Eikö miehet osaa puhua? Omassa parisuhteessani väkivaltaa kokeneena ihmettelen. Miksi hän lyö? Miksei hän hae avioeroa jos otan häntä päähän? Eikö hän osaa sanoa: meidän olisi parempi erota? Onko hänellä toinen, mutta hän haluaa ehdottomasti pitää kaksi vaimoa? Itse olen ollut tarmoton ja arjen askareissa kiinni. Välillä mietin, ettei ole ollut aikaa erota. Siis Eikö hän osaa puhua?
Mietin vaan...
3
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kurjaa.
Ilman rakkautta ei ole avioliittoa tai parisuhdetta. Väkivalta, sekä henkinen että fyysinen on täysin väärin.
Kun rakkaus loppuu, niin saattaa tulla tuollaista tilalle. Jotenkin minusta tuntuu että hän rakastaa sinua mutta väkivaltainen käytös saattaa olla vastaus kun muuta ei osata. Selvittäkää välinne ja itkekää itkunne ja yrittäkää nauttia loppu elämästä. Yhdessä tai erikseen. Mutta nykyinen täytyy loppua. - Anonyymi00002
Minulla on toki virheeni. Olen ollut välinpitämätön hänen suhteensa. En ollut rakastunut häneen mennessäni naimisiin. Mutta ainakin olen antanut hänelle mahdollisuudet. Mutta hän on henkisellä tasolla erityisesti osoittanut vaan ettei välitä... Niin..Ehkä...Olen niin voimaton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks745861Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.954216Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää983644- 1193033
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri742586Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1632271Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1122092Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu471888En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131555Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11478