Poikaystävän etsiminen voi olla työlästä

Anonyymi-ap

Poikaystävän etsiminen käy työstä.

Varautukaa vuosikausien etsimiseen. Joskus voi mennä jopa yli vuosikymmen, kuten minulla.

Artikkelin nainen kertoo, että hänelläkin on kestänyt kauan. En ole tuon lehden tilaaja, joten en näe asiantuntijan arvelemaa syytä asialle.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että jokainen ihmissuhde on arvokas, eikä varsinkaan ihania miehiä kasva puussa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/52d58790-754b-485e-b962-ffb208d48dd0

Tinderiä en ole itse käyttänyt koskaan. En myöskään aio käyttää sitä koskaan, jos joskus olisin sinkku. Olen niin rohkea, ettei minulla ole koskaan ollut ongelmia lähestyä ihmisiä irl.

🦄

74

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No niin.. ystävällinen voi olla ja .. hymyillä nätisti.

• Anonyymi00002

Ihania naisiako sitten kasvaa puussa?

Kaikki eivät ole noin työorientoituneita kuin sinä, niinpä sinkkupalsta pysyy aktiivisena.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007

Ei varmaankaan kasva... 🤔

Mutta laiskuus on perisynti. ☝️

🦄

• Minusta naisilla on sellainen kuva, että jokainen nainen on ihana pelkästään olemalla. Ja sitten toiset naiset vielä ruokkivat tuota kehumalla toisiaan. Ja sitten miehet vielä ruokkivat tuota kehumalla naisia. Ja nyt on vielä tekoälykin joka on valmis kilvan ylistämään naisen ihanuutta.

• Anonyymi00017
        scrg kirjoitti:

Minusta naisilla on sellainen kuva, että jokainen nainen on ihana pelkästään olemalla. Ja sitten toiset naiset vielä ruokkivat tuota kehumalla toisiaan. Ja sitten miehet vielä ruokkivat tuota kehumalla naisia. Ja nyt on vielä tekoälykin joka on valmis kilvan ylistämään naisen ihanuutta.

On syytä erottaa toisistaan ihmisarvo sekä yhteiskunnan hyväksi työpanoksella tai muulla puuhalla tuotettu arvo.

Molemmat ovat olemassa sukupuolesta riippumatta.

🦄

• Anonyymi00018
        scrg kirjoitti:

Minusta naisilla on sellainen kuva, että jokainen nainen on ihana pelkästään olemalla. Ja sitten toiset naiset vielä ruokkivat tuota kehumalla toisiaan. Ja sitten miehet vielä ruokkivat tuota kehumalla naisia. Ja nyt on vielä tekoälykin joka on valmis kilvan ylistämään naisen ihanuutta.

Mut ukot ne vasta ihania onkin!

• Anonyymi00033
        scrg kirjoitti:

Voi hyvinkin olla, mutta onko sillä mitään väliä heidän pariutumishaaveidensa osalta elleivät ole lesboja tai vähintään bi-seksuaaleja?

Enemmän varmaan on merkitystä sillä, että mitä ne miehet ajattelevat naisista joita naiset haluaisivat suhteeseen.
        Kaikki ei ole väliksiä jonka mielestä joka nainen on ihana.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00003

Kyllä siihen miehen pyydystämiseen on keinonsa. Kyse on vain siitä haluaako niitä käyttää...

• Anonyymi00008

Ominaisuuksia, joita ei ole tarkoitus käyttää jatkuvassa ajossa, ei kannata hyödyntää koeajon aikana.

🦄

• Anonyymi00004

Vika on itse poika (tai -mies)ystäville asettamistasi vaatimuslistoista.

Niihin sopivaa ihmistä ei ole olemassakaan ja jos sattuisi olemaan, miksi helvetissä hän olisi yhä vapaa ja valitsisi kaikista maailman 4,5 miljardista naissukupuolen edustajasta juuri Sinut?

Mieti sitä.
      Tulet jäämään loppuelämäksesi yksin eikä se maailmaa kaada.
      Ikisinkkuuden syy löytyy aina ja poikkeuksetta peilistä tai omien korvien välistä.
      Kiitos ja omituista uutta vuotta.

