Olen moniNAISIA kertoja lukaissut erilaisia treffi- ja kirjeenvaihtoilmoituspalstoja ja siellä on määritelmä "olen uhkea nainen". Mitä se siis tarkoittaa? Omasta mielestäni se tarkoittaa rintavaa naista, jolla on vähän joka paikassa ylimääräistä ja leveyttä, muttei ole kuitenkaan älyttömän lihava, ehkäpä siis pientä pyöreyttä.
Mitä se teidän mielestä tarkoittaa "olla uhkea nainen"?
Mitä tarkoittaa "uhkea nainen"?
5
4245
Vastaukset
- uhkean
naisen kuuluis olla vaan rintava..ei muuten pyöreä.Siis sanasta uhkea mulle tulee mieleen rintava nainen.
- tolla asialla on!
Ota itse selvää! Mitä tahansa shittiä varmaan joissain f*king deiteissä voidaan puhua.Hitsin mitäänsanomaton ja tylsä aihe tuo! Ha ha...Mitä nyt se "uhkea" oikein voiskaan sit tarkoittaa!?!
Jos joku peelo on jotain esimerkiksi läski-keskustelua tästä halunnu saada aikaan, niin juoskoon jokeen.Sen voi omin silmin todeta, mikä on uhkea ja mikä ei ole.:/
Että peace uhkeille ja vähemmän sellaisille.:)
Huoh.Ikäänkuin maailmassa ei olis muuta sanottavaa.:(
- siitä tulee
mieleen. Eihän se mitään haittaa olla iso tyttö, mutta "uhkea"-sanalla on turha tavoitella muuta kuin mielikuvaa (m)uhkeasta eli lihavasta.
- sellainen.
Naispuolinen ystäväni on mielestäni uhkea, näin naisnäkökulmasta.
Hänen kohdallaan se tarkoittaa vaatekokoa 44 tai XL mutta hänellä ei ole esim. kaksoisleukaa ja vyötärö näkyy selvästi koska hän on X-kirjaimen muotoinen.
Jalat ovat vankat, samoin käsivarret ja löysää ei missään vaikka hän on 50v. Ilmeisesti fyysisen työn tekijöistä helposti muovautuu tuollaisia, hänkin alunperin maaseudulta Virosta, jossa ei todellakaan tunnettu neuvostoaikana työkoneita vaan työt tehtiin ihmisvoimin.
Nyt kun hän on asunut Hesassa jo yli 10 v ja olenmme käyneet ravintoloissa, ovat miesten katseet ensin hänessä, ei minussa. Ystäväni osaa pukeutua siihen malliin että uhkeus näyttää hyvältä! Ja kun saatoille pyydetään, on hänellä saattajia, minulla ei. Joten ei se hoikkuus ja nuorempi ikäni ole mikään tae menestykselle lemmenasioissa.
- frog2
..uhkean juuri kuten sinäkin, eli hieman ylimääräistä ehkä mutta osaa korostaa naiseuttaan ja parhaita puoliaan pukeutumisellaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743