Ollaan seurusteltu kohta pari vuotta miehen kanssa ja asutaan eri osoitteissa. Mentiin lomalla hyvään ravintolaan syömään. Matkalla sanoin miehelle, että voin maksaa nyt ravintolalaskun kun hän maksoi edelliset isot kauppaostokset. Tähän mies vastasi, että ei missään nimessä, että hän haluaa tarjota tämän, että se on hänelle tärkeää kun mennään näin ulos syömään. No näin tehtiin.
Pari päivää tämän jälkeen sanoin että siirrän hänelle rahaa niistä ostoksista puolet, kuten silloin kaupassa sovittiin. No hän oli, että ok ja sanoi sitten, että niin ja sun osuus siitä ravintolalaskusta oli sit xx e. Mua kävi tosi paljon ärsyttää tämä, mutta en sanonut mitään, vaan siirsin hänelle myös sen.
Tuli tosi tyhmä olo. Ihan kuin hänelle olisi ollut tärkeä ravintolassa näyttää muille että maksaa. Jos mulle sanoo, että haluaa ehdottomasti tarjota, niin en ymmärrä, että miksi sit jälkikäteen pyydetään rahoja?
Mulle olis ollut ihan ok maksaa se ravintolalasku ja oltais oltu sit tasoissa. Kaiken lisäksi hän vielä sanoi yhdestä lounaasta jonka senkin maksoi muutama viikko sitten, että lisää se myös siihen mitä siirrät. Jos ei aio tarjota, niin miksi sit ravintolassa niin pitää esittää? Sanoisi sitten suoraan, että mä maksan nyt ja siirrä sit mulle eikä että mä tarjoan. Tai antaisi mun maksaa ravintolassa itse oman ruokani.
Illallinen ravintolassa
4
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa siltä, että äijäsi ego on erittäin hauras. Hän haluaisi olla miehinen miesten mies alfa, mutta ei ole. Mutta yrittää epätoivoisesti esittää sellaista. Jatkossa maksat vaan ravintolassa vuorollasi miehesi vastusteluista huolimatta.
- Anonyymi00002
Pitemmän päälle ajatellen asetelma ei lupaa hyvää.
- Anonyymi00003
Voi hyvä tavaton taas! Miksi et sanonut, että aioit tarjota sen päivällisen. Hitto, mikä teitä vaivaa, ettei saa sanotuksi asioita vaan sitten niitä haudotaan mielessä ja suomi24:ssa??!!
En todellakaan maksaisi mitään muuta kuin sen, mitä on sovittu. Ja etkös sinä tarjoutunut maksamaan koko päivällisen mutta sussusi sen halusi maksaa. Pikkuvikoja. Näyttää tosiaan, että miehelläsi on heikko itsetunto.
Jos ja kun nämä sinua vaivaavat, niin voit seuraavaksi varmistaa jo ravintolassa, että haluaako hän, että maksat jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353