Taivaallinen valta kaappasi presidentin

Anonyymi-ap

17

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Trump on samanlainen uskovainen kuin Putin. Molemmilla taitaa olla "jumalan" valtuutus, jonka he ovat saaneet itseltänsä ;)

• Anonyymi00002

Jumala on sanonut: "Kosto on minun!" Nyt Jumala kostaa Trumpille tuollaiset kidnappaukset.

• Anonyymi00006

Kyllä! Jumala pieraiseen Trumpin nenään kokepierun ja sitten pressa toikkaroi poskettomassa pilvessä Valkoisessa talossa aivan punaisena, minkä vuoksi tätä aletaan pitää kommunistina.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Onko tämä oikeasti totta? Eihän tämä voi olla totta, oli Venezuelasta tai Madurosta mitä mieltä tahansa.

Mikä hemmetin oikeus Trumpilla tai USA:lla muka on tehdä tällaisia iskuja? Tuo huumeterrorismi on vain keksitty juttu ja todisteetkin luultavasti Trumpin itse keksimiä.

Ei Eurooppakaan ole enää kauan turvassa Trumpilta. Trumpia pitäisi kieltää tulemasta Eurooppaan pidätyksen uhalla. EU:n pitää ilman muuta tuomita tällainen kansainvälisen oikeuden vastainen toiminta.

• Anonyymi00005

Ei ole mitään yhtenäistä Eurooppaa, joka voisi tuomita tai jolla olisi edes valtuuksia tuomita.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole mitään yhtenäistä Eurooppaa, joka voisi tuomita tai jolla olisi edes valtuuksia tuomita.

Voi kaikki Euroopan maat tuomita, jos haluaa. Eikö eurooppalaisilla muka ole oikeuksia tai valtuuksia tuomita Trumpin toimia. Varsinkin Tanskan pitäisi olla tarkkana, koska kohta Trump varmaan lähtee valloittamaan Grönlantia.

• Anonyymi00008

ai niin kun se jeesus itki ristillä jumalani jumalani miksi minut hylkäsit ?

• Anonyymi00009

Ei Trumpin ns. valta ole Jumalalta. Trumpin valta on röyhkeyttä ja öykkäröintiä kuten Putininkin valta. Kummallakaan ei ole mitään oikeutta valloittaa muita maita. Trumpkin himoitsee vain Venezuelan öljyä, huumeet on vain tekosyy.

• Anonyymi00010

Periaatteessa laiton teko.
      Mutta Rikollisjärjestön pomo
      On pressana... mikä on tuomio ?
      Tuomio on 90%
      For Maduro
      Elinkautinen
      Vaimo pääsee vähemmällä
      Käsitteleekö YK. Ei.
      Pelkääkö Putin. ?

• Anonyymi00011

Jos Trumpin mielestä diktaattorien kidnappaaminen kotimaastaan on okei niin jokin erikoisjoukko voisi kidnapata Trumpin jenkkilästä tuomittavaksi kansainväliseen ihmisoikeustuomioistuimeen...

• Anonyymi00012

Trump on syyllinen veneilijöiden joukkomurhaan ja laittomiin uhkauksiin ja hyökkäykseen toista maata ja sen hallintoa vastaan ja ihmiskaappaukseen.

• Anonyymi00013

Aloituksessa on vakava teologinen ongelma, eli vapaantahdon rikkominen.

• Anonyymi00017

Ei kai siinä mitään ongelmaa ole...

Ihmisellä ei ole vapaata tahtoa (predestinaatio). Kaikki tapahtui niin kuin Jumalan päähän on alunperin vain pälkähtänyt, aiheutuu siitä sitten ihmisille kärsimystä tai ei. Niin armollinen ja rakastava "herra" se Jumala on.

• Anonyymi00014

Maduro nyt ja Putin seuraavaksi.

USA pyrkii poistamaan kaiken pahan

ja esteet. Pisteet Usalle.

• Anonyymi00015

Trumpia kiinnostaa vain Venezuelan öljy, jota siellä riittää. Ei Trumpin kaltainen diktaattori ole kiinnostunut hyvän tekemisestä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Trumpia kiinnostaa vain Venezuelan öljy, jota siellä riittää. Ei Trumpin kaltainen diktaattori ole kiinnostunut hyvän tekemisestä.

Trump voitelee itsensä oranssilla vauvaöljyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe