Amerikan Kuninkaan Erikoisoperaatio

Anonyymi-ap

Venezuelassa. Yksi mies vietiin New Yorkiin syömään pippuripihviä kermakastikkeella, ja tilalle nousivat Venezuelan Kiven kovat äärilinjan Kommunistit. Juuri sellaiset Kommunistit,joiden kanssa Amerikan Oranssi on "Hyvää pataa".

12

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Trumpin paha harharetki Venezuelaan. 40 ihmistä kuoli Trumpin takia, syyttömiä ihmisiä. . Trump on kaikessa vallan himossaan tullut hulluksi. Lopun alku Trumpille.

Ulkoministeri Rubio joutuu nyt oikomaan ja korjailemaan Trumpin puheita.

Miltä meillä tuntuisi, jos meidän ulkoministeri joutuisi oikomaan Tasavallan Presidentin puheita julkisuudessa.

• Anonyymi00003

Huonosti käy Trumpille. Kaikesta päätellen sekosi niin pahasti, että ihme, jos tuosta vielä hengissä selviää. Näyttää olevan sellaiset tekijät hänellä nyt vastassaan. Venezuelaan! - Mitäs läksit!

• Anonyymi00004

Amerikan Oranssi nosti Venezuelassa valtaan ns.Kunnon Kommunistit. Nyt siellä on Trumpetin mieluinen Kommunistihallinto, joka ajaa Venezuelaan Pohjois-Korean tyylistä Kommunismi tyranniaa, ja Trumpetti perheineen mielellään hengailee näiden "Kunnon Kommunistien" kanssa. Että semmonen tapaus tällä kertaa.

• Anonyymi00005

P-Korean johtajan Bestis, Amerikan Oranssi on jo antanut tukensa Maduuron varapresidentille, ÄäriKommunisti Delcy Rogrigutsille, joka jatkaa Vapaustaistelija Hugo Chavezin viitoittamalla tiellä Venezuelan Sosialisoimiseksi. Ja tälle kaikelle Amerikan Komein Mies on nyt antanut tukensa. Elikkä, vaikka Maduuro vietiin Oranssin vieraaksi New Yorkiin, Venezuelassa mikään ei muutu. Päinvastoin, Oranssin Kommunistikaverit saavat lisää valtaa. Ja Venezuelan kansa laitetaan maksumieheksi, kun Oranssin pitää saada omansa Venezuelan öljy- ja huumebisneksistä.

• Anonyymi00006

Seuraavaksi tämä Amerikan Kommunisti hyökkää Tanskan omistaman Grönlannin kimppuun hajotaakseen NATO:n ja miellyttääkseen Venäjän Tsaari Vladimirovitsiä.

• Anonyymi00007

Tuota helvetin hullua Trumpiako tässä nyt muka pitäisi eurooppalaisten kumarteleman.

• Anonyymi00008

Amerikan TacoTaco mies vain puhuu..Taco Taco mies puhuu ja puhuu..leuat louskuttaa sitä sun tätä..Taco Taco mies näyttelee Kovanaamaa, ja pelaa bluffia,jonka tarkoituksena on pelotella Eurooppaa Gröönlannin valtauksella,jotta Eurooppa luopuisi vastineeksi Ukrainan tukemisesta. Don Tollo koittaa tehdä "DIILIÄ" Ukrainan luovuttamiseksi Vladimir Suurelle,ja pelinappulaksi tässä on otettu Gröönlanti. Näytelmän käsikirjoitus on tehty Moskovassa, ja pääosissa nähdään DonTollo, Steve Witkoff ja Don Tollon Vävypoika. Taco Taco.

• Anonyymi00009

Juu ja lässyn lässyn sekä blaa blaa blaa

• Anonyymi00010

Diiliä pukkaa taas. Mikäli Eurooppa ei suostu luovuttamaan Ukrainaa Venäläisille, niin Moskovan oma mies Valkoisessa talossa ottaa Gröönlannin. Mutta ottaen huomioon Taco taco miehen taustat, niin Tacotaco mies vain puhuu ja puhuu.Pläp pläp pläp...

• Anonyymi00011

Moskovan käskyttämänä Mister Triumf uhkaa hyökätä Tanskaan ,mikäli Eurooppa ei lopeta Ukrainan avustamista. Nyt pelataan Isojen Poikien peliä Isoilla Panoksilla. Ja mikä on Bluffia,sitä ei tiedä kukaan muu kuin Mister Triumf itse.

• Anonyymi00012

Tosiasia on se ,että Trumpetti on antanut tukensa Venezuelan uudelle Kommunistihallinnolle, Ja että Trumpetti ei ole antanut tukeaan Venezuelan oppositiolle, eikä se johtajalle Machadolle. Ja se kertoo paljon siitä,mikä tämä Valkoisen Talon isäntä on:Kommunisti.

• Anonyymi00014

Miksi venäjä ja kiina ovat hiljaa, että kuka saa Grönlannin, kuka ehtii hyökätä ensin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe