Miksi minuua onvain liikennevakuutus?

Anonyymi-ap

Kaikilla uuden auton omistajien täytyy otaa kaikenvaravakuutus.
Syy on se että että osamaksuyhtiö vaatii sen kunnes auto on maksettu.
Kaikki Suomen autot ovat osamaksulla ostettuja tai työsuhdekotteroita.
Koska en tunne tarvitsevani kallista autoa enkä hyödy kaskovakuutuksesta mitään vahinkotapauksessa.
Potkin 20 vuotiasta dieselhevostani matkaan päivästä toiseen.

Nyt kyllä harmittaa kun porvarihallitus jakaa minun rahoistani 2500 vähäpäästöisen auton ostajalle.
Täälä kertaa valtion velkarahaa jaetaan myös käytetyn auton ostajalle.

18

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko taas rahasi loppu ja kateus painaa mieltä?
      Ota Coopin oranssia, se helpottaa kun tarpeeksi juot.

• Anonyymi00002

En juo olutta lainkaan.
        Eipä ole hillot loppu. En ole koskaan tuntenut niin matalaa omanarvontuntoa että olisi pitänyt ostaa osamaksuauto.

Vakuutuksista puheen ollen olen myös irtisanonut kotivakuutuksesta irtaimiston.
        Vesivahinkorikin laskin niin pieneksi ettei siitä kannata maksaa, eikä kodinkoneen rikkoutumisesta saa korvausta.

Oletko lukenut vakuutusehdot?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En juo olutta lainkaan.
        Eipä ole hillot loppu. En ole koskaan tuntenut niin matalaa omanarvontuntoa että olisi pitänyt ostaa osamaksuauto.

Vesivahinkorikin laskin niin pieneksi ettei siitä kannata maksaa, eikä kodinkoneen rikkoutumisesta saa korvausta.

Olen lukenut, sinä et näemmä.
        Tunne pari vastaavaa junttia jotka kikkaili vakuutuksilla ja jättivät kaskon pois ja molemmat ajoivat kolarin ja olivat syyllisiä ja molemmilla autot romikseen ja toimen oli reilun 20ke arvoinen. Kaveria vitutti aika lailla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tunne pari vastaavaa junttia jotka kikkaili vakuutuksilla ja jättivät kaskon pois ja molemmat ajoivat kolarin ja olivat syyllisiä ja molemmilla autot romikseen ja toimen oli reilun 20ke arvoinen. Kaveria vitutti aika lailla.

Oma autoni on nettiauton hintojen mukaan 3500€.
        Siitä lunastushinta maksimi 1500€ riippumatta että se on huollettu ja katsastettu ja kunnossa ennen mälliä.
        Vastapuolen vahinkoja varten on liikennevakuutus.
        Siis miksi maksaisin kaskoa?
        Edes osakaskoa ei kannata maksaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En juo olutta lainkaan.

harvoin 20 vuotta vanhaa paskaa osamaksulla ostetaankaan

• Anonyymi00019
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jollain voi olla tilanne, ettei voi hankkia sitä kaskovakuutusta vaikka auton arvo olisikin yli 20k. Kasko on vapaaehtoinen vakuutus eikä vakuutusyhtiöllä olla velvollisuutta myöntää sitä. Ainoa lääke tähän on ostaa halvempi auto kuin oli suunnitellut

• Anonyymi00003

Ajattele positiivisesti. Nyt sinunkin vanha diesel on 2500€ arvoinen!

• Anonyymi00004

Ei ole osamaksulla ostettuja, jos on tullut lottovoitto tai perintö

• Anonyymi00006

Tai muuten rahaa.🧠

• Anonyymi00008

monen on pakko ostaa auto käteisellä kun osamaksulla ei saa

• Anonyymi00010

luultavasti niin vanha paska että siihen ei saa täyskaskoa

• Anonyymi00020

Vanha on monesti se järkiratkaisu sanokoot velkaiset öykkäripersut mitä hyvänsä.

• Anonyymi00012

Useimmat käteiselläkin ostavat ottavat uuteen autoon täyskaskon. Ihan järkevää toimintaa.
      Vanhoihin romuihin sitä ei saa vaikka haluaisikin.

• Anonyymi00013

Mikä on vanha romu. Sekö 500 000 ajettu 5 vanha taksi vaiko 20v, 150 000 ajettu?

• Anonyymi00015

Tätä ihmettelen nyt itsekin. Kyllä näyttää siltä, että aika monet ovat onnistuneet hankkimaan 20 vuotta vanhaan autoon täyskaskon. Ja kaiken lisäksi puhutaan nuorista henkilöistä, joita pidetään riskialttiina kuljettajina. Tiedättekö Tiktokin, tämän varsinkin nuorison keskuudessa suositun internetsovelluksen. Sieltä löytyy suomalaisten vakuutusyhtiöiden kanssa yhteistyötä tekeviä henkilöitä, jotka kehottavat kilpailuttamaan autovakuutuksensa hinnan, ilmoittamalla sen kommenteissa, jotkut ilmoittavat hinnan lisäksi onko kyseessä osakasko vaiko täyskasko. Näiden kommenttien perusteella nuoret kuljettajat ovat hankkineet 20 vuotta vanhaan autoonsa täyskaskon. Jotta pääsette tarkastelemaan tilannetta, teillä pitää olla älypuhelimessa tai tabletissa ladattuna Tiktok- sovellus, tällöin kirjoitatte hakuun esimerkiksi "IF", "Fennia"... Fennian kanssa yhteistyötä tekevän kaverin nimi on sebu, joka ilmeisesti asuu Oulussa. Hän on Sebu/ Fennia. Että tulkaa kertomaan mielipiteenne asiasta jos käytte lukemassa niitä kommentteja

• Anonyymi00016

Tätä ihmettelen nyt itsekin. Kyllä näyttää siltä, että aika monet ovat onnistuneet hankkimaan 20 vuotta vanhaan autoon täyskaskon. Ja kaiken lisäksi puhutaan nuorista henkilöistä, joita pidetään riskialttiina kuljettajina. Tiedättekö Tiktokin, tämän varsinkin nuorison keskuudessa suositun internetsovelluksen. Sieltä löytyy suomalaisten vakuutusyhtiöiden kanssa yhteistyötä tekeviä henkilöitä, jotka kehottavat kilpailuttamaan autovakuutuksensa hinnan, ilmoittamalla sen kommenteissa, jotkut ilmoittavat hinnan lisäksi onko kyseessä osakasko vaiko täyskasko. Näiden kommenttien perusteella nuoret kuljettajat ovat hankkineet 20 vuotta vanhaan autoonsa täyskaskon. Jotta pääsette tarkastelemaan tilannetta, teillä pitää olla älypuhelimessa tai tabletissa ladattuna Tiktok- sovellus, tällöin kirjoitatte hakuun esimerkiksi "IF", "Fennia"... Fennian kanssa yhteistyötä tekevän kaverin nimi on sebu, joka ilmeisesti asuu Oulussa. Hän on Sebu/ Fennia. Että tulkaa kertomaan mielipiteenne asiasta jos käytte lukemassa niitä kommentteja

• Anonyymi00018

• Anonyymi00014

Kommenteistä päätellen talousajattelun hallitsevaa omillaan toimeentulevaa autoilijaa ylenkatsotaan.
      Rahan puute taitaa kuitenkin kaikki komentoijia vaivata, ja heitä vituttaa etta joku ei heitäkään rahaa tuleen.

Muistakaa öykkärit säästetty euro on viisi tienattua euroa!
      Velkaeuro on kymmenen tienattua euroa!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe