Omat lempparikitaristit

Anonyymi-ap

Tässä mun omat lempparikitaristit (en sano että heistä kaikki olisi parhaita kitaristeja mutta ovat lemppareitani)

Kari peitsamo(keksinyt hyviä riffejä uransa aikana kuten esim magee kitarariffi kappaleeseen kesäpäivä Kangasalla ja hyvä kitarasoolo kappaleessa volkswagen sekä hienoa kitaratyötä kappaleessa vedestä nousee kasvi ja peitsamo ei ole suomen paras kitaristi mutta on mun lempparien joukossa koska on keksinyt hyviä kitarajuttuja)

arwo Mikkonen joka popedassa soitti kitaraa.

Ari puukka joka Popedassa soitti kitaraa.


Bassokitaristi Eeva koivusalo. Rytmityksen mestari ja vetää groovella joka groove komiaa kuultavaa.

Basisti pekka Pohjola.

Erja lyytinen tekninen virtuoosi.

kolmannen naisen rytmikitaristi Timo löyvä .

CMX;n sähkökitaristi Janne halmkrona joka on tällä listalla sen vuoksi ettei ole välttämättä paras mutta on keksinyt mieleenjääviä kitarajuttuja paljon!

Laitetaan tähän timo Rautiainen trio niskalaukaus yhtyeen esikoislevyllä lopunajan merkit kitaroita soittavat muusikot jotka keksi hyviä kitarajuttuja vaikkei ne olleetkaan mitään erityistä virtoositeettimaisuutta olevia kitarajuttuja mutta eeppisiä kuten mieleen tulee kitarat kappaleessa tyyni ja lajinsa viimeiset.


kitaristit (basso kuin sähkökitaristit) absoluuttisessa nollapiste-yhtyeessä. Livenä myös soitti hyvin.


Don huonojen rytmikitaristi Kalle ahola uran alkuvaiheilla jossa veti rytmikitarlla mahtavalla groovella.

Toinen don huonojen kitaristi Kio Von Hertzen =teknisesti vahva.

Maj karman kitaristit (mutten tarkoita bassokitaristia) koska levyillä bassokitara ei paljoa kuulu (käytännössä ei ollenkaan) mutta kitarajutut tässä yhtyeessä herkkua korville , esim valaiden laulun riffi ja monta muuta.

4

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rory Gallagher (1948-1995, irlantilainen kitaristi ja laulaja-lauluntekijä)
      Glenn Campbell (1936-2017, countrymuusikko)
      Chris Rea (1951-2025, englantilainen laulaja-lauluntekijä ja kitaristi)

      On niitä muitakin hyviä, mutta en kaikkia jaksa mainita enkä edes osaa. Monenlaisista musiikkityyleistä löytyy.

      • Anonyymi00001

        kiitos hyviä nimiä on. Arvostan musamakuas ja oikeestaan arvostan kaikkien musamakua.


      • Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        kiitos hyviä nimiä on. Arvostan musamakuas ja oikeestaan arvostan kaikkien musamakua.

        Ari mehtonen tuusniemi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe