...pohjoismaista, sai nokilleen.
Norjalaismiehen vastaus nousi viraaliksi.
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9116892
Trump haluaisi maahanmuuttajia...
96
554
Vastaukset
- Anonyymi00001
kukapa pohjoismaista jenkkihölmölään lähtisi, ei kukaan normaali ainakaan.
- Anonyymi00025
Persut varmaankin, tosin heillä ei ole yleensä rahaa tai kielitaitoa moiseen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Huonosti kävisi persuille tuolla.
- Anonyymi00032
Teemu sekä Ismo lähtivät ja Duutsonit palasivat maitojunalla.
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Teemu sekä Ismo lähtivät ja Duutsonit palasivat maitojunalla.
Toivottavasti selänne pysyy siellä lopunikänsä.
Suomen älytaso laskee rajusti jos tänne tulee. - Anonyymi00052
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haista sinä vassari pitkä pasca!!!
Lausunto: Jenkkilä voi olla hyvä vaihtoehto varakkaalle ja suurituloiselle ihmiselle. Muille tuskin.
Lisäksi USA on muuttumassa sellaiseen suuntaan, että se ei hyvältä näytä. Toki mielipide voi olla toinen, jos olet Trumpin fani ja/tai ääriuskovainen.- Anonyymi00010
Onneksi Eurooppa ja Suomi muuttuu parempaan suuntaan.
- Anonyymi00011
lähtisit, mutta olet köyhä luuseri?
Anonyymi00011 kirjoitti:
lähtisit, mutta olet köyhä luuseri?
Lausunto: no jaa. Itse asiassa olen kyllä pikemminkin yli keskituloinen, mutta en silti kaipaa Jenkkilään.
- Anonyymi00018
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: no jaa. Itse asiassa olen kyllä pikemminkin yli keskituloinen, mutta en silti kaipaa Jenkkilään.
Eikö ole itsepetosta elää tuonkaltaisessa valheessa?
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikö ole itsepetosta elää tuonkaltaisessa valheessa?
Lausunto: ai, oletat tietäväni tuloni paremmin kuin minä? Vai tiedät minua paremmin sen, haluanko muuttaa Jenkkilään?
Tuloni olivat viime vuonna 60 000 kieppeillä. En ole miljonääri, mutta velaton olen ja taloushuolia ei ole. Toivottavasti sinun tulosi ovat minua suuremmat. Suomi tarvitsee varakkaita ihmisiä.- Anonyymi00026
Lausunto: ai, oletat tietäväni tuloni paremmin kuin minä? Vai tiedät minua paremmin sen, haluanko muuttaa Jenkkilään?
Tuloni olivat viime vuonna 60 000 kieppeillä. En ole miljonääri, mutta velaton olen ja taloushuolia ei ole. Toivottavasti sinun tulosi ovat minua suuremmat. Suomi tarvitsee varakkaita ihmisiä.kyllä varmaan niin juu, hehe
- Anonyymi00031
USA:sta lähtee pian sanan- ja mielipiteenvapaus. Sun pitää olla samaa mieltä kuin Trump. Kapitaalikommunismidiktatuuriksihan tuo on muuttumassa.
- Anonyymi00035
Aivan, Netalta tuli taas kerran ainoa oikea totuus. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, kunhan se on sama kuin Netalla.
- Anonyymi00036
Tuloni olivat viime vuonna 60 000 kieppeillä. En ole miljonääri, mutta velaton olen ja taloushuolia ei ole. Toivottavasti sinun tulosi ovat minua suuremmat. Suomi tarvitsee varakkaita ihmisiä.Miksi valehtelet tulosi?
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aivan, Netalta tuli taas kerran ainoa oikea totuus. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, kunhan se on sama kuin Netalla.
Lausunto: älä viitsi sekoilla. Esitin mielipiteeni avaukseen liittyen.
On ikävää, että sinun tilanteesi on aina vain tuo sama. Toivottavasti saat apua.Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi valehtelet tulosi?
Lausunto: miksi valehtelisin tuloni? Kertoisitko?
Olisin voinut heittäå tulemaan päästä keksittynä merkittävästi suuremman summan, vaikkapa 120 000 euroa vuodessa. Minulla ei ole kuitenkaan siihen mitään tarvetta. Summani oli se minkä sanoin. Olen keskituloinen ihminen. Ilmeisesti sinulle tuo tulotaso on sen verran kaukana, että oletat minun vääjäämättä valehtelevan.
Tämän keskustelun kannalta pääpointtini oli se, että minäkään en tunne itse mitään mielenkiintoa Yhdysvaltoihin muuttamista kohtaan. Jos sinä tunnet, mikäs siinä. Onnea matkaan!- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
USA:sta lähtee pian sanan- ja mielipiteenvapaus. Sun pitää olla samaa mieltä kuin Trump. Kapitaalikommunismidiktatuuriksihan tuo on muuttumassa.
Suomesta sananvapaus on jo lähtenyt. Sanoipa mitä hyvänsä niin anteeksipyyntöä vaaditaan.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Suomesta sananvapaus on jo lähtenyt. Sanoipa mitä hyvänsä niin anteeksipyyntöä vaaditaan.
Lausunto: älä höpötä. Äänessä sinäkin olet koko ajan.
- Anonyymi00042
Sinulla on taas maaninen vaihe menossa; jokaiselle kirjoittajalle pitää kommentoida jotain negatiivista.
- Anonyymi00043
Tuloni olivat viime vuonna 60 000 kieppeillä. En ole miljonääri, mutta velaton olen ja taloushuolia ei ole. Toivottavasti sinun tulosi ovat minua suuremmat. Suomi tarvitsee varakkaita ihmisiä.Luokanopettaja ei valitettavasti tienaa tuota määrää. Hyvähän se olisi, jos tienaisi.
Anonyymi00043 kirjoitti:
Luokanopettaja ei valitettavasti tienaa tuota määrää. Hyvähän se olisi, jos tienaisi.
Lausunto: enköhän minä osanne katsoa palkkalaskelmastani vuosiansioni.
Se nyt kuitenkin on sivuseikka. Taas ei millään kukaan halua keskustella itse asiasta.- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Luokanopettaja ei valitettavasti tienaa tuota määrää. Hyvähän se olisi, jos tienaisi.
Voi lapsia jos tuollainen on luokanopettaja, eissssssaatana!
- Anonyymi00046
wannabe opettaja 😂
Anonyymi00046 kirjoitti:
wannabe opettaja 😂
Lausunto: ja sinä taas olet ihkaoikea lapsen tasolle jäänyt ressukka. Et mikään wannabe.
Jospa olosi siitä vielä helpottaa.- Anonyymi00048
Lausunto: ja sinä taas olet ihkaoikea lapsen tasolle jäänyt ressukka. Et mikään wannabe.
Jospa olosi siitä vielä helpottaa.Ottipa koville, mutta niinhän sulla aina.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ottipa koville, mutta niinhän sulla aina.
Lausunto: koeta nyt jo ymmärtää. Se, että sinä saat minulta irti kommentin, ei merkitse sitä, että minulla jotenkin "ottaisi koville". Sinun tavoitteesihan tietysti on saada muut hermostumaan, mutta ei se minun kohdallani ainakaan onnistu. Sinä olet vain yksi esimerkki somemaailmaan pesiytyneistä ihmisistä, joiden käsitys maailmasta on jotenkin vääristynyt. Juttusi eivät vaikuta minuun.
Nyt en ehdi enempää. Täytyy katsoa, miten Suomen pojat motivoituvat Kanadaa vastaan.
Koeta aikuistua. Kyllä se siitä.- Anonyymi00053
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voi hirveää, vaaditaan anteeksipyyntöä! Nyt ei voi kyllä mitään sanoa!
Venäjällä sanomisistaan voi joutua vuosikausiksi vankilaan, joissain maissa pääsee hengestään. Kylläpä tosiaan Suomessa on sananvapaus "heikoilla".
Millaisia vellipyllyjä itkijöitä nykyiset oikeistolaiset oikein ovat? - Anonyymi00054
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei ole hyvä antaa tyhmille liikaa rahaa.
- Anonyymi00055
Lausunto: koeta nyt jo ymmärtää. Se, että sinä saat minulta irti kommentin, ei merkitse sitä, että minulla jotenkin "ottaisi koville". Sinun tavoitteesihan tietysti on saada muut hermostumaan, mutta ei se minun kohdallani ainakaan onnistu. Sinä olet vain yksi esimerkki somemaailmaan pesiytyneistä ihmisistä, joiden käsitys maailmasta on jotenkin vääristynyt. Juttusi eivät vaikuta minuun.
Nyt en ehdi enempää. Täytyy katsoa, miten Suomen pojat motivoituvat Kanadaa vastaan.
Koeta aikuistua. Kyllä se siitä.Miksi itse et ymmärrä? Muka luokanopettaja 😂
Anonyymi00055 kirjoitti:
Miksi itse et ymmärrä? Muka luokanopettaja 😂
Lausunto: toivottavasti olosi siitä vielä helpottuu.
Voimia.- Anonyymi00059
Lisäsin vielä, että USA on hyvä vaihtoehto valmiiksi varakkaalle ja hyvätuloiselle, joka pysyy terveenä. Sairastaminen tai sairauden kunnollinen hoitaminen on USA:ssa tähtitieteellisen kallista. Vakuutuksiin menee helposti kymmenentuhatta tai pari vuodessa, mutta se mitä se korvaa ja mikä on milloinkin omavastuu on äärimmäisen sekavaa.
Anonyymi00059 kirjoitti:
Lisäsin vielä, että USA on hyvä vaihtoehto valmiiksi varakkaalle ja hyvätuloiselle, joka pysyy terveenä. Sairastaminen tai sairauden kunnollinen hoitaminen on USA:ssa tähtitieteellisen kallista. Vakuutuksiin menee helposti kymmenentuhatta tai pari vuodessa, mutta se mitä se korvaa ja mikä on milloinkin omavastuu on äärimmäisen sekavaa.
Lausunto: pitkälti asia on juuri noin.
- Anonyymi00065
Jospa olosi siitä vielä helpottaa.Ja taas ivailemassa muita. Noinko esiinnyt luokassakin.
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ja taas ivailemassa muita. Noinko esiinnyt luokassakin.
Lausunto: koeta aikuistua.
Voimia siihen prosessiin.- Anonyymi00066
Lausunto: koeta aikuistua.
Voimia siihen prosessiin.Pysy asiassa! Esiinnytkö?
Anonyymi00066 kirjoitti:
Pysy asiassa! Esiinnytkö?
Lausunto: kyllä olosi varmaan siitä vielä helpottaa. Toivotaan kaikki sitä.
Pikaista paranemista!- Anonyymi00067
Lausunto: kyllä olosi varmaan siitä vielä helpottaa. Toivotaan kaikki sitä.
Pikaista paranemista!Eli esiinnyt. Selvä. Outoa kyllä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00059 kirjoitti:
Itselläni verenpainelääkkeiden hinta vuodessa jää reilusti alle sataan euroon.
Miten lie hinnat jos asuisi USA:ssa? Varmaan vakuutuksenkin kera satoja euroja tai enemmän ja sikamaisen kalliit lääkärikäynnit siihen päälle.
ilmankos netissä on enimmäkseen amerikan englanniksi paljon kaiken maailman humpuukimaakarien vippaskonsteja pitkäaikaissairauksien vaihtoehtoiseen ja kustannuksiltaan halvempaan hoitoon. Anonyymi00067 kirjoitti:
Eli esiinnyt. Selvä. Outoa kyllä.
Lausunto: koeta jaksaa.
Voimia.- Anonyymi00075
Tuloni olivat viime vuonna 60 000 kieppeillä. En ole miljonääri, mutta velaton olen ja taloushuolia ei ole. Toivottavasti sinun tulosi ovat minua suuremmat. Suomi tarvitsee varakkaita ihmisiä.Persu luulee tietävänsä kaiken, siksi Suomi on ottanut kahdessa vuodessa 2024-2025 velkaa SE määrän 33,1 mrd€ (15,3 mrd€ + 17,8 mrd€), ja hallituskauden velka nousee yli 60 mrd€:n.
Anonyymi00067 kirjoitti:
Eli esiinnyt. Selvä. Outoa kyllä.
Lausunto: voimia elämääsi.
- Anonyymi00076
Lausunto: voimia elämääsi.
Hoet kuin robotti, ilmeisesti Tynkkysen halpistrolli.
Anonyymi00076 kirjoitti:
Lausunto: koeta jaksaa.
Kyllä se siitä.- Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ja vastaa useita kertoja samaan viestiin. Taitaa digitaalit paukkua pään sisällä.
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ja vastaa useita kertoja samaan viestiin. Taitaa digitaalit paukkua pään sisällä.
Lausunto; jospa olosi siitä vielä helpottaa.
- Anonyymi00002
Minä voisin eka kertaa lomailla USA ssa , jos sieltä sais lentokentältä vuokrata edes käsiaseen ja panoksia loman ajaksi .
- Anonyymi00017
Avaa sinne pankkitili 1 dollarilla, saat rynnäkkökiväärin pankilta liittymislahjaksi.
- Anonyymi00003
Kuka sinne valtioon haluaa, tai ainakaan niin kauan, kuin Trump tai joku yhtä hullu narsisti on siellä vallassa.
- Anonyymi00039
Tavalliselle kansalaiselle on sama kuka siellä on vallassa. Riittää kun on työpaikka.
- Anonyymi00049
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tavalliselle kansalaiselle on sama kuka siellä on vallassa. Riittää kun on työpaikka.
tavan kansalaiset häpeävät maansa johtoa siellä
- Anonyymi00004
minä taas haluaisin suomeen paljon naismamuja.
ulkomaalaiset naiset ovat järjestään suominaisoletettuja kauniimpia, mukavampia ja seksikkäämpiä. poikkeuksena ehkä venäläiset, jotka jakavat saman geenipoolin suominaisoletettujen kanssa.
mielellään vähän joka puolelta maailmaa saisi tulla, niin saisi vähän silmäkarkkia suomalaisetkin miehet.
pallopäisiä ylipainoisia liuhulettejä tahtoo suominaisoletetut olla.
nyt hallitus anturit pystyyn.
Venezuela on muiden latinalaisen amerikan maiden tapaan maa, josta tulee maailman ylivoimaisesti kauneimmat naiset.
Uskoisin, että heidän kauneus johtuu intiaanigeenien ja espanjalaisten geenien ja pienessä määrässä myös mustaihoisten geenien sekoittumisesta.
toivotan tervetulleeksi vaikka kaikki Venezuelan n. 20 miljoonaa naispuoleista henkilöä suomeen. miehiä en tänne lisää kaipaa, koska en ole homo.
suominaisoletettu häviää venezualaiselle kilpasiskolleen 100-0 joka kategoriassa.- Anonyymi00005
samaa mieltä!
venezuela naiset vetää kauneudellaan jopa suomen "kauneinta" ja seksikkäintä naista, eli super-sannaa kölin alta. - Anonyymi00006
varmuudella alkaisi lisääntymään avioerot miehen aloitteesta suomessa!
eli suomimiehet pistäisivät entistä tiuhempaan kantasuomalaisia aviovaimoja ns. vaihtoon ja hyvä niin!
minulle ei ole asialla enää merkitystä, koska olen onnellisesti naimisissa ulkomaalaisen (ei eurooppalaisen) naisen kanssa. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
samaa mieltä!
venezuela naiset vetää kauneudellaan jopa suomen "kauneinta" ja seksikkäintä naista, eli super-sannaa kölin alta.Onko hän seksikäs?
- Anonyymi00012
Suomalainen lihaa syövä heteromies on rasisti, ei sillä saa olla mamuvaimoa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko hän seksikäs?
joo pimeässä kun ei liikaa kopeloi
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Suomalainen lihaa syövä heteromies on rasisti, ei sillä saa olla mamuvaimoa!
Persurasisti jos naisen vaimoksi vahingossa saa erehdytettyä itselleen, nainen pakenee liitosta alle vuodessa.
- Anonyymi00044
Venezuelalla on merkittävä lihavuusongelma. Naisilla 31% ja miehillä 25%. Venezuela on pahenevan diabeteskriisin edessä, joka liittyy epäterveelliseen ravitsemukseen ja liikkumattomuuteen. Downin syndrooma ja kromosomipoikkeavuudet ovat erittäin yleisiä.
- Anonyymi00008
Trumppi haluaa laatuainesta eikä mitään vähämielistä paskasakkia kehitysmaista.
- Anonyymi00015
suomen rupupersut eivät siis kelpaa, valitettavasti
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
suomen rupupersut eivät siis kelpaa, valitettavasti
Green Card irtoaa nopeasti, jos niin haluan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Green Card irtoaa nopeasti, jos niin haluan.
Nyt kehut vain itseäsi, turhaan.
- Anonyymi00009
Vassukin nauraa norskin vastaukselle ja nyökyttele mutta ei huomaa ironiaa siinä miten he itse itkevät suomalaisten kurjuutta (tosin vain tämän hallituksen takia).
- Anonyymi00021
Vassut katsovat aina positiivisesti tulevaisuuteen eli kauhukabinetin jälkeiseen aikaan.
- Anonyymi00013
Jenkkeihin ei enää persläpimaista muutella. Kiitos Trumpin.
- Anonyymi00020
Suomeen taas ei tulla kuin juuri näistä persläpimaista.
- Anonyymi00024
Maailman sairaimmat valtiot, Usa ja Venäjä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suomeen taas ei tulla kuin juuri näistä persläpimaista.
Ovat kumminkin huomattavasti persuja fiksumpia
- Anonyymi00072
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ovat kumminkin huomattavasti persuja fiksumpia
Mieluummin taksi ja puskar aiskaajia, jengirikollisuutta, asuinalueiden ghettoutumista, huumekauppiaita ja järjestyshäiriöitä kuin valk onaamaisia kantapersuja.
- Anonyymi00023
Trump oli aivan oikealla asialla.
Aikoinaan USAan ei päästetty kuin länsi- ja pohjois-eurooppalaisia.
Sen seurauksena USA nousi ennennäkemättömään kukoistukseen, ja sille perustalle myös USAn nykyinen menestys rakentuu.- Anonyymi00028
Euroopasta karkoitetut rikolliset ja heidän jälkeläisensä varastivat maat intiaaneilta väkivalloin ja persustivat sitten valtion nimeltään Usa.
Sitä ei voi olla mitenkään huomaamatta tänäkään päivänä. - Anonyymi00051
Anonyymi00028 kirjoitti:
Euroopasta karkoitetut rikolliset ja heidän jälkeläisensä varastivat maat intiaaneilta väkivalloin ja persustivat sitten valtion nimeltään Usa.
Sitä ei voi olla mitenkään huomaamatta tänäkään päivänä.Australiaan lähetettiin vangit, mutta se on nykyään rauhallinen demokratia, Yhdysvaltoihin lähti rohkeita siirtolaisia.
- Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
Australiaan lähetettiin vangit, mutta se on nykyään rauhallinen demokratia, Yhdysvaltoihin lähti rohkeita siirtolaisia.
Myös sinne, mutta ensin pohjois-ameriikkaan
- Anonyymi00063
Anonyymi00051 kirjoitti:
Australiaan lähetettiin vangit, mutta se on nykyään rauhallinen demokratia, Yhdysvaltoihin lähti rohkeita siirtolaisia.
Australia oli 1800-luvun loppuun asti ainoastaan Britannian merentakainen vankila johon se laivasi vankinsa. Yhdysvallat asutettiin alusta asti siirtolaisilla.
- Anonyymi00073
Anonyymi00063 kirjoitti:
Australia oli 1800-luvun loppuun asti ainoastaan Britannian merentakainen vankila johon se laivasi vankinsa. Yhdysvallat asutettiin alusta asti siirtolaisilla.
Britit lähettivät muutamia kymmeniä tuhansia rikoksiin syyllistyneitä pohjois amerikkaankin 1700-luvun aikana. Briteissä rikokset olivat usein aika vähäpätöisiä, esim. leivän varastamisesta saattoi saada passituksen kauas siirtomaihin.
- Anonyymi00077
Anonyymi00063 kirjoitti:
Intiaanit eivät ole siirtolaisia, he ovat alkuperäisasukkaita jo 23000 vuotta, euroopan katkoitetut rikolliset raiskasivat ja pilasivat tuon maan.
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Intiaanit eivät ole siirtolaisia, he ovat alkuperäisasukkaita jo 23000 vuotta, euroopan katkoitetut rikolliset raiskasivat ja pilasivat tuon maan.
Kirjoitinkin Yhdysvalloista, valtiosta. Enimmäkseen se kuitenkin asutettiin siirtolaisilla eikä vangeilla, toisin kuin Australia.
- Anonyymi00029
Trumppihan itekin mamun jälkeläinen, ihan heikkolahjainen sellainen.
- Anonyymi00033
Kuka hullu nyt jenkkeihin muuttaisi?
- Anonyymi00034
Mikä ihmeen viraali?
