Teki mieli hakea olutta mutta en hakenut.

Anonyymi-ap

Tipaton 100 päivää menossa ja vasta 6 päivää mennyt. Tänään teki mieli olutta mutta ostin vichyä. Yleensä juon myös paljon coca colaa ja sen takia nukun huonosti. Olen nyt ollut pari viikkoa ilman coca colaakin joten saa nähdä milloin alan nukkua paremmin. Pitäisi nyt ainakin kuukausi jaksaa ilman olutta ja coca colaa.

10

121

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tekee hyvää olla välillä ilman.
      Tai ainakin siten, kuten itse olen nyt, eli vaihdoin keskarin alkoholittomaan kaljaan.
      Hyvää sekin, sen verran lähellä perusoluen makua mutta ilman alkoholia.

• Anonyymi00009
        UUSI

Alkoholittomista oluista normi Krispi on huippuhyvää, mutta hieman hintavaa verrattuna Coop lageriin. Toisaalta alkottomia ei hörstetä samaan tahtiin kuin keskaria.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä minä aion olla ilman olutta pari kuukautta. Rahaa säästyy varmaan pari sataa euroa helposti sinä aikana.

• Anonyymi00003
        UUSI

Helposti säästyy.
        Laskee siitä, että jos juo 24-packin viikossa, se maksaa noin 25-30€. Niin kuukaudessa kaljaan menee tuolla tahdilla se 100-120€, niin parissa kuukaudessa se on jo helpostikin vähintään parin sadan säästö.
        Ja tietty jos baarikaljaa juo, niin säästö on isompi vielä. Yksikin baarituoppi päivässä, hinta 7-10€/tuoppi. Kuukaudessa se on jo vähintään 210€.

• UUSI

mulla ei tuossa oluessa enää mielen asia vaan tolkuttomien vieroitusoireiden vaikken määrällisesti paljon ota.. voi kunpa kärsisin krapulasta..mutta kun ei..

• Anonyymi00004
      UUSI

Eilen löytyi halpuuden kaupasta colanjuurta kuplaveteen. Eli yhteensä 7 litraa valmista kuplajuomaa 3.99€. Toivottavasti juoman saa vain jäätävän kylmäksi, koska siten se on parasta.

• Anonyymi00005
      UUSI

Saunan jälkeen pitää kuitenkin ottaa se yksi. Sitähän ei lasketa mukaan.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mitä järkeä siinäkään on että kerran kuukaudessa alkaa kaljotteleen ja kestää viikon,menee rahoja,krapulaa, töppäilee jotain niin niiden asioiden järjestelyä sitten viikon valmistelu ja uus kierros. Parin viikon välein on hyvä ja sillonkin yhtenä päivänä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Viinaa kannattaa juoda niin kauan kun jano loppuu.Tipattomat tammikuut ovat itsepetosta niille joilla on kehittyvä alkoholiongelma.Lasketaan päiviä ja odotetaan koska pääsee juomaan

• Anonyymi00008
      UUSI

Niin kuin moni köyhä Kelan päivärahoilla,asumistuki,toimeentulituki ,saa olla tarkkana paljonko alkoholiin laittaa rahaa,onko järkevää juoda kaljaa paljon ja sitten ruokana vaan makaronia. Asiat järjestyksessä niin valmistelee ruokia ja viikonloppuna joku 15kaljaa niin pystyy toimeentulotuellakin.Onhan ruokajakelut mutta ei kokonaan sen varaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      5237
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2763
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1752
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      995
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      893
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      888
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    Aihe