Kertokaa miehet oikeasti.

Anonyymi-ap

Haluatteko että naisella on pulleat huulet (siis täytetyt)? Vähän tuntuu siltä koska miehet näyttävät kuolaavan heidän perään..?

21

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko ns. normaalit,omat huulet jo vanha juttu?

• Anonyymi00005

Ankkahuulet ovat vanhajuttu!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ankkahuulet ovat vanhajuttu!

Karsean näköiset, mitä olen niitä nähnyt? Ehkä miehet sillä vain koestaa naisen tuntemuksia häntå kohtaan, kun antaa jollekin vieraalle vähän huomiota? Samaa mieltä silikoneista, luomut on aina parempia.

• Anonyymi00002

En näköjään ollut ainut tällä palstalla jolle tällainen asia tuli mieleen..

• Anonyymi00003

Ei, ankkahuulet eivät miellytä minua yhtään.

• Anonyymi00004

Älä höpötä, kuka mies kuolaa yhdenkään silikoonisussun tai botoxbimbon perään?

Korkeintaan samanlaiset ulkonäkökeskeiset piilohomot, jotka itsekin haluaisivat saada Kim Kardashian tyyliset lisukkeet ja muovitäytteet

Luomumies tykkää luomunaisista

• Anonyymi00018

Olipa gallupsetä, eli aloittaja värikäs kuvaus ei yhtään käy ilmi eksistentiaalinen katkeruus naisia kohtaan ja vähän miehiäkin

• Anonyymi00006

Ihan samoin voisi kysyä "Kertokaa naiset haluatteko, että miehellä on silikoonitäytteiset hauikset ja botoxhuulet"

Ihan älytöntä, kuka (oikea) nainen tuollaista haluaa??!!

• Anonyymi00008

En tiedä. Ehkä joku haluaa. Minulle sillä ei ole niin väliä. Botox-huulet sen sijaan ovat sexyjä.

• Anonyymi00009

En halua, riittää kun ne toiset huulet törrää houkuttelevina.

• Anonyymi00019

Just no luultavasti voit vaa visualisoida

• Anonyymi00010

Ei mitään ylimääräistä täytettä huuliin. Omat luomu huulet on parasta huulivoiteella kirkastettuna. Kierrän kaukaa nämä törröhuulet, koska eivät ole aitoja oikeita naisia. Mikä ajaa naiset tähän epämääräiseen tilaan korostaa itseänsä. Normaalivartaloinen nainen ja itseään kunnioittava ei tarvitse pullistella huulissa, pyllyssä taikka rinnoissa. Minulle on tärkeintä naisessa oman kehon hyväksyminen ja sen hoitaminen liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla. Nuo teko barbit menkööt omiin piireisiin mihin kuuluvat. Luomu naiset ilman mitään pistoksia ja täytteitä ovat kyllä loppupelissä juuri se mitä me useammat miehet haluamme

• Anonyymi00011

Juuri sitä naiseni on!

• Anonyymi00012

Samoin minullakin ja olen näkemääni todella tyytyväinen

• Anonyymi00013

Naiseni on juuri tuollaisena luonnon kauniina juuri se mikä saa etumuksessani liikettä ja himoa häneen... Sinulle

• Anonyymi00014

Ankkahuulet, tekotissit, irtohiuslisäkkeet, tekokynnet, posliinikuoret hampaissa, kiristetty, venytetty, persposkitäytteet... Jos nuo on jostain kauniita, niin makuasia, mutta onhan nuo aivan hirveitä ilmestyksiä. Kun joskus kattoo noiden kuvia "ennen ja jälkeen", voi vain todeta, dttä oikea osoite olisi ollyt psykiatrian vastaanotto.

• Anonyymi00015

Salaiset haaveenne naisen suhteen?

• Anonyymi00016

Ei mitään salaista haavetta vain luonnollinen kaunis nainen meitä useita miehiä miellyttää. Isot huulet ja ylisuuret rinnat ei sytytä. Kiinteä nainen on aina parasta omine muotoineen ja lyö kyllä aina laudalta töröhuulet ja silikoni tissit!

• Anonyymi00017

Karmean näköiset, kuten nämä tatuoinnitkin, joilla pilataan ihmisen ulkonäkö.

• Anonyymi00020

BMW on toinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      261
      5262
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4261
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4181
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3640
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3445
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      31
      2803
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2556
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      66
      2431
    Aihe