Olen koko sen ajan eli yli 20 vuotta terveyspalveluissa käydessäni törmännyt sellaiseen "ilmiöön", että parturit Hämeenlinnassa leikkaavat tukkani vastoin ohjeitani.
Viimeksi käydessäni demariparturissa, tämä leikkasi taas pois minulta sellaista tukkaa sivuilta edestä, mikä ei kasva enää takaisin. Muutenkin käydessäni tällä demariparturilla tukkani on niin sanotusti leikattu väärin eli
leikkaa tukkaa sivuilta ei puolilta eri suuntiin vinoon ja takatukan raja on vinossa eli takatukkani on aina vasemmalle vinoon leikattu.
Joka kerta on ollut samalla tavalla siellä demariparturissa.
Olen käynyt yli 20 vuotta Hämeenlinnassa terveyspalveluissa ja minulle on kirjoitettu OMAKANTAAN sellaista, joka ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on ollut vastoin mitä olen sanonut.
Viimeksi kun huomautin kokoomuslaiselle (yli)lääkärille asiasta, toinen (yli)lääkäri alkoi konsultoida tällä kokoomuslaiselle (yli)lääkärille minusta.
Siltä toiselta (yli)lääkäriltä tuli OMAKANTAAN sellaista mikä ei pidä myöskään paikkaansa, oliko hänkin kokoomuksen (yli)lääkäri.
Siis aina kun vetoan / valitan perusteettomasta OMAKANTA-kirjoittelusta, terveyspalvelut alkaa uhkailla minua perusteettomasti Hämeenlinnassa.
Tällaista uhkailua on jatkunut yli 20 vuotta.
On määrätty perusteettomia lääkkeitä ja lievästi sanottuna kiusattu OMAKANNASSA.
Olen valittanut OMAKANTA-kiusaamisesta potilasasiamiehelle / naiselle, se ei ole auttanut yhtään tähän OMAKANTA-kirjoitteluun.
En haluaisin mennä terveyspalveluihin ollenkaan, koska siellä kirjoitellaan OMAKANTAAN ja määrätään lääkkeitä perusteettomasti.
Lisäksi hoitohenkilökunta on ollut joskus vihaista Viipurintiellä, siellä asioidessani.
parturit ja terveyspalvelut Hämpton / Hämeenlinna
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181