"Minä rakastan sinua."
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eka ajatus, voiku mies sanois noin mulle.
- Anonyymi00002
Mulle on sanonut moni nainen nuo sanat. Tv. Yksinäinen Mies
- Anonyymi00006
Ja silti olet yksin kuinka hyvin siis mielestäsi tarkoittivat sanojaan
- Anonyymi00003
Tuon sanonut ämmä löytyi sitten toisen miehn sängystä että enpä ajattele paljon mitään enää nykyisin.
- Anonyymi00007
Eikö ole kiva kuinka sanojat tarkoittavat sanojaan
- Anonyymi00004
Mitä pitäs ajatella riippuu toki sanojasta mu yleensä voi sanoa halutessaan takasin että et ny si tyhjempää tai merkityksettömämpää lausetta keksiny miksi yleensä poikkeuksetta teot osottanu muuta kun mitä ihmiset sanoo
- Anonyymi00005
Vihlaisee mahasta.
- Anonyymi00008
Tulee mieleen, kun hän istui vieressäni. Hihitellen. Hitto, että kaipaan sitä. ❤️
- Anonyymi00009
Erittäin tärkeitä ja koskettavia sanoja! Jos nainen sanoisi noin sylissäni en päästäisi pois
- Anonyymi00011
Että toivottavasti on perusteita sanoa noin eikä lausahdus perustu pelkkään optimismiin :)
- Anonyymi00012
harha-aistimus eli ei noteerausta🙃
- Anonyymi00013
Tuntuu hyvältä, koska tiedän sen olevan totta. Rakkaani ei lauseita taivaalle huutele vaan minulle miehelle
- Anonyymi00014
Sanahelinää atm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532