Vuonna 1981 aloittanut Music television lopettaa toimintansa. Rest in peace.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011721911.html
RIP Music television
12
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
Empä ole tainnu kahtoa tota mut suomen jyrki musaohjelman muistatko??
- Anonyymi00002
Joo, aikanaan katsoin tuota kyllä, Maria Guzenina oli juontajana.
- Anonyymi00003
Aijai, kasari, teiniys, ja MTV!
Satelliitin kautta katsottiin, ei tainnut muuten näkyä vielä silloin, vuonna -83. tai, -84. - Anonyymi00004
No, YouTube toimii vielä ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi00005
Ennen oli niin vähän ilmaisia kanavia että sillekin riitti katsojia, nykyään riittäisi vaikka tunti viikossa missä olisi suosituimmat ja toinen missä olisi uutuudet. Se hyvä että MTV:n takia tekivät paljon hyviä musiikkivideoita, nykyään vain harvoin.
Olen käsittänyt, että nykyään artistit eivät tee niin paljon musiikkivideoita kuin ennen. Vielä 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa musiikkivideot olivat yleisiä, nykyään niiden tekeminen on harventunut.
Musiikkimaailma on muutenkin muuttunut. Nykyään ihan kaikki artistit eivät tee levyjä, vain sinkkuja, joita soitetaan suoratoistopalveluissa kuten Spotify tai Youtube. Enää ei tarvita sellaista ammattikuntaa kuin levynkansitaiteilija ( cd-levyjen tulo markkinoille janiiden yleistyminen osittain vei pois levynkansitaidetta). Maailma muuttuu. Mutta muuttuuko aina parempaan suuntaan?
- Anonyymi00006
Norppa83 kirjoitti:
Musiikkimaailma on muutenkin muuttunut. Nykyään ihan kaikki artistit eivät tee levyjä, vain sinkkuja, joita soitetaan suoratoistopalveluissa kuten Spotify tai Youtube. Enää ei tarvita sellaista ammattikuntaa kuin levynkansitaiteilija ( cd-levyjen tulo markkinoille janiiden yleistyminen osittain vei pois levynkansitaidetta). Maailma muuttuu. Mutta muuttuuko aina parempaan suuntaan?
Miksi tollasta paska musa tv tä joku kattoiskaan?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi tollasta paska musa tv tä joku kattoiskaan?
Ainakin minä katson mieluummin musiikkivideoita tai sitten kuuntelen vaan radiota. MTV:stä näki uutuudet, en viitsi etsiä mistään, vain jos joku radiossa herättää kiinnostuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