• Anonyymi00010

Niin, olihan minulla tosiaan yksi A4:n lista vaatimuksia, mutta vain neljä ominaisuutta siinä olivat kriittisiä. Kaikki muu oli neuvoteltavissa.

Muistan kolme ensimmäistä kriittistä ominaisuutta:

1. ei lapsia aikaisemmista liitoista
        2. ei toiveita tulevista lapsista
        3. sellainen olemus, jota kohtaan pystyn tuntemaan seksuaalista vetovoimaa (Tässä olen hieman nirso. Mm. useimmat perinteisesti maskuliinisina pidetyt ominaisuudet ovat minulle turn-offeja.)

Neljättä ominaisuutta en kuollaksenikaan muista. Listani on jollain niin vanhalla tietokoneella, etten jaksa etsiä sitä. Neljäs ominaisuus on saattanut olla esimerkiksi huumorintaju, hyväntahtoisuus tai jonkinlainen ymmärrys omaa elämäntapaani kohtaan. En muista.

KYLLÄ. Listaani vastaava mies löytyi.

En osaa sanoa, miksi hän valitsi kaikista maailman naisista minut. Hänellä olisi ollut varaa valita! Naiset kiersivät häntä! Ei hän ollut sinkkuna pitkiä aikoja, niin kuin minä.

Minä en siis ole yksinäinen enää. Se on ihmeellistä. 😍

🦄

• Anonyymi00041
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin, olihan minulla tosiaan yksi A4:n lista vaatimuksia, mutta vain neljä ominaisuutta siinä olivat kriittisiä. Kaikki muu oli neuvoteltavissa.

Muistan kolme ensimmäistä kriittistä ominaisuutta:

1. ei lapsia aikaisemmista liitoista
        2. ei toiveita tulevista lapsista
        3. sellainen olemus, jota kohtaan pystyn tuntemaan seksuaalista vetovoimaa (Tässä olen hieman nirso. Mm. useimmat perinteisesti maskuliinisina pidetyt ominaisuudet ovat minulle turn-offeja.)

Neljättä ominaisuutta en kuollaksenikaan muista. Listani on jollain niin vanhalla tietokoneella, etten jaksa etsiä sitä. Neljäs ominaisuus on saattanut olla esimerkiksi huumorintaju, hyväntahtoisuus tai jonkinlainen ymmärrys omaa elämäntapaani kohtaan. En muista.

KYLLÄ. Listaani vastaava mies löytyi.

En osaa sanoa, miksi hän valitsi kaikista maailman naisista minut. Hänellä olisi ollut varaa valita! Naiset kiersivät häntä! Ei hän ollut sinkkuna pitkiä aikoja, niin kuin minä.

Minä en siis ole yksinäinen enää. Se on ihmeellistä. 😍

🦄

asetapas nuo samat vaatimukset naiselle, niin et IKINÄ löydä mitäään lähellekään tuollaista.

• Anonyymi00005

Onkohan poikaystäväsi useinkin kadoksissa?

• Anonyymi00006

Palstalla roikkumisesi määrästä näkee, että eipä se sinunkaan parisuhteesi kovin tukevalla pohjalla ole.....

• Kyllähän se kumppanin etsiminen työstä käy. Ja ainoo lääke siihen on tottuminen työhön. Harvemmilla kuitenkaan on taustalla perheyritystä tai maatilaa. Niin sillon kannattaa olla hereillä koulun käsityötunnilla ja ottaa ne myös valinnaisina 8-9 luokalla. Ja myöhemmässä elämässä harjaantumista voi jatkaa vaikka kansanopistossa.

Jos ei auennu, niin kysykää.

• Anonyymi00011

Ymmärrän oikein hyvin. Mitä kauniimman 1700-luvun miesten tanssiaisasun osaa siipalleen ommella, sitä parempi on kysyntä parisuhdemarkkinoilla. ⚜️

🦄

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin. Mitä kauniimman 1700-luvun miesten tanssiaisasun osaa siipalleen ommella, sitä parempi on kysyntä parisuhdemarkkinoilla. ⚜️

🦄

Hyvä juttu. Ja sama toisin päin. Vaikka media nyt antaa ymmärtää, että mies peukalo keskellä kämmentä on jotenkin hellyyttävää, niin voi pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää, jos mies töppää kerta toisensa jälkeen.

Mutta tää toinen puoli, enemmänkin nykypäivään soveltaen. Mutta taas joudutaan tuonne historiaan. Suomessahan käsityö tuli kansakouluun jo chygnaeuksen aikaan. ja tämä ei siis ollut, eikä käsityö edelleenkään ole ammattiin valmistavaa. Ja se ei myöskään ollut kansankäsityötä, vaan erotettiin koulukäsityöksi. Käsityö oli enemmänkin yleissivistävä ja kasvatuksen väline. Miten taas pariutumiseen liittyy, niin hyvät käytöstavat ja asioiden syvällisempi pohtiminen ei ainakaan haitaksi ole. Ja aina tinderin näpyttelyn voittaa.

• Anonyymi00009

Jaa-a. Minusta taas ihania miehiä kasvaa puussa.. mutta suurin osa heistä ei ole minua varten. Sinänsä hyvä, kahden tai useamman miehen kanssa olisi omat ongelmansa...

- Sheena

• Anonyymi00012

Erinomainen tarkennus!

Haluan tarkentaa omaa viestiäni: Olen myös sitä mieltä, että hyvin suuri osa maapallon miehistä on ihania.

Kun kirjoitin, ettei ihania miehiä kasva puissa, tarkoitin sellaisia, joihin minä voisin rakastua.

🦄

• Anonyymi00047

Puussa kasvaa raakileita. ( heko-heko )

• Anonyymi00013

Mitä minä juuri luin:

"Tehokkaimmat flittikeinot, jos tavoitteena on pitkä suhde
      Tutkijat listasivat tehokkaimpia flirttimenetelmiä:

Naisille:

Saa mies hymyilemään
      Näytä, että puheenaihe kiinnostaa
      Vietä aikaa miehen kanssa
      Ryhdy syvällisiin keskusteluihin
      Suutele miestä

Miehille:

Saa nainen hymyilemään
      Vietä aikaa naisen kanssa
      Näytä, että puheenaihe kiinnostaa
      Ryhdy syvällisiin keskusteluihin
      Hymyile"

(Tieteen kuvalehti)

Siis oikeasti, naisille listassa ohjeena "suutele miestä" ja miehille vastaavasti "hymyile"! Mit. vit... Tätä täytyy ihan hetki sulatella.

xLiner

• Anonyymi00014

Oletko kokeillut, miten suudelma tehoaa?

• Anonyymi00015

Mikäs suutelemisessa on ongelmana?

Kun on viehättävä mies, mielelläänhän sellaisen kielen haluaisi suuhunsa tutkimusmatkalle. 🤭

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oletko kokeillut, miten suudelma tehoaa?

En minä pokaile miehiä.

Tuo vaan yllätti, kun noin suora aloite iholle menemisestä annettiin naiselle. Ei ollenkaan huono ohje varmastikaan. Raikas näkökulma.

xLiner

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Mikäs suutelemisessa on ongelmana?

Kun on viehättävä mies, mielelläänhän sellaisen kielen haluaisi suuhunsa tutkimusmatkalle. 🤭

🦄

Ei suutelemisessa varmaan mitään vikaa ole kunhan nainen tekee siihen aloitteen. Viimeistään me too-kohkauksen jälkeen miehet ymmärtävät olla varuillaan ja ottamatta turhia riskejä.

En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt mitä tarkoitetaan syvällisillä keskusteluilla.

• Anonyymi00021
        scrg kirjoitti:

Ei suutelemisessa varmaan mitään vikaa ole kunhan nainen tekee siihen aloitteen. Viimeistään me too-kohkauksen jälkeen miehet ymmärtävät olla varuillaan ja ottamatta turhia riskejä.

En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt mitä tarkoitetaan syvällisillä keskusteluilla.

Sinä osaat tuottaa vain syvällistä sisältöä: faktapohjaista ja harkittua.

🦄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

🦄

Aika rajoittuneesti olet lukenut Sergein tekstejä jos noin väität. Minä ainakin nauran välillä vatsani kipeäksi tuon jutuille 😄

xLiner

• Anonyymi00024
        scrg kirjoitti:

Voihan sitä kysyä kumpi tahansa pussattaisko?
        Ei kandee käydä kuin sika limppuun.
        Vilma
        Muutoin aloitus vaikutti, että hiki hatussa miestä etsimässä.
        Jollain ilmansuunnalla niitä on puussa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika rajoittuneesti olet lukenut Sergein tekstejä jos noin väität. Minä ainakin nauran välillä vatsani kipeäksi tuon jutuille 😄

xLiner

Kyllä hänellä huumorintajua on. Mutta huumori ja syvällisyys eivät sulje toisiaan pois.

🦄

• Anonyymi00021 kirjoitti:

🦄

Ehkä sitten olen aina siellä syvässä päässä ja turhan upoksissa. Mutta ihmettely juontaa siitä, että enhän minä livenä ole saanut juuri mitään keskusteluja naisten kanssa aikaan. Vaikka siis periaatteessa pidän itseäni pätevänä keskustelemaan jos nyt en melkein mistä vaan niin kuitenkin aika monesta asiasta.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

xLiner

Ole hyvä. Luulen kuitenkin että sun vatsan kipeys enemmän johtuu suklaan mässäilystä. Muista kohtuus.

• Anonyymi00029
        scrg kirjoitti:

Ehkä sitten olen aina siellä syvässä päässä ja turhan upoksissa. Mutta ihmettely juontaa siitä, että enhän minä livenä ole saanut juuri mitään keskusteluja naisten kanssa aikaan. Vaikka siis periaatteessa pidän itseäni pätevänä keskustelemaan jos nyt en melkein mistä vaan niin kuitenkin aika monesta asiasta.

Juuri niin! Sinä olet pätevä keskustelija.

Kiusoittelusi on hyvän maun rajoissa, toisin kuin eräällä kahdella muulla tämän palstan ihmistyypillä:
        - tyhmät
        - ilkeät

Sinä et ole noista kumpikaan.

🦄

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Vilma

Kuulostaa tosi epäluontevalta luvan kysyminen pussaamiseen. Mutta ehlä semmoistakin tapahtuu. Luulen että ihan muulla viestinnällä yleensä kerrotaan että suuteleminen on ok. Ja minä miehenä en mene rikki siitä vaikka se ei olisikaan ok. Mutta toisinpäin pitää olla varovaisempi. Pienen kelailun jälkeen en muista että ikinä olisin itse ollut aloitteellinen pussailuun. Se on siis naisten tehtävä.

• Anonyymi00031
        scrg kirjoitti:

Kuulostaa tosi epäluontevalta luvan kysyminen pussaamiseen. Mutta ehlä semmoistakin tapahtuu. Luulen että ihan muulla viestinnällä yleensä kerrotaan että suuteleminen on ok. Ja minä miehenä en mene rikki siitä vaikka se ei olisikaan ok. Mutta toisinpäin pitää olla varovaisempi. Pienen kelailun jälkeen en muista että ikinä olisin itse ollut aloitteellinen pussailuun. Se on siis naisten tehtävä.

Päin vastoin. Luvan kysyminen on suorin tie suudelmaan.

Kun olin ollut ensimmäisillä treffeillä mieheni kanssa noin 15 minuuttia, kysyin häneltä, voisimmeko jo suudella.

🦄

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Kiusoittelusi on hyvän maun rajoissa, toisin kuin eräällä kahdella muulla tämän palstan ihmistyypillä:
        - tyhmät
        - ilkeät

🦄

Joo. En minä ilkeä ole ainakaan itsetarkoituksellisesti. Mutta olen varmaan tietyllä tapaa kopea enkä varo ihmisten loukkaamista (ainakaan palstalla) jos se välttämätöntä niin että vaihtoehtona olisi näkökulmien tai mielipiteiden pimittäminen. Ja sitten ihan persoonatyyppinä olen sellainen että haen haastamista ja konflikteja.

• Anonyymi00032
        scrg kirjoitti:

Joo. En minä ilkeä ole ainakaan itsetarkoituksellisesti. Mutta olen varmaan tietyllä tapaa kopea enkä varo ihmisten loukkaamista (ainakaan palstalla) jos se välttämätöntä niin että vaihtoehtona olisi näkökulmien tai mielipiteiden pimittäminen. Ja sitten ihan persoonatyyppinä olen sellainen että haen haastamista ja konflikteja.

"Ja sitten ihan persoonatyyppinä olen sellainen että haen haastamista ja konflikteja."

Se on ihan oikein. Ei se ole mitään keskustelua, että yksi puhuu ja toinen nyökyttelee päätään.

🦄

• Anonyymi00036
        scrg kirjoitti:

Hyvässä parisuhteessa tosiaan astiat ja veri lentävät harva se päivä.

Öisin saa siirtää kirjahyllyn makkarin oven eteen, ettei toinen osapuoli keskellä yötä tapa sinua hetken mielijohteesta kirveellä.
        Autolla ajaessa käsi pelkääjän penkiltä voi milloin tahansa tarttua rattiin ja vetäistä auton rekan keulaan - varsinkin jos riitaa on tullut samana päivänä roskien viemisestä tai imuroinnista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Päin vastoin. Luvan kysyminen on suorin tie suudelmaan.

Kun olin ollut ensimmäisillä treffeillä mieheni kanssa noin 15 minuuttia, kysyin häneltä, voisimmeko jo suudella.

🦄

H.Y.I. helvetti :)

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Öisin saa siirtää kirjahyllyn makkarin oven eteen, ettei toinen osapuoli keskellä yötä tapa sinua hetken mielijohteesta kirveellä.
        Autolla ajaessa käsi pelkääjän penkiltä voi milloin tahansa tarttua rattiin ja vetäistä auton rekan keulaan - varsinkin jos riitaa on tullut samana päivänä roskien viemisestä tai imuroinnista.

Haen ne konfliktit keskustelemalla. Ei siihen liity edes huutaminen saati joku astioiden heittely. Ja olen ihan hyvällä menestyksellä onnistunut välttelemään ihmiset joiden kanssa pitäisi riidellä jostain niin tyhmästä kuin roskien vieminen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ahhahaa! Älä huolehdi. 😂 En todennäköisesti koskaan pyydä ko. asiaa sinulta. 😂

🦄

• Anonyymi00042

ei voi miehille laittaa ohjeeksi "suutele" naista, koska se on nykyään seksuaalirikos.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00029 kirjoitti:

- tyhmät
        - ilkeät

🦄

olen mielummin ilkeä kuin tyhmä.....

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

tuossa on nyt sitä realismia mitä kaivataan lisää tänne palstalle!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

kyllä minäkin olisin tuon jättänyt väliin.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vilma

Täytyy todeta, että minun kanssani tuollainen kyseleminen olisi varmin keino olla ikinä pusuttelematta. Jollei sitä vertaa tilannetajua ja tilanteenlukutaitoa ole, niin jätetään mielummin kokonaan väliin.

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Täytyy todeta, että minun kanssani tuollainen kyseleminen olisi varmin keino olla ikinä pusuttelematta. Jollei sitä vertaa tilannetajua ja tilanteenlukutaitoa ole, niin jätetään mielummin kokonaan väliin.

Itselleni ainakin tuntuisi hassulta kysyä. Jatkuuko sana kysely sitten seksissä: "Onko ok, että siirrän vasemman jalkani polviasennossa oikean jalkasi vasemmalle puolelle ja pidän oikean jalkani tässä ja sitten otan kiinni vasemmasta jalastasi ja kohotan sitä hiwman?"

Mutta naisille kysely sallittakoon, vaikka en ihan ymmärrä mitä taustalla on. Jos joka tapauksessa olemme niin lähekkäin tilanteessa että suutelu on mahdollista, niin anna mennä. Mutta jos olemme kysymyshetkellä vaikkapa tenniskentän eri puolilla, niin saattaisin mennä hämilleni ja joutuisin miettimään vastausta.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kyseessä on näkökulmaero.

Minä pidän siitä, että asiat hoidetaan verbaalisesti. Minun näkökulmastani ei-verbaalinen tilanteen hallinta on huonoa tilanteen hallintaa.

🦄

• Anonyymi00052
        scrg kirjoitti:

Itselleni ainakin tuntuisi hassulta kysyä. Jatkuuko sana kysely sitten seksissä: "Onko ok, että siirrän vasemman jalkani polviasennossa oikean jalkasi vasemmalle puolelle ja pidän oikean jalkani tässä ja sitten otan kiinni vasemmasta jalastasi ja kohotan sitä hiwman?"

Mutta naisille kysely sallittakoon, vaikka en ihan ymmärrä mitä taustalla on. Jos joka tapauksessa olemme niin lähekkäin tilanteessa että suutelu on mahdollista, niin anna mennä. Mutta jos olemme kysymyshetkellä vaikkapa tenniskentän eri puolilla, niin saattaisin mennä hämilleni ja joutuisin miettimään vastausta.

No, mikä kenellekin on hassua.

Minulle hassua on se, ettei käytetä puhetta.

🦄

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kyseessä on näkökulmaero.

Minä pidän siitä, että asiat hoidetaan verbaalisesti. Minun näkökulmastani ei-verbaalinen tilanteen hallinta on huonoa tilanteen hallintaa.

🦄

Sanoosin pikemmin, että ero persoonassa. Näkökulma yksinään ei riitä selittämään. Minua eivät kiinnosta ihmiset, joilla on niin heikot taidot, että helpoimmistakin asioista pitää vielä puhua.

• Anonyymi00057
        scrg kirjoitti:

Ole hyvä. Luulen kuitenkin että sun vatsan kipeys enemmän johtuu suklaan mässäilystä. Muista kohtuus.

Minä, suklaa ja kohtuus... Toi kolminaisuus ei toteudu.

xLiner

• Anonyymi00061
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sanoosin pikemmin, että ero persoonassa. Näkökulma yksinään ei riitä selittämään. Minua eivät kiinnosta ihmiset, joilla on niin heikot taidot, että helpoimmistakin asioista pitää vielä puhua.

Niin, että näytä tiliotteesi, kiitos. Oisko parempi?
        Vilma
        Ettei mene aikaa hukkaan. Pyrsk...

• Anonyymi00019

Mut kun laiskuus on toinen nimeni ja tietenkin haluan laiskan poikaystävän, niin sellaisen saa varmaan mitään tekemättäkin?

Metodia olen toteuttanut nyt jo 20 vuotta. Hyvin toimii. Mitään ei ole tarvinnut tehdä, eikä poikaystävää näy.

• Anonyymi00022

En aio etsiä, korttini on ollut piilossa jo tovin eikä sovellusta ole enää puhelimessa.

Hän tulee vastaan tuolla jossain, jos tulee. Olen kai hyväksymässä myös sen vaihtoehdon, että olen loppuelämäni yksin.

Sain kokea pitkän rakkauden hedelmineen. Tiedostan kuinka onnekas olen ja suhteutettuna siihen olen alkanut opetella tyytyisyyttä nykytilanteeseen.

Ainahan sitä voi silti haaveilla, että jos vielä joskus.. Unelmille pitää olla tilaa elää ja hengittää.

• Anonyymi00025

Onhan se työlästä. Piti ensiksi oppia nostamaan rimaa ja rutkasti. Mitä vähemmän niitä kriteerit täyttäviä on, niin sitä helpompaa se etsiminen lopulta on. Näin siis ainakin itselleni kävi.

• Anonyymi00026

Ai niin, ja siis kyllähän ihania miehiä on maailma pullollaan. Heistä vaan 99,99 %:a ei ole kanssani yhteensopivia

• Anonyymi00028

On se tyttöystävähin varmaan kattellussa. Mistä löytyis nelikymppinen neitsyt sheivaamaton tatuton juopoton savuton sopusuhtainen oikeistolainen taikauskoton

• Anonyymi00030

Siinä onkin etsimistä, että löydät sheivaamattoman oikeistolaisen. 🤭

🦄

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Siinä onkin etsimistä, että löydät sheivaamattoman oikeistolaisen. 🤭

🦄

Miten apinan karvaisuus liittyy oikeistolaisuuteen?

Mitä olen vasemmistohippejä nähnyt, tatuoituja, lävistettyjä, paskaisissa villapaidoissa ja nutturoissa kulkijoita on riittänyt.
        Naisten haaroväleistä en tiedä, mutta eipä 120kg punatukkainen läski taida sheivattu olla....

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miten apinan karvaisuus liittyy oikeistolaisuuteen?

Mitä olen vasemmistohippejä nähnyt, tatuoituja, lävistettyjä, paskaisissa villapaidoissa ja nutturoissa kulkijoita on riittänyt.
        Naisten haaroväleistä en tiedä, mutta eipä 120kg punatukkainen läski taida sheivattu olla....

Ei se liitykään. Minua vain nauratti tuo lista.

🦄

• Anonyymi00035

Siinä kun Instagramista katsotte feedistä niitä unelmapuolisoita, niin ei ole ihme jos ei Alepan jonosta sopivaa löydy....

Totuuden nimissä sanon, että itselläni ON kriteerit naiselle.
      Mutta eivät ne kiveen hakattuja ole.
      Ainoastaan ylipainosta, lävistyksistä ja tatskoista en jousta.

Kaikki muu on neuvoteltavissa.

Unelmanainen olisi normaalipainoinen, 35-50v tatuoimaton, lävistämätön, pitkähiuksinen rasisti ja natsi.
      Lapset eivät ole este, jos niitä ei ole useamman miehen kanssa.

Fiskaalisella asemalla ei ole väliä, älykkyydestä plussaa.

• Lukematta linkkiä, etsimällä ei mitään välttämättä löydäkkään. Itse uskon enemmän kohtaamisiin, kuin etsimällä etsimiseen. Kohtaamisesta voi alkaa pitkäkin ihmissuhde, joko ystävyyttä tai jopa rakkautta. Siinä määrin ä neuvon olemaan avarakatseinen kohtaamisissa, että koittaa olla aidosti läsnä ja aito muutenkin.

Sellainen yleensä tekee parhaan vaikutuksen toiseen aitoon tai aitouteen pyrkivään. Ja vain aitoudella voi olla pitkäikäinen ihmissuhde mahdollinen, feikit leikit loppuu lyhyeen. Aina.

• Anonyymi00040

Tuo on kai totta, ja jos se käy työn ohessa työstä siihen voi kai jopa uupua?
      Tuttava nainen on jo 41 vuotias, erosi miehestään noin 5-6 vuotta sitten. Hänellä on kaksi tytärtä suhteesta. Riitaisa ero, se oli pahaa mieltä tuottava.

Lapset vuoroviikoin isällä ja äidillä.

Analysoidessa miten paljon aikaa ja energiaa nainen on käyttänyt uuden miehen etsimiseen, voi tulla siihen päätelmään missä miehiä on löytynyt kohtalaisella työllä, mutta suhteet eivät ole muutamaa kuukautta pidempään kestäneet.

Suhteissa on vaihdettu muutakin mitä vain suun sisäistä sylkieritettä.
      Silti, 8 tapausta eikä vieläkään vakavampaa pidempikestoista suhdetta ole syntynyt.

Tullaan siis johtopäätökseen missä pussailua ja muutakin saa kohtalaisen helposti.
      Sen oikean löytyminen kahden ihmisen kohdatessa, molempien ajatellessa nyt tuntuu oikealta, se on hyvin harvinaista. Alussa se voi siltä tuntua, parin kuukauden kuluttua vapaus on houkuttelevampi vaihtoehto.

Ihmiset siis eivät ole valmiita sitoutumaan, kevyeen suhteeseen kyllä löytää kumppaneita. Sitoutumisessa arvioidaan tarkemmin sitä, voisiko elämä jonkun kanssa sujua harmaantumiseen ja kuolemaan saakka. Siihenhän ei mene ihmisillä kovinkaan kauaa, elämä kun ihmisillä on ajallisesti melkoisen lyhyt. Ainakin se aika jolloin on "hyvä mahdollisuus" pariutua. Aktiivisia vuosia annettu pariutumiseen vain 30-40 vuotta.

AV

• Anonyymi00056

Kahdeksan +1 epäonnistuneen suhteen jälkeen suosittelen itsetutkiskelua.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kahdeksan 1 epäonnistuneen suhteen jälkeen suosittelen itsetutkiskelua.

Näin itsekin asiaa mietin, en ole sitä vain uskaltanut hänelle mitenkään esille tuoda.
        Joku pakkomielle hänellä on mies saada, syytä en siihen vielä täysin ymmärrä.
        Onhan hänellä jo lapset, ja tuo miesten jahtaaminen kyllä heikentää hänen laatuaikaansa nykyisten lasten kanssa.

AV

• Anonyymi00044

Panin viimeksi eilen illalla samassa rapussa asuvaa 26-vuotiasta blondia.
      Ei ollut ensimmäinen kerta - tuskin viimeinenkään.

Mitä helvettiä te oikein etsitte?
      Taivaassa ehtii nauttia täydellisyydestä. Siihen saakka kannattaa ELÄÄ.

M56

• Anonyymi00048

Ketä kiinnostaa joku satunnainen pano. Ei sellaiseen touhuun viitsi elämänsä tuhlata. Hukkaanheitettyjä hetkiä jokainen niistä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ketä kiinnostaa joku satunnainen pano. Ei sellaiseen touhuun viitsi elämänsä tuhlata. Hukkaanheitettyjä hetkiä jokainen niistä.

VS. ottaa joku persaukinen yh punaisella tukalla, 130kg elopainolla ja helvetillisellä ulosottovelalla?

Kenties kuitenkin se 26v mieluummin.
        Joku jäkättävä hiekkapillu samaan kämppään valittamaan ja sitä pitäisi raahata Ikeoissa ja Prismoissa ja tietysti maksaa kaikki helvetin kotkotukset?

Kotona pelkkää valitusta ja.... no kuka sellaista pystyisi nussimaankaan. Sellaista viinamäärää ei olekaan, että moisesta tulisi naitavan näköinen...

• Anonyymi00064
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Hei miettikää mihin ekassa virkkeessä mahtuu nainen.
        Satun-nainen.

• Anonyymi00050

Nyky naisen asenteet on sen verran pilalla että taitaa olla tulevaisuudessa yksineläviä suurinosa.

• Anonyymi00055

Monelta unohtuu sekin, että jollain 40v ylittäneellä ei ole "vuosikausia" aikaa etsiä sitä prinssiä valkoisella ratsulla (jota ei koskaan tule muutenkaan).
      Jonkun, jonka kanssa muumioituu yhdessä jonnekin Teneriffalle kaljalasin ääreen voi löytää, mutta mitään "parisuhdetta" vaihdevuosissa aaltoilevan tai ne jo ylittäneen naisen kokolailla turha etsiskellä.
      Joku upporikas nainen voi vielä hommata jonkun toyboyn, mutta vakavaan parisuhteeseen ei esimerkiksi varakas mies ryhdy - kun niitä nuorempia naisia on sen varoissaan olevan äijän perään vaikka kuinka.

Näin se menee ja sori tästä reality-checkistä.

• Anonyymi00060

Teneriffalle kaljalasin ääreen! Vau! Mulle semmonen ja heti!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Teneriffalle kaljalasin ääreen! Vau! Mulle semmonen ja heti!

No jos viihdyt sateessa kulahtaneiden suomalaisten kanssa keskellä päivää karaokessa "Aikuinen nainen" -hoilausta kuunnellen, niin ei muuta kuin sinne vain.....

En vain käsitä, kuka helvetti maksaa moisesta, kun samaan pääsee Jakomäessä pubissa ihan joka päivä....

• Anonyymi00059

Täällä niinku joku palstatyrkky niinku tyrkyttää ihteensä tai jotai. T aikuislissu nro uuno

• Anonyymi00062

Nää palstalaiset on vasta puusta pudonneita, ja karvaisia ! Vaatimukset suhteelle aivan kohtuuttomia! Ei ihme , että jotkut kaupunginosat täynnä sinkkuja, ja syntyvyys nollassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      35
      5255
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      287
      5104
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      63
      4505
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2435
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      47
      1877
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1824
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      24
      1782
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      80
      1728
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1672
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1496
    Aihe