Nämä 2 perusongelmaa työttömyyden hoidossa on.

Anonyymi-ap

2 perussyytä tähän katastrofaaliseen massatyöttömyyteen ovat:

Työttömien käteisen rahan puute.
Terveydenhuoltopalvelujen huono saatavuus.
Tukijärjestelmien virheellinen organisointi.

On vain sairaita, rahattomia työttömiä.

Sairaalaan ei ole rahaa mennä kuin kerran vuodessa, varsinkaan jos taksilla joutuu menemään.

(ei voi olettaa että jollain työttömällä olisi sellaisia rahoja (kymmeniä euroja ylimääräistä kuukaudessa käytössä sairaalamatkaan)

Tässä tullaan tukijärjestelmään sitten:

KELA-tuki EI AUTA ellei se tukiraha tule ennakolta käteisenä, kska jos ei ole alunperinkään sitä rahaa millä pääsisi sairaalaan.

Eli pitäisi olla ensin se tukiraha käteisenä jotta olisi mahdollista päästä sairaalaan taksilla ja näin ehkä parantumaan.

- Seteleinä tietysti pitäisi olla ennalta, koska ei voi olla varma että toimiiko pankkipalvelu sillä minuutilla jos esim. jotain leikkausta 6kk ja sillä minuutilla juurikaan ei voi soittaa taksia tai pankkikortti ei toimi.
-(niin teleoperaattoritkaan eivät toimi 100% varmasti.,.)

Eli Loomis Money Transfer -lähetin kautta on pakosti toimitettava KERLA-tukia seteleinä salkussa työttömille viikoittain ovelle.

- Muutoin Suomi ei ikinä nouse tästä taantumasta.

4

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos minä nyt vaikka antaisin sulle 200€ siihen pahanpäivän varalle ja tulen kysymään ensi viikolla että onko sulla se raha jemmassa niin 100% varmuudella saan vastauksen ettei ole.
      Tämän asian olen todistanut useita kertoja, millään rahamäärällä ei saa köyhän rahapulaa korjaantumaan vaan hän on aina köyhä.

• Anonyymi00002

Olen nähnyt niin monta kertaa että yritys menee konkurssiin jos ei saada yhteiskunnan kustantamia yrtitystukia!!!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olen nähnyt niin monta kertaa että yritys menee konkurssiin jos ei saada yhteiskunnan kustantamia yrtitystukia!!!

Niin?
        Miten se liittyy siihen että vaaditaan muutama satanen joka viikko "pahanpäivänvaraa"?
        Niin ja myös sellaisia yrityksiä menee konkurssiin jotka ei ole koskaan saaneet yritystukia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1621
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1031
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      906
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      790
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      782
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      727
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      722
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    Aihe