Päiviä ennen ja toisten päälle raketteja . Eikö kukaan saa näitä röyhkeitä, ylimielisiä zimpansseja kuriin?
Hertsikas jo täysi räiskintä ja paukuttelu
27
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei näköjään saa. Ne elää ihan elo pellossa. Vailla järkeä, vailla suomalaisen yhteiskunnan normeja ja lakeja. Vailla kunnioitusta.
- Anonyymi00002
Ja suomalaiset yrvän syyläakat mielellään kutee näiden kanssa, ikävä kyllä...
- Anonyymi00024
Äläs ny...oikeassahan nuo on, paukuttelu alkanu liian aikasi.
- Anonyymi00029
Helsinki tyhmentyy. Muuttuu kehitysmaaksi, tosi junttilaksi..
- Anonyymi00003
ammutaa ihan siun kiusaksi vedä kätee ,,oliko lapsena liian pieni pipo hahaheheh keharilla,
- Anonyymi00005
Tässä vastauksessa taas valitettavasti nähdään, mitä huumeet ja muut päihteet tekevät humetille..
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tässä vastauksessa taas valitettavasti nähdään, mitä huumeet ja muut päihteet tekevät humetille..
Onneksi on kameroita ympäriinsä, joten kiinni jäävät! Ilmoituksia tehty paljon!
- Anonyymi00025
Anonyymi00005 kirjoitti:
Selvästi joku imppaaja on.
- Anonyymi00004
voi voi kohtako sota syttyy mitäs sitten ulvottaa ei saa ampuu ryssän raketteja haaheheh idiootit hakkikaa elämä
- Anonyymi00011
Sota on sulla on peffassas, kun paukkuu! 😂
Sossu tulee juttelemaan vanhempies kanssa kohta! - Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sota on sulla on peffassas, kun paukkuu! 😂
Sossu tulee juttelemaan vanhempies kanssa kohta!älä ottolpsi räkytä kuolema tulee tuu ulos
- Anonyymi00007
Suomalaisten oma vika, alkoivat kuvittelemaan että maanpuolustus toimisi siten että kaiki ajattelee vaan omaa etuaan, ja priorisoi itseään. Käpykaartilaisia ja sotilaskarkureita ne sellaiset on jotka laittaa oman edun yhteisen edun edelle. Mamut valtaa suomen koska ne on valmiita uhrautumaan yhteisen asian ja arvomailmaan edessä.
- Anonyymi00008
Ja suomalaiset vieläpä vapaaehtoisesti ja suostuvaisesti itse kustantavat tämän maamme muukalaistumisen ja islamisaation...
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja suomalaiset vieläpä vapaaehtoisesti ja suostuvaisesti itse kustantavat tämän maamme muukalaistumisen ja islamisaation...
Jos äänestät SDP, niin tuet tuota!
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos äänestät SDP, niin tuet tuota!
SDP👎🏼
- Anonyymi00009
Nykyään on paljon valvontakameroita, niistä kuvat ja naamat poliisille! Alaikäiset paukuttelijat vanhempineen sossun puhutteluun.
- Anonyymi00015
Totta! Ilmoituksia vaan!
- Anonyymi00016
Lentokoneita nousee jatkossakin yötaivaalle kyytimään väkeä muihin maihin vieraisiin.
- Anonyymi00019
Luuletko että auttaa?
Eihän opettajatkaan uskalla puuttua, ku pelkäävät vanhempien vihaa. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Luuletko että auttaa?
Eihän opettajatkaan uskalla puuttua, ku pelkäävät vanhempien vihaa.Lastensuojeluilmoituksen voi tehdä nimettömänäkin.
- Anonyymi00017
Häh, keitä?
- Anonyymi00018
Äänestäkää oikeistopuolueita!
Loppuu laittomat touhut, ja muut ongelmat😇😁- Anonyymi00021
Kyllä! 🇫🇮
- Anonyymi00023
Jatkuu koko ajan...
- Anonyymi00026
Mutta kun meillä on tämä työvoiman tarve. 😁😁😁
- Anonyymi00028
Ihan oikein kun paukuttavat. Joutaa vanhukset välillä kuuntelemaan nuorisoa.
- Anonyymi00030
Typerää paukuttelua!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423