- Anonyymi00041
öööö ai mää vai?
- Anonyymi00074
Siinä sitä on tynnyrissä kasvaneelle ihmettelemistä.
- Anonyymi00047
Venezuelassa on yksi maailman korkeimmista väkivaltaisten kuolemien määristä. Kauheata väkeä.
- Anonyymi00050
Ei kuitenkaan joukkomurhia kuten usassa.
- Anonyymi00057
Ainahan sitä saa haluta mitä pahaa siinä on. Minäkin haluaisin että Suomeen tulisi vain norjalaisia, tanskalaisia, ruotsalaisia, hollantilaisia, saksalaisia, belgialaisia, italiailaisia mutta ei. Jotain saatanan kielitaidotonta kehitysmaalaista ja hyödytötntä sossukuonaa.
- Anonyymi00058
Sixten Korkman on kirjassaan "Talous ja humanismi" perustellut hyvin, että ns. "amerikkalainen unelma" eli vaatimattomista oloista taloudelliseen menestykseen on mahdollista Pohjoismaissa eikä enää niinkään USA:ssa. USA:ssa hyväosaisuus periytyy yhä voimakkaammin ja sielä ollaan ajautumassa Britannian tyyliseen luokkayhteiskuntaan.
Kun yliopistokoulutus on yksityistä ja maksullista, niin luonnollinen tie ylempiin sosiaaliluokkiin on tukossa köyhien lapsilta. Nyky-USA:ssa ei edes hyvä koulutus enää takaa hyviä tuloja. Vaikka palkkatulot olisivatkin hyvät, niin jos ainoa sosiaaliturva on omat säästöt (eikä miljonäärvanhempien tuki) ja kun työsuhdeturva täysin olematon, niin tulojaan ei ole viisasta käyttää, vaan agressiivinen säästäminen on aivan pakollista.- Anonyymi00064
>>Kun yliopistokoulutus on yksityistä ja maksullista, niin luonnollinen tie
>>ylempiin sosiaaliluokkiin on tukossa köyhien lapsilta.
Stubbin pojan ohari ulkoinstituutissa oli selvä osoitus em. toimintatavoista suomessakin
t. haans.sea
- Anonyymi00060
Nykyäänhän norjalaiset taitavat olla keskimäärin rikkaampia kuin yhdysvaltalaiset ja ainakin köyhien asema on parempi Norjassa kuin USA:ssa. Niin sitä muuttopainetta ei nyt sitten ole. Toista se on ollut muinoin Suomessakin.
- Anonyymi00061
Nyt oli hyvä aamu, ei ollut yhdessäkään lehdessä Trumpin naama ensimmäisenä näkyvillä.
- Anonyymi00062
Apinamaihin ei kannatta tehdä kuin hermokaasuiskuja.
- Anonyymi00070
Suomi voisi ottaa käyttöön samanlaisia kysymyksiä amerikkalaisille turisteille kuin mitä USA:n maahanmuuttoviranomaiset harrastavat:
1. Oletko äänestänyt Trumpia? Kyllä / EI
2. Oletko republikaanisen puolueen jäsen? Kyllä / EI
3. Oletko jossain vaaleissa äänestänyt republikaania? Kyllä / EI
Jos johonkin em. kysymyksistä vastaa kyllä, niin maahantulo tylysti estetään!- Anonyymi00080
Kommunismia ei tosiaan siellä hyväksytä. Onhan se oikeastaan ihan järkeenkäypää ja verrattavissa natsismiin.
- Anonyymi00081
Monia on mennyt Yhdysvaltoihin Pohjoismaista ja
Pohjolan Balttiasta Suomestakin sekä Balttiasta!
Kaks naamasesta, kateellisesta ja vahingoniloisesta
Euroopasta (Ei kaikki mutta moni)
And that's that! - Anonyymi00083
Ameriikka on hyvä kun nazit, communistit ja terroristit
eivät ole liittolaisia eikä niille mielistellä
niinkuin jotkut Euroopassa eri vuosina!
Eikä matut hillu ja uhkaile Ameriikassa,
eivät muuten Venäjälläkään on minulle kerrottu,
kun vätys-Euroopassa hilluvat ja uhkailevat!
Häpeällinen osa Eurooppalaisia!
Onneksi kaikki tiedetään Ameriikassa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423