Löysin hyvä ja luetettavan oloisen

Anonyymi-ap

17

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lähes kaikki ennustukset eilen tälle päivälle! Kiittäkäämme tästä kaikkein parasta jumalaa eli Allahia! 🙏

• Anonyymi00004

Pitäiskö laittaa lotto vetämään? jos onnistuis :)

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00006

Luotamme vain ainoaan oikeaan profetiaattoriin eli ~np

• Anonyymi00007

Uskomatonta! Taas kerran profetia sivu antoi melko täysin oikeat profetiat huomiselle!! 11!

• Anonyymi00008

Ja taas 114% oikein!

• Anonyymi00009

Ja taas ennustukset toteutuivat!!!

• Anonyymi00010

- Asukkaat närkästyvät Ähtärissä !

• Anonyymi00011

Käläviästä puhumattakaan!

• Anonyymi00012

"Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian" jouduttiin lopettamaan erilaisten vastuiden tähden joita laki alkoi vaatia ylläpitäjältä. Valitettava asia, sillä sivuille oli koottu mittava määrä erilaisten itseään profeettoina pitävien latvalahojen huru-ukkojen sairaalloisia houreita.

• Anonyymi00014

Aijaa! Nyt vasta huomasin mihin sivulle linkki vie, sillä oletin sen aukaisevan Imattaren pääsivun. Kylläpä onkin koko joukko kaikkein luotettavimpien profeettain kaikkein luotettavimpiin kuuluvia profetioita! Hyvä että on koottu yhteen paikkaan niin tiedetään sitten mitä on odotettavissa!🤣

• Anonyymi00016

Vikoilijana:
      Kauppa suhde Kiinan, pahoin veren tahraaman diktaattorin kanssa.

EU:n kauppa suhde ihmisoikeuden rikkoja Intian kanssa, joka välittää saamansa huipputekniikan Venäjän Ukraina sotaan

• Anonyymi00017

Täynnään paikkansa pitäviä profetioita! Kannattaa siis seurata niin tietää sitten missä mennään!

• Anonyymi00019

Ja mikä parasta kun lataa sivun uudestaan lista päivittyy!!! Tässä on jumalallista taikaa!

• Anonyymi00020

KIITOS HERRALLE! Jo nyt on luettavissa mitä Hän suuressa ja loppumattomassa viisaudessaan on säätänyt huomenna tapahtuvaksi! Herran tahtohan se on, sillä mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta ja säätämättä. Room. 13: 1.

• Anonyymi00024

NYTKÖ VASTA LÖYSIT?😮 Tuohan non ollut käytössä jo iät ajat, mutta valitettavasti joutui lopettamaan toimintansa eli päivitykset sen ylläpidolle lankeavien vastuiden takia.
      Sama pätee muitakin foorumeita, mutta S24 ei näytä sisällöstä mitään vastuuta kantavan vaikka laki sitä vaatiikin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe