Vähän kornia, mutta itse aloitan.
Siis niin hieno, että keikuttaa.
(reps)
https://youtu.be/ZYCvtUYb93I?si=kuEysLKBzUiOdmsG
Uudenvuoden uusia biisejä
10
84
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuin omasta elämästä, jatkuvaa vaihtelua, uutta kuvakulmaa ja vauhdikkaita käänteitä. Hyvä meininki!
- Anonyymi00002UUSI
Tästä polkaisen käyntiin vielä oman biisivalintani, joka etenee musiikillisesti hyvin monipuoliseen kerrontaan myös: https://youtu.be/7ufp-RgkBE0
-edellinen vielä - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tästä polkaisen käyntiin vielä oman biisivalintani, joka etenee musiikillisesti hyvin monipuoliseen kerrontaan myös: https://youtu.be/7ufp-RgkBE0
-edellinen vieläMjaa-a
En nyt lähde musiikin erytmietriaan, vaan toisaalle.
Mustekalat eivät ole kaloja, eivätkä ihmisiä. Eivätkä mitään niiden väliltä.
Oktot ovat kummallisia.
Kun yhden mustekalan tuntee, niin mustikset tuntevat kaiken.
(naurua) - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mjaa-a
En nyt lähde musiikin erytmietriaan, vaan toisaalle.
Mustekalat eivät ole kaloja, eivätkä ihmisiä. Eivätkä mitään niiden väliltä.
Oktot ovat kummallisia.
Kun yhden mustekalan tuntee, niin mustikset tuntevat kaiken.
(naurua)Syvänne
Kun liikutaan syvissä vesissä, niin me emme ole siellä, vaan rannikolla.
Js kun kahlaaminen arjessamme on päättynyt, niin syvyyksissä yhä lipuunetön olento, jolla on älyä enemmän kuin meillä yhteensä.
Tämä tällainen ei koskaan nouse pintaan. Ei elävänä eikä kuolleena.
(hirn) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Syvänne
Kun liikutaan syvissä vesissä, niin me emme ole siellä, vaan rannikolla.
Js kun kahlaaminen arjessamme on päättynyt, niin syvyyksissä yhä lipuunetön olento, jolla on älyä enemmän kuin meillä yhteensä.
Tämä tällainen ei koskaan nouse pintaan. Ei elävänä eikä kuolleena.
(hirn)Kammotus
Itse olen nähnyt vain kuvia näistä valtamerien jättiläistä, mutta aina kiinnostaa kokeilla.
Sellainen on syötin rooli.
(hihitystä) - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kammotus
Itse olen nähnyt vain kuvia näistä valtamerien jättiläistä, mutta aina kiinnostaa kokeilla.
Sellainen on syötin rooli.
(hihitystä)Perusihminen
Perusihminen on n. 160-180 cm. Tämä on standardi.
Mutta jos tällaisen kyhäelmän vie kauheuksien rinnalle, niin jo yhden jonkeron mitta on kuusi kertaa se.
(reps) - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Perusihminen
Perusihminen on n. 160-180 cm. Tämä on standardi.
Mutta jos tällaisen kyhäelmän vie kauheuksien rinnalle, niin jo yhden jonkeron mitta on kuusi kertaa se.
(reps)Okto
Minä en tiedä mitä ajattelevat. Ehkä ne eivät ajattele mitään.
Ehkä ajattelu on turhaa.
On vain reaktio ilman vastareaktiota.
naurua) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Okto
Minä en tiedä mitä ajattelevat. Ehkä ne eivät ajattele mitään.
Ehkä ajattelu on turhaa.
On vain reaktio ilman vastareaktiota.
naurua)Ajatelkaa
Lipua pimeyksissä, painottomana. Tuhansia metrejä pinnan alla.
Ainoa kosketus itseesi on kaskelotin hampaat.
Kaikki muu on ruokaa, lisääntymistä ja itsensä viihdyttämistä loputtomassa virikkeiden vähäisyydessä.
Sellaista se varmaan on. Mutta mistä minä tiedän.
(naurua)
- Anonyymi00009UUSI
Köyhyys paranee 2026. Pitkälle on päässyt elämä kehittymään, kun tappaminenkin on tullut tavaksi.
Purra kertoo, ettei hänellä ole juuri muistikuvia helmikuulta. ”Vittumaisten ihmisten sietokykyni alkaa lähestyä pohjalukemiaan” Säästämme lisää, jos EU niin sanoo.- Anonyymi00010UUSI
Öm
Siis pohjalukema merkkaa (käsittääkseni) alinta arvoa termodynamiikassa.
Eli tasapainoa.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153