"Minä rakastan sinua."
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eka ajatus, voiku mies sanois noin mulle.
- Anonyymi00002
Mulle on sanonut moni nainen nuo sanat. Tv. Yksinäinen Mies
- Anonyymi00006
Ja silti olet yksin kuinka hyvin siis mielestäsi tarkoittivat sanojaan
- Anonyymi00003
Tuon sanonut ämmä löytyi sitten toisen miehn sängystä että enpä ajattele paljon mitään enää nykyisin.
- Anonyymi00007
Eikö ole kiva kuinka sanojat tarkoittavat sanojaan
- Anonyymi00004
Mitä pitäs ajatella riippuu toki sanojasta mu yleensä voi sanoa halutessaan takasin että et ny si tyhjempää tai merkityksettömämpää lausetta keksiny miksi yleensä poikkeuksetta teot osottanu muuta kun mitä ihmiset sanoo
- Anonyymi00005
Vihlaisee mahasta.
- Anonyymi00008
Tulee mieleen, kun hän istui vieressäni. Hihitellen. Hitto, että kaipaan sitä. ❤️
- Anonyymi00009
Erittäin tärkeitä ja koskettavia sanoja! Jos nainen sanoisi noin sylissäni en päästäisi pois
- Anonyymi00011
Että toivottavasti on perusteita sanoa noin eikä lausahdus perustu pelkkään optimismiin :)
- Anonyymi00012
harha-aistimus eli ei noteerausta🙃
- Anonyymi00013
Tuntuu hyvältä, koska tiedän sen olevan totta. Rakkaani ei lauseita taivaalle huutele vaan minulle miehelle
- Anonyymi00014
Sanahelinää atm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476