Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!

✨💛✨

"Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet
tummalta taivaankannelta.

Jos pidät minusta oikein paljon
lupaat noutaa minulle
hopeisen kuun taivaalta.

Mutta jos rakastat minua
et tee turhia lupauksia."

— Tove Jansson

✨💛✨

21

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ai jotain Oltermannia vai? 😂


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Ai jotain Oltermannia vai? 😂

        Öööm, noo ööh... Jos se kelpaa? 😃


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Öööm, noo ööh... Jos se kelpaa? 😃

        Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Kelpaa tietysti. Olen herkkusuu, mitä tulee juustoihin. 🤤

        Sama vika. Ja keskikeho ei huijaa. 😂


    • Hyvää vuodenvaihdetta kaikki ihanat palstalaiset. 😍✨🎉

      • Kiitoksia! 🤗💛✨


    • Kiitos. Täällä jotkut aloitti jo rakettien paukuttelun. Kohta menen saunaan.

      • Täällä kans. Leppoisia löylyjä. 🤗


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Täällä kans. Leppoisia löylyjä. 🤗

        Hyvää vuotta 2026!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvää vuotta 2026!

        Kiitoksia. 🤗


    • Anonyymi00001

      Muistatteko sen Vanavedessä tv-sarjan jossa oli Tom Pöysti ja vierailevia veneen omistajia ja menivät sitten veneellä jonnekin. Oli hyvä. Yhdessä jaksossa menivät Marco Bjurströmin veneellä (tai hänen tutun veneellä) Porvoosta tuonne Tove Janssonin (ja Tuulikki Pietilän) Klovharun saarelle. Vai olitteko vielä päiväkodissa.
      Nauhoitin kaikki jaksot VHS:lle ja tarkoitus oli alkaa digitoimaan niitä (ja muitakin) jotain reilu kymmenen vuotta sitten ja laittaa juutuupiin mutta ei löytynyt kunnollista ilmaisohjelmaa Windows seiskaan jolla homma olisi hoitunut. Se oli hauska jossa veneilivät Aake Kallialan kanssa Mikkelin seudulla ja vetivät ties miten montaa uistinta niin eivät saaneet kalan kalaa.

    • Anonyymi00002

      Hyvää ja Onnellista Uutta vuotta sinullekin sydämistä se mustin :P

      - Siitä sulkakynästä-

      • Kiitoksia. 🤗✨


      • Anonyymi00003
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitoksia. 🤗✨

        Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD

        - Sama sulkajkynä- edelleen :)=


      • Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitoksia. 🤗✨

        ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        ja kun hieman olen oppinut Musta sydämestä niin biisiketjua pystyyn..ö.. Ainakin yksi vaatii moissta :P

        En tiedä tänään, kohta joutaa varmaan jo nukkumaan. :)


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Aaa. Huomasit :DD. uusi näppis väilä kirjoittelee mitä sattuu, mutta se on totuttelukysymys :DD

        - Sama sulkajkynä- edelleen :)=

        Antaa näppiksen kirjoitella. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe