Oletko koskaan irronnut kehostasi?

Anonyymi-ap

On paljon sellaisia kokemuksia kun ihminen on ollut vähän aikaa kuollut
Esim leikkauksissa tai onnettomuuksissa
Joku väittää nähneensä jopa Jeesuksen.

25

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Monesti. Keinoläppä ja lukuisi flimmereitä joita käännetty.

• Anonyymi00002

Kerro lisää😋

• Anonyymi00003

Sielu on kiinni kehossa NS.. hopealangalla. Se kyllä sinkuu pitkällekkin mutta jos se katkeaa niin se on sitten menoa.

• Anonyymi00012

minun on kultalangalla ja se on niin ohut ettei katkea matkalla ankkalinnaa

• Anonyymi00004

En tietääkseni. Ehkä ei ole niin vähälle hapelle päässyt.

• On ollut monta tilannetta, joissa henki on ollut lähellä mennä, ja useita leikkauksia. Yhtään kertaan ei ole tullut mitään ylimääräistä.

• Anonyymi00005

Aivojen hapenpuute voi aiheuttaa kaikenlaisia kokemuksia, mutta ei ole mitään mikä voisi "irrottautua" kehosta. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.

• Anonyymi00006

Meinaatko että kuoleman jälkeen ei ole mitään?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitä se kuolema tarkoittaa, että siihen elämä loppuu.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sitä se kuolema tarkoittaa, että siihen elämä loppuu.

Katoat pimeyteen ja häviät universumista. Niinkö?

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaikki luontokappaleet kuolevat kerran.

• Anonyymi00022
        torre3 kirjoitti:

Kaikki luontokappaleet kuolevat kerran.

Noin minä ajattelen myös!

• Anonyymi00007

Unessahan tuo tapahtuu useastikin.

• Anonyymi00008

Uni on "pikkukuolema". Lentouni on mahtava.

• Anonyymi00009

Kerran oli vähän sellainen tunne, kun alumiinitikkaat lipsui ja putosin katon räyztäältä monella voltilla.

Niin että luulin jo irtautuneeni kehosta ynnä verottajasta samalla iskulla.

• Anonyymi00011

Näistä kokemuksista löytyy kolmiosaisesta, suomalaisesta tiedesarjasta youtubesta "Mielen salattu voima" tieteen tutkimaa faktaa.

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00015

Päinvastoin.
      Minä olen joskus yrittänyt irrottaa kehoa itsestäni siinä satunnaisesti onnistuenkin.

Välillä kun on työmenoja yötä päivää eikä ehdi kunnolla nukkumaan niin olen jäänyt kotiin nukkumaan ja keho mennyt työmaalle ja vähitellen lähtenyt kehon perään ja yhdistynyt työmaalla.

Pe.ku

• Anonyymi00016

Kyllä olen kokenut ja olen siitä joskus kertonutkin palstalla. Se voi toistua lievempänä paljon myöhemminkin, kuten on minun kohdalla käynyt. Kokemuksissa tai "näky-kokemuksissa" ei ole ollut mitään pelottavaa, vaan päinvastoin, tulee niin turvallinen olo niiden jälkeen.

Kokemus oli valtavan pakahduttavan hieno ja olen kokenut sen muutaman kerran 70 vuoden aikana. Valtava kirkkaus ja syvä rauha ilman minkäänlaista pelkoa on päällimmäinen muisto siitä. Juuri se kokemus kai siivitti jopa uravalinnankin, kirkollisen uran ja työnäyn.

k_v

• Anonyymi00017

Jaa-a, jos olisit ollut vähemmän luulon vallassa, eli valistuneempi, olisit ymmärtänyt, ettei noissa tuntemuksissa ole mitään 'yliluonnollista' ja olisit voinut päätyä ihan merkitykselliseenkin työhön.

• Anonyymi00018

Nuo ei ole lainkaan yliluonnollisia asioita vaan monissa sairauksissa ne voi olla oireina.

Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla oli tai pitkään jatkunut alkoholin käyttö.
        Päihteiden ja huumeiden väärinkäyttö

Pe.ku

• Anonyymi00019

Kiitos, ihana kertomus.❤️

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nuo ei ole lainkaan yliluonnollisia asioita vaan monissa sairauksissa ne voi olla oireina.

Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla oli tai pitkään jatkunut alkoholin käyttö.

Pe.ku

Ok, mutta kun en käytä huumeita enkä alkoholia tavallasi eikä ole epilepsiaa, että taju menisi ja pää olisi sekaisin! Olen kyllä kuullut monenkin kertomana, että viina on viisasten juoma, mutta sekopäät sitä käyttävät. Liekö sitten tottakin, vai miksi sen kerrot?

k_v

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pe.ku

Veikkaan hänen olevan henkilö joka ateismi palstalla kerroi tarkemmin tästä.

"Epilepsiassakin voi olla oireina, kuten oletetusti Paavalilla"

Tähän lopputulokseen tulin itse hänen kuvailustaan. Täsmälleen samat oireet kuin mitä epileptisissa tapauksissa tunnetaan.

Mutta hän väitti että lääkärit tutki tämän mahdollisuuden ja totesivat ettei olisi epilepsiaa. Tiedä sitten mikä on totta ja mikä ei. Hän meinaan jättää aika oleellisia asioita kertomatta, joka tuntuu olevan tapana kun kunniaa saa omien keskellä sellaisesta.

• UUSI

Niin, useimmiten selitys on aivojen toiminnasta, joka jostain syystä yllättäen muuttuu.
        Tiesitkö että joogit tekevät sen aivan omilla menetelmillään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      147
      4774
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      934
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe