioliitossa jotka tällaista on tehnyt kuten myös miehet. Onko tosiaan niin että naiset on niin heikkoja että tarvitsevat työpaikalle jonkun vieraan miehen tukihenkilöksi että saavat päivän työt tehtyä ja mitä mieltä naisen mies olisi tai miehen nainen jos tämä tulisi esille? Osa naisista ilmeisesti on sellaisia reppanoita että tarvitsevat miestä ohjaamaan ja tukemaan häntä kokoajan. Se on erittäin vastenmielistä.
- Anonyymi00003
Nämä ns papat on monesti sellaisia jotka osaavat ja tietävät omasta mielestään kaiken ja saavat näille henkisesti epätasapainoisille naisille syötettyä sen totena ja heille tulee joku supermiehen kuva. Todellisuus on se että näissä papoissa ei ole mitään erikoista ovat jopa huonompia kuin joku toinen.
- Anonyymi00002
Katkeruutesi lyöläpi.
Kaveruus syntyy vain kahden sellaisen kokevan ihmisen välissä.- Anonyymi00004
Katkeruus? No ei olisi pitänyt yllättyä naisen vastauksesta ne on aina siten että huono asia käännetään toiselle mutta itse asiaan ei vastata mitään.
- Anonyymi00005
Ei ole kyse kaveruudesta usko nyt jo. Ehkä naisen puolelta on mutta ei miehen puolelta. Nämä miehet kehuvat itseään naistenmieheksi ja kertovat kaikkea muutakin "kaveruudestanne" Eikö tämä häiritse lainkaan teitä naisia?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katkeruus? No ei olisi pitänyt yllättyä naisen vastauksesta ne on aina siten että huono asia käännetään toiselle mutta itse asiaan ei vastata mitään.
En ole nainen, olen MIES. Eikä tuollainen uikuttaja, sinä et ole saanut mainitsemasi ikäistä ystävää. Sitten täälä avaudut syytät toisia.
Jos menisit peilineteen. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole kyse kaveruudesta usko nyt jo. Ehkä naisen puolelta on mutta ei miehen puolelta. Nämä miehet kehuvat itseään naistenmieheksi ja kertovat kaikkea muutakin "kaveruudestanne" Eikö tämä häiritse lainkaan teitä naisia?
Älä usko kaikea mitä kerrotaan, pojankoltiaisista saakka ollaan kertomuksia väritetty.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole nainen, olen MIES. Eikä tuollainen uikuttaja, sinä et ole saanut mainitsemasi ikäistä ystävää. Sitten täälä avaudut syytät toisia.
Jos menisit peilineteen.Sinä et ole miestä nähnytkään ja sinä täällä uliset minä esitin kysymyksen naisille
- Anonyymi00009
Ai moni vai? Ehkäpä hieman liioittelet!?
On jokaisen oma asia millaisessa suhteessa on. Sinä voit spekuloida ja selitellä toisten käyttäytymistä, mutta se ei ole mikään totuus - Anonyymi00010
Kiva käydä treffeillä vanhan kupen kanssa, kun saa ison nipun kahisevaa puhtaana käteen! Ei siinä ikäero paina! T. Anna
- Anonyymi00013
Nykyajan muotia on prostituoituna olo. Se on joidenkin mielestä kunniakasta.
- Anonyymi00014
Juuri näin. Prostituoituna olo on nykyajan muotia. Telkkarissakin nuorille naisille syötetään pskaa kun jollain rikkaalla gubella on edustusvaimo. Komea ja lihaksikas adonis on toinen naisten haluama. Harmi vaan kun nämä miehet pitävät muitakin naisia hyvänä.
Nykyajan naiset ei pyri enää perhe-elämään, kuten entisaikojen naiset, jossa siis käydään töissä, haetaan lapset tarhasta, tehdään ruokaa ja leikitään lasten kanssa. Se ei ole sitä mitä nuoret naiset haluavat.
Nykyään nuoret naiset miettivät miten he pystyvät eniten hyötymään miehestä. Joku lypsää miehen rahat, toinen taas suorittaa anteeksiannon komealle adonikselle, koska tämä on niin uskomattoman komea. Miehen pettäessä ja lähtiessä lätkimään jäädään yksin pienten lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171