On paljon sellaisia kokemuksia kun ihminen on ollut vähän aikaa kuollut
Esim leikkauksissa tai onnettomuuksissa
Joku väittää nähneensä jopa Jeesuksen.
Oletko koskaan irronnut kehostasi?
25
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Monesti. Keinoläppä ja lukuisi flimmereitä joita käännetty.
- Anonyymi00002
Kerro lisää😋
- Anonyymi00003
Sielu on kiinni kehossa NS.. hopealangalla. Se kyllä sinkuu pitkällekkin mutta jos se katkeaa niin se on sitten menoa.
- Anonyymi00012
minun on kultalangalla ja se on niin ohut ettei katkea matkalla ankkalinnaa
- Anonyymi00004
En tietääkseni. Ehkä ei ole niin vähälle hapelle päässyt.
On ollut monta tilannetta, joissa henki on ollut lähellä mennä, ja useita leikkauksia. Yhtään kertaan ei ole tullut mitään ylimääräistä.
- Anonyymi00005
Aivojen hapenpuute voi aiheuttaa kaikenlaisia kokemuksia, mutta ei ole mitään mikä voisi "irrottautua" kehosta. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.
- Anonyymi00006
Meinaatko että kuoleman jälkeen ei ole mitään?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä se kuolema tarkoittaa, että siihen elämä loppuu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä se kuolema tarkoittaa, että siihen elämä loppuu.
Katoat pimeyteen ja häviät universumista. Niinkö?
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki luontokappaleet kuolevat kerran.
- Anonyymi00022
torre3 kirjoitti:
Kaikki luontokappaleet kuolevat kerran.
Noin minä ajattelen myös!
- Anonyymi00007
Unessahan tuo tapahtuu useastikin.
- Anonyymi00008
Uni on "pikkukuolema". Lentouni on mahtava.
- Anonyymi00009
Kerran oli vähän sellainen tunne, kun alumiinitikkaat lipsui ja putosin katon räyztäältä monella voltilla.
Niin että luulin jo irtautuneeni kehosta ynnä verottajasta samalla iskulla. - Anonyymi00011
Näistä kokemuksista löytyy kolmiosaisesta, suomalaisesta tiedesarjasta youtubesta "Mielen salattu voima" tieteen tutkimaa faktaa.
- Anonyymi00013
ai tällainen tapaus https://en.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage
- Anonyymi00015
Päinvastoin.
Minä olen joskus yrittänyt irrottaa kehoa itsestäni siinä satunnaisesti onnistuenkin.
Välillä kun on työmenoja yötä päivää eikä ehdi kunnolla nukkumaan niin olen jäänyt kotiin nukkumaan ja keho mennyt työmaalle ja vähitellen lähtenyt kehon perään ja yhdistynyt työmaalla.
Pe.ku - Anonyymi00016
Kyllä olen kokenut ja olen siitä joskus kertonutkin palstalla. Se voi toistua lievempänä paljon myöhemminkin, kuten on minun kohdalla käynyt. Kokemuksissa tai "näky-kokemuksissa" ei ole ollut mitään pelottavaa, vaan päinvastoin, tulee niin turvallinen olo niiden jälkeen.
Kokemus oli valtavan pakahduttavan hieno ja olen kokenut sen muutaman kerran 70 vuoden aikana. Valtava kirkkaus ja syvä rauha ilman minkäänlaista pelkoa on päällimmäinen muisto siitä. Juuri se kokemus kai siivitti jopa uravalinnankin, kirkollisen uran ja työnäyn.
k_v- Anonyymi00017
Jaa-a, jos olisit ollut vähemmän luulon vallassa, eli valistuneempi, olisit ymmärtänyt, ettei noissa tuntemuksissa ole mitään 'yliluonnollista' ja olisit voinut päätyä ihan merkitykselliseenkin työhön.
- Anonyymi00018
Nuo ei ole lainkaan yliluonnollisia asioita vaan monissa sairauksissa ne voi olla oireina.
Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla oli tai pitkään jatkunut alkoholin käyttö.
Päihteiden ja huumeiden väärinkäyttö
Pe.ku - Anonyymi00019
Kiitos, ihana kertomus.❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nuo ei ole lainkaan yliluonnollisia asioita vaan monissa sairauksissa ne voi olla oireina.
Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla oli tai pitkään jatkunut alkoholin käyttö.
Pe.kuOk, mutta kun en käytä huumeita enkä alkoholia tavallasi eikä ole epilepsiaa, että taju menisi ja pää olisi sekaisin! Olen kyllä kuullut monenkin kertomana, että viina on viisasten juoma, mutta sekopäät sitä käyttävät. Liekö sitten tottakin, vai miksi sen kerrot?
k_v - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pe.kuVeikkaan hänen olevan henkilö joka ateismi palstalla kerroi tarkemmin tästä.
"Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla"
Tähän lopputulokseen tulin itse hänen kuvailustaan. Täsmälleen samat oireet kuin mitä epileptisissa tapauksissa tunnetaan.
Mutta hän väitti että lääkärit tutki tämän mahdollisuuden ja totesivat ettei olisi epilepsiaa. Tiedä sitten mikä on totta ja mikä ei. Hän meinaan jättää aika oleellisia asioita kertomatta, joka tuntuu olevan tapana kun kunniaa saa omien keskellä sellaisesta. Niin, useimmiten selitys on aivojen toiminnasta, joka jostain syystä yllättäen muuttuu.
Tiesitkö että joogit tekevät sen aivan omilla menetelmillään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799