✨💛✨
"Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet
tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon
lupaat noutaa minulle
hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua
et tee turhia lupauksia."
— Tove Jansson
✨💛✨
Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!
21
316
Vastaukset
Siinä tapauksessa voin noutaa kultaisen kuun, en taivaalta mutta kaupasta. 😂
https://youtu.be/2ZmIjsPAhds?si=oJRKFOWitVJsM46aJasu2025 kirjoitti:
Öööm, noo ööh... Jos se kelpaa? 😃
Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤
Mu5tasydän kirjoitti:
Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤
Sama vika. Ja keskikeho ei huijaa. 😂
Hyvää vuodenvaihdetta kaikki ihanat palstalaiset. 😍✨🎉
Kiitos. Täällä jotkut aloitti jo rakettien paukuttelun. Kohta menen saunaan.
- Anonyymi00001
Muistatteko sen Vanavedessä tv-sarjan jossa oli Tom Pöysti ja vierailevia veneen omistajia ja menivät sitten veneellä jonnekin. Oli hyvä. Yhdessä jaksossa menivät Marco Bjurströmin veneellä (tai hänen tutun veneellä) Porvoosta tuonne Tove Janssonin (ja Tuulikki Pietilän) Klovharun saarelle. Vai olitteko vielä päiväkodissa.
Nauhoitin kaikki jaksot VHS:lle ja tarkoitus oli alkaa digitoimaan niitä (ja muitakin) jotain reilu kymmenen vuotta sitten ja laittaa juutuupiin mutta ei löytynyt kunnollista ilmaisohjelmaa Windows seiskaan jolla homma olisi hoitunut. Se oli hauska jossa veneilivät Aake Kallialan kanssa Mikkelin seudulla ja vetivät ties miten montaa uistinta niin eivät saaneet kalan kalaa.Muistan, muistan myös tämän, joka tuli kalastuksesta mieleen. 😁
https://youtu.be/wwgSN_CW0FM?si=4TOSN879Qcjmr0M-- Anonyymi00006
Virtualdubmod
- Anonyymi00002
Hyvää ja Onnellista Uutta vuotta sinullekin sydämistä se mustin :P
- Siitä sulkakynästä-- Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitoksia. 🤗✨
Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD
- Sama sulkajkynä- edelleen :)= - Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitoksia. 🤗✨
ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P
Anonyymi00005 kirjoitti:
ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P
En tiedä tänään, kohta joutaa varmaan jo nukkumaan. :)
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD
- Sama sulkajkynä- edelleen :)=Antaa näppiksen kirjoitella. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
