Paavo Väyrynen ja omenan syöminen

Anonyymi-ap

'Itse asiassa kuultuna' -TV- haastattelussa Paavo Väyrynen kertoo että hänen syömästään omenasta vain omenan kanta jää syömättä, sen sijaan hän syö myös karan.
Minulle jäi epäselväksi että syökö hän myös siemenet. Aiemmin minultakin jäi vain kanta syömättä, mutta jossain vaiheessa minulle selvisi että omenan siemenissä on suurissa määrin "nautittuna" hyvin vaarallista myrkkyä, joten tuon jälkeen olen pyrkinyt jättämään siemenet syömättä.
Jos nielaisee siemenet kokonaisina niin ne taitavat mennä läpi sellaisinaan mutta jo pureskelussa kyllä paljastuu niiden paha maku minkä pitäisi toimia hälytyksenä.
On esitetty että pienin määrä syanidia mikä voi johtaa kuolemaan olisi 50 milligrammaa mitä varten pitäisi syödä miitä siemeniä 80 - 300 grammaa. Itse en aikanaan ole kokenut saaneeni mitään oireita vaikka tapanani aiemmin olikin syödä omenat siemenineen ja ihan pureskeltuina siellä seassa.
Taannoin koulun terveysopin kirjasta paljastui että omenan siemenkodan kuoressa on jodia mikä innoitti minua syömään sisustankin, siis sen karan ja myös siemenineen.

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Esko Aho samassa ohjelmassa paljasti että oli 2 viikkoa reissussa japanissa värysen kanssa mutta ei selvinnyt oliko vaimot mukana? menikö se 🕷️vai 👌🏼🤙🏼hommina? sitten ei kysynyt hiihtoliiton ajalta ikäviä kysymyksiä "epo" aholta.
      toki väyryseltä ei jalasmökistä kysytty myös miksi valehteli ja huijasi suomen rahaa.

kyllä siinä 2 kovin turhan erikoista ketkua ja aho venäjä yhteyksineen..

väyrysnen on myrkyttyneeltä näyttänyt kyllä aina, mutta eläähän tuo..

• Anonyymi00002

Joo ei ole oikein revolverihaastattelutyyliä noissa "kuultuna"-ohjelmissa, ehkä niissä annetaan eräänlainen pehmeä lasku haastatelville vanhoille parroille lopulliseen unohdukseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2166
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1757
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      116
      1597
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1002
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      905
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      793
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      60
      778
    Aihe