Nainen etsitkö kumppaniksi

Anonyymi-ap

Eli olisko unelma kumppani isäsi näköinen ja luonteinen eli muistuttaisi isääsi paljon ja monessa asiassa

19

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei olisi. Kyllä isälläni toki paljon hyviäkin ominaisuuksia oli, kuten luotettavuus ja huolehtivuus, mutta oli huonojakin.

• Anonyymi00005

Ja siis isäni oli kyllä erittäin komea mies. Sitä en tietenkään voi kiistää. Ei samanmoinen kuitenkaan yhtään minun makuni mukainen olisi.

• Anonyymi00002

Tuota, joo. Mistäs tiesit?

• Anonyymi00003

Isäni oli kyllä komea mies ja hänellä oli paljon hyviä ominaisuuksia, mutta en etsi hänen kaltaistaan miestä. Isä ja kumppani ovat toisistaan aivan irrallisia asioita.

Aletheias

• Anonyymi00004

Eli kumppani täytyy olla aivan erilainen ulkonäöllisesti ja luonteeltaan ja ymmärrän mutta ymmärrän myöskin että saisi olla samanlainenkin mielipidettä eli kumpikin on hyvä juttu

• Isäni oli vanhanajan jääräpää. Hän ei käynyt keskusteluja meidän lasten kanssa, vaan saarnasi ja käskytti. Hän asetti rajat ja siinä oli syytä pysyä. Minulla oli ristiriitainen suhde isääni. Monessa suhteessa ihailin hänen saavutuksiaan ja ahkeruuttaan, toisaalta taas meidän henkilökemiat eivät käyneet yhteen. Joskus räjähdettiin molemmat.
      Sukulaisten mielestä olimme luonteeltamme liian samanlaiset (itse en ole samaa mieltä).

Isä oli nuorempana urheilullinen ja jopa komea (ainakin vanhoista valokuvista päätellen).
      Hän oli hauska ja vieraanvarainen seuramies, kun sille päälle sattui.

Isä kuoli 2012. Lupasin silloin äidille, etten puhu isästä pahaa, enkä arvostele häntä liian särmikkäästi.

• Ai niin, unohtui vastata ...

Unelmakumppani ei ole isäni näköinen, eikä luonteinen. Ei muistuta isääni millään tavalla.

• Anonyymi00006

Eli muistuttaako miehesi isääsi ulkonäöllisesti ja luonteeltaan on kuten äitisikin eli muistuttaa äitiäsi luonteeltaan

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Eli muistuttaako miehesi isääsi ulkonäöllisesti ja luonteeltaan on kuten äitisikin eli muistuttaa äitiäsi luonteeltaan

Ei muistuta.

• No ei. Ulkonäkö on isälläni mielestäni varsin maskuliini. Olen aina pitänyt isääni komeana, joten varmaan se jotenkin vaikuttaa millaisista miestyypeistä ulkoisesti pidän. Luonteeltaan isässäni on parasta lempeys etenkin minua kohtaan. Olen ollut aina isän silmäterä ja hän pitää puoliani henkeen ja vereen, tukee mua.

Kumppanina taas osaa olla oikukas ja hankala, joten ei silleen kyllä tee mieli hankalaa kumppania itselle haluta. Mutta on minunkin miehessä jääräpäisyys yhteneväinen piirre. Hän ei anna tuumaakaan periksi kun sen pään ottaa, sortukoon vaikka taivas niskaan.

• Ja mitä arvostan eniten niin isässäni kuin miehessäni, niin ovat hyviä isejä ja sitoutuneita isejä. Sekä sitä ettei kumpikaan jätä minua pulaan, kun mulla on oikeasti hätä. He pysyy rinnalla satoi tai paistoi. Se on harvinaista ja itselleni arvokas ominaisuus miehessä. Niin minäkin olen naisena samanlainen. Pysyn rinnalla satoi tai paistoi.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ja mitä arvostan eniten niin isässäni kuin miehessäni, niin ovat hyviä isejä ja sitoutuneita isejä. Sekä sitä ettei kumpikaan jätä minua pulaan, kun mulla on oikeasti hätä. He pysyy rinnalla satoi tai paistoi. Se on harvinaista ja itselleni arvokas ominaisuus miehessä. Niin minäkin olen naisena samanlainen. Pysyn rinnalla satoi tai paistoi.

Ja he kumpikin pysyy myös muksujen rinnalla satoi tai paistoi. Niin isänä kuin pappanakin. Niin teen minäkin.

• Anonyymi00007

Eli kumppanisi muistuttaa ulkonäöllisesti isääsi mutta luonne täytyy olla eri esim isäsi teki töitä mökillä niin kumppani saisi olla ettei niin töitä tekisi mökillä tai vapaa ajalla

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Eli kumppanisi muistuttaa ulkonäöllisesti isääsi mutta luonne täytyy olla eri esim isäsi teki töitä mökillä niin kumppani saisi olla ettei niin töitä tekisi mökillä tai vapaa ajalla

Ei muistuta. Kumpikin tekee töitä, isäni on vanhan ajan mies joka tekee yhä kaikki miesten työt vaikka on jo 75. Minun mies tekee kun haluaa tehdä, mutta mieluusti myös laistaa jos mahdollista. Mieheni on mukavuudenhaluisempi kun minä tai isäni.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ei muistuta. Kumpikin tekee töitä, isäni on vanhan ajan mies joka tekee yhä kaikki miesten työt vaikka on jo 75. Minun mies tekee kun haluaa tehdä, mutta mieluusti myös laistaa jos mahdollista. Mieheni on mukavuudenhaluisempi kun minä tai isäni.

Palkkatyöstä kumpikaan ei ikinä lintsaa, edes sairaana. Pitää olla helvetin kipeä ja sängyn oma että jää töistä pois. Lusmuja ei oo kumpikaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Palkkatyöstä kumpikaan ei ikinä lintsaa, edes sairaana. Pitää olla helvetin kipeä ja sängyn oma että jää töistä pois. Lusmuja ei oo kumpikaan.

Mun mies on ollu 15 vuoden työuran aikana ehkä 10-15 vrk sairaslomalla, silloinkin 40 kuumetta ja kiviä sisuksissa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mun mies on ollu 15 vuoden työuran aikana ehkä 10-15 vrk sairaslomalla, silloinkin 40 kuumetta ja kiviä sisuksissa.

Mä koen, että vaikka nämä elämäni miehet osaa olla jääräpäitä ja vaikeitakin, on he kumpikin ne mun elämäni miehet, tärkeimmät ja rakkaimmat. Joiden tukeen voin aina luottaa ja he minun. Puolin ja toisin tietenkin, niin se toimii.

• Anonyymi00008

No. En todellakaan. Ainoastaan pitää osata keskustella kaikenlaisusta jutskista.
      Ei tarvitse tietää tai olla samaa mieltä.
      Vilma

• Anonyymi00009

Isän ulkonäkö ei ole vaikuttanut mitenkään kumppanin etsintään, jotkin muut ominaisuudet kyllä (esim. pääasioita: kova tekemään töitä, ei valita herkästi, ei ole seksistinen, kohtelee hyvin muita ihmisiä, luotettava)

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      114
      4422
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2528
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      79
      1657
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1113
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      854
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      843
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      823
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      802
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe