Eikö miehet osaa puhua? Omassa parisuhteessani väkivaltaa kokeneena ihmettelen. Miksi hän lyö? Miksei hän hae avioeroa jos otan häntä päähän? Eikö hän osaa sanoa: meidän olisi parempi erota? Onko hänellä toinen, mutta hän haluaa ehdottomasti pitää kaksi vaimoa? Itse olen ollut tarmoton ja arjen askareissa kiinni. Välillä mietin, ettei ole ollut aikaa erota. Siis Eikö hän osaa puhua?
Mietin vaan...
3
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kurjaa.
Ilman rakkautta ei ole avioliittoa tai parisuhdetta. Väkivalta, sekä henkinen että fyysinen on täysin väärin.
Kun rakkaus loppuu, niin saattaa tulla tuollaista tilalle. Jotenkin minusta tuntuu että hän rakastaa sinua mutta väkivaltainen käytös saattaa olla vastaus kun muuta ei osata. Selvittäkää välinne ja itkekää itkunne ja yrittäkää nauttia loppu elämästä. Yhdessä tai erikseen. Mutta nykyinen täytyy loppua. - Anonyymi00002
Minulla on toki virheeni. Olen ollut välinpitämätön hänen suhteensa. En ollut rakastunut häneen mennessäni naimisiin. Mutta ainakin olen antanut hänelle mahdollisuudet. Mutta hän on henkisellä tasolla erityisesti osoittanut vaan ettei välitä... Niin..Ehkä...Olen niin voimaton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822101Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 871119
- 96999
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770