Miten laihtuu itsestään

Anonyymi-ap

Laihdutuksessa pitää syödä sitä samaa ruokaa kuin aina yleensä,eikä niin että on joku tietty laihdutusruokavalio.

Neljä tärkeintä asiaa
1 pysyä suunnitelmassa,eli mitään ylimääräistä
ei SAA 😧syödä.JOS syöt ET laihdu ollenkaan ☹️
2 Syödä kaksi lämmintä ruokaa päivässä.
3 harrastaa liikuntaa
4Kalorit päivässä noin 2000-2300.

Näin laihtuu itsestään,mutta laihtuminen on
Hidasta.👈 😲😲😲
Sen pystyy suunnittelemaan niinkin että laihtuminen on nopeaa,mutta se ei kannata,koska nopeasti laihdutetut kilot lihoo yleensä takaisin.

Tuolla tyylillä kehon rasvapaino muuttuu lihaspainoksi.

10

270

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Liikkuu ja syö oikein. Joku sairaus voi estää laihtumisen.

• Anonyymi00002

Montako kiloa olet lihonut viimeisen 18 kk aikana ?

• Anonyymi00004

Eihän se laihdutusnopeus mitään ratkaise.Olen vähän lihonut tuona aikana.En ole edes kunnolla yrittänytkään laihduttaa.
        Nyt ohjelmani on niin hyvä että laihdun sillä aivan itsestään.Olen yrittänyt hakea sitä,mutta nyt olen vihdoinkin tajunnut tuon asian.

Minulla on valokuvat todisteena.Uudet kuvat otan kuukauden kuluttua,ne voin tännekin julkaista.

• Anonyymi00003

Nämä KAIKKI laihdutusohjelmat on täyttä huijausta.
      KAIKISTA laihtuneista 90% lihoo takaisin edellämainituista syystä.

• Anonyymi00005

Jos jättää pois tuon toisen aterian,se korvaantuu yleensä herkuilla ja paino nousee tai EI laihdu ollenkaan 😱
      Tiedän tuon koska seuraan kaloreita.Aina silloin kun syön toisenkin aterian,kalorit on 500-1000 kaloria pienemmät.
      Tämä JOHTUU siitä että tavallinen ruoka sisältää vähemmän kaloreita kuin herkut 🤔

• Anonyymi00007

Tämä on ollut aivan selvä alusta asti etten laihduta vähillä kaloreilla.Olen koko ajan tehnyt muutoksia syömiseen ja nyt on löytynyt sellainen ruokavalio mikä toimii.
        Syömiseen on miljoonia vaihtoehtoja,se pitää löytää vain itselleen sopivin.
        Tulostakin on tosiaan nyt tullut,ja kuukauden kuluttua tiedä lopullisen tuloksen.

• Anonyymi00006

Olet kumma nainen eli annat kaikilla satoja ohjeita vaikka itse lihot koko ajan.

Siinä ei riitä että on paras työntekijä.

Ymmärtätkö?

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00009

Paljonko olet laihtunut omilla ohjeillasi?

Lihonut +5 kiloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      477
      2096
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1394
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      80
      1272
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1234
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1194
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      815
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      786
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      763
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe