✨💛✨
"Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet
tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon
lupaat noutaa minulle
hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua
et tee turhia lupauksia."
— Tove Jansson
✨💛✨
Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!
20
246
Vastaukset
Siinä tapauksessa voin noutaa kultaisen kuun, en taivaalta mutta kaupasta. 😂
https://youtu.be/2ZmIjsPAhds?si=oJRKFOWitVJsM46aJasu2025 kirjoitti:
Öööm, noo ööh... Jos se kelpaa? 😃
Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤
Mu5tasydän kirjoitti:
Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤
Sama vika. Ja keskikeho ei huijaa. 😂
Hyvää vuodenvaihdetta kaikki ihanat palstalaiset. 😍✨🎉
Kiitos. Täällä jotkut aloitti jo rakettien paukuttelun. Kohta menen saunaan.
- Anonyymi00001
Muistatteko sen Vanavedessä tv-sarjan jossa oli Tom Pöysti ja vierailevia veneen omistajia ja menivät sitten veneellä jonnekin. Oli hyvä. Yhdessä jaksossa menivät Marco Bjurströmin veneellä (tai hänen tutun veneellä) Porvoosta tuonne Tove Janssonin (ja Tuulikki Pietilän) Klovharun saarelle. Vai olitteko vielä päiväkodissa.
Nauhoitin kaikki jaksot VHS:lle ja tarkoitus oli alkaa digitoimaan niitä (ja muitakin) jotain reilu kymmenen vuotta sitten ja laittaa juutuupiin mutta ei löytynyt kunnollista ilmaisohjelmaa Windows seiskaan jolla homma olisi hoitunut. Se oli hauska jossa veneilivät Aake Kallialan kanssa Mikkelin seudulla ja vetivät ties miten montaa uistinta niin eivät saaneet kalan kalaa.Muistan, muistan myös tämän, joka tuli kalastuksesta mieleen. 😁
https://youtu.be/wwgSN_CW0FM?si=4TOSN879Qcjmr0M-- Anonyymi00006
Virtualdubmod
- Anonyymi00002
Hyvää ja Onnellista Uutta vuotta sinullekin sydämistä se mustin :P
- Siitä sulkakynästä-- Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitoksia. 🤗✨
Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD
- Sama sulkajkynä- edelleen :)= - Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitoksia. 🤗✨
ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P
Anonyymi00005 kirjoitti:
ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P
En tiedä tänään, kohta joutaa varmaan jo nukkumaan. :)
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD
- Sama sulkajkynä- edelleen :)=Antaa näppiksen kirjoitella. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156677Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696089Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam444450Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123825Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262442Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242349Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644