Taivaallinen valta kaappasi presidentin

Anonyymi-ap

18

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Trump on samanlainen uskovainen kuin Putin. Molemmilla taitaa olla "jumalan" valtuutus, jonka he ovat saaneet itseltänsä ;)

• Anonyymi00002

Jumala on sanonut: "Kosto on minun!" Nyt Jumala kostaa Trumpille tuollaiset kidnappaukset.

• Anonyymi00006

Kyllä! Jumala pieraiseen Trumpin nenään kokepierun ja sitten pressa toikkaroi poskettomassa pilvessä Valkoisessa talossa aivan punaisena, minkä vuoksi tätä aletaan pitää kommunistina.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Onko tämä oikeasti totta? Eihän tämä voi olla totta, oli Venezuelasta tai Madurosta mitä mieltä tahansa.

Mikä hemmetin oikeus Trumpilla tai USA:lla muka on tehdä tällaisia iskuja? Tuo huumeterrorismi on vain keksitty juttu ja todisteetkin luultavasti Trumpin itse keksimiä.

Ei Eurooppakaan ole enää kauan turvassa Trumpilta. Trumpia pitäisi kieltää tulemasta Eurooppaan pidätyksen uhalla. EU:n pitää ilman muuta tuomita tällainen kansainvälisen oikeuden vastainen toiminta.

• Anonyymi00005

Ei ole mitään yhtenäistä Eurooppaa, joka voisi tuomita tai jolla olisi edes valtuuksia tuomita.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole mitään yhtenäistä Eurooppaa, joka voisi tuomita tai jolla olisi edes valtuuksia tuomita.

Voi kaikki Euroopan maat tuomita, jos haluaa. Eikö eurooppalaisilla muka ole oikeuksia tai valtuuksia tuomita Trumpin toimia. Varsinkin Tanskan pitäisi olla tarkkana, koska kohta Trump varmaan lähtee valloittamaan Grönlantia.

• Anonyymi00008

ai niin kun se jeesus itki ristillä jumalani jumalani miksi minut hylkäsit ?

• Anonyymi00009

Ei Trumpin ns. valta ole Jumalalta. Trumpin valta on röyhkeyttä ja öykkäröintiä kuten Putininkin valta. Kummallakaan ei ole mitään oikeutta valloittaa muita maita. Trumpkin himoitsee vain Venezuelan öljyä, huumeet on vain tekosyy.

• Anonyymi00010

Periaatteessa laiton teko.
      Mutta Rikollisjärjestön pomo
      On pressana... mikä on tuomio ?
      Tuomio on 90%
      For Maduro
      Elinkautinen
      Vaimo pääsee vähemmällä
      Käsitteleekö YK. Ei.
      Pelkääkö Putin. ?

• Anonyymi00011

Jos Trumpin mielestä diktaattorien kidnappaaminen kotimaastaan on okei niin jokin erikoisjoukko voisi kidnapata Trumpin jenkkilästä tuomittavaksi kansainväliseen ihmisoikeustuomioistuimeen...

• Anonyymi00012

Trump on syyllinen veneilijöiden joukkomurhaan ja laittomiin uhkauksiin ja hyökkäykseen toista maata ja sen hallintoa vastaan ja ihmiskaappaukseen.

• Anonyymi00013

Aloituksessa on vakava teologinen ongelma, eli vapaantahdon rikkominen.

• Anonyymi00017

Ei kai siinä mitään ongelmaa ole...

Ihmisellä ei ole vapaata tahtoa (predestinaatio). Kaikki tapahtui niin kuin Jumalan päähän on alunperin vain pälkähtänyt, aiheutuu siitä sitten ihmisille kärsimystä tai ei. Niin armollinen ja rakastava "herra" se Jumala on.

• Anonyymi00014

Maduro nyt ja Putin seuraavaksi.

USA pyrkii poistamaan kaiken pahan

ja esteet. Pisteet Usalle.

• Anonyymi00015

Trumpia kiinnostaa vain Venezuelan öljy, jota siellä riittää. Ei Trumpin kaltainen diktaattori ole kiinnostunut hyvän tekemisestä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Trumpia kiinnostaa vain Venezuelan öljy, jota siellä riittää. Ei Trumpin kaltainen diktaattori ole kiinnostunut hyvän tekemisestä.

Trump voitelee itsensä oranssilla vauvaöljyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe