Onko muilla tälläistä ongelmaa/tietääkö joku ratkaisun? Oon kokeillut lukuisia eri meikkivoiteita mutta mikään niistä ei pysy. Osa alkaa rullaantumaan tai valumaan pois jo hetikun on sen levittänyt, osa valuu pois päivän mittaan. Olen kaikkien kohdalla kokeillut laittaa eri primeria, laittaa ollenkaan primeria, laittaa kosteusvoidetta alle ja olla laittamatta. Oon myös kokeillut sitä, että annan kosteusvoiteen/primerin olla jonkun aikaa iholla ja vasta sitten laitan meikkivoiteen. Ei. Ei toimi mikään. Oon jo ihan kyllästynyt tähän ja liikun päivittäin naamalla mistä puuttuu leuasta ja poskista sekä nenästä meikit. Puuteria käytän ja se auttaa vähän mutta tekee naamasta tosi ”möykkyisen” näköisen. Kaikenlaisia kiinnityssuihkeita kokeillut myös mutta ei niistäkään mitään apua. Oon jopa hiuslakkaa kokeillut mutta ei. Se lähtee aina sieltä nenästä, leuasta, poskista ja otsasta rullaantumaan. Oon myös katsonut että muut tuotteet sopii yhteen meikkivoiteen kanssa. En oo koskaan onnistunut saamaan ’täydellistä meikkipohjaa’. Hoidan myös ihoa siihen sopivilla tuotteilla.
Meikkivoiteet ei pysy millään
Anonyymi-ap
2
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ite joskus oon laittanut irtopuuteria ennen meikkivoidetta. Kokeile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632