Korkea verenpaineeni parantui nyt lopullisesti.Illalla yläpaine oli enään 111 ja nyt aamulla 119
Parantuminen alkoi jo kahden viikon jälkeen.Yläpaine kävi aina vähän välillä 135 silloinkin mutta nyt se on ollut tasaisesti alhaalla.Suuremmillan se oli alussa155
Silloin oli oli huono ja kova päänsärky oli melkein koko ajan 😮
Miten korkea verenpaine parantui
1 lopetin suolaiset ruuat.Makrillin tomattikastikkeessa,leivät,salmiakin,isot karkki määrät ja suklaan
2 pyöräilin kaksi tuntia päivässä
3 kalorit VAIN keskimäärin vain 2670 päivässä kuukauden ajan jolla painoni on pysynyt samassa.
( On se pysynyt monesti samassa keskikaloreilla 3300 silloin kun liikuntaa on ollut enemmän)
Kaurapaloja olen syönyt nyt kaksi viipaletta päivässä,eikä se ole vaikuttanut suurentavasti verenpaineeseen.Noin pieni leipämäärä ei myöskään lihota.
Nyt pitäisi laihduttaa vielä pois viimeiset läskit joita on vielä noin 5 kiloa.Painoni on 69 kiloa,eli olen aika laiha.Pituus 167 cm.
Laihdutan ne pois hitaasti isoilla kaloreilla ja kovemmalla liikunnalla.😏 eli en aio syödä vähän.
Tärkeintä oli ensin saada pois korkea verenpaine mikä oli tullut lihomisesta laiskottelemisesta ja herkuttelemalla liikaa.😳
Miten paransin korkean verenpaineen,ja viimeisten kilojen laihdutus
9
345
Vastaukset
- Anonyymi00001
2400 kaloreilla päivässä laihtuu 2 kiloa kuukaudessa.
- Anonyymi00002
Minulla on ollut käytössä tämä Amerikkalainen ruoka pyramidi.
En ole tuosta katsonut yhtään mallia,olen tajunnut sen muutenkin.Eli eliten pitää syödä lihaa ja kasviksia ja vain vähän leipää ja viljaa.
Trumpin hallinto kehottaa amerikkalaisia syömään lihaa | HS.fi https://share.google/0MhICLoVDb27ovU7n - Anonyymi00003
Lihoin viisi kiloa mutta nyt olen saanut verenpaineet nolliin.
Se vaati parasta työntekoa.- Anonyymi00006
Miten kauan meni siitä kun sait verenpaineet nolliin siihen, kun sinut haudattiin?
- Anonyymi00004
Täytyy väliaikaisesti lopettaa iltasyönti noin neljäksi päiväksi.
- Anonyymi00005
Juuri niin koska silloin saa verenpaineet nolliin.
Kaikki sillit, salmiakit ja sormisuolat pois ainakin päiväksi. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri niin koska silloin saa verenpaineet nolliin.
Kaikki sillit, salmiakit ja sormisuolat pois ainakin päiväksi.Kyllä lakritsaa ja salmiakkia saa syödä pussillisen tai pari mutta ei enempää.
Suolasillin voi syödä ruotoineen. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä lakritsaa ja salmiakkia saa syödä pussillisen tai pari mutta ei enempää.
Suolasillin voi syödä ruotoineen.Sen takia olen paras asentamaan.
- Anonyymi00009
Minä paransin verenpaineeni ja kolestrolini laihduttamatta kiloakaan.
59v ikäisenä oli verenpaineeni viitearvojen yläpuolella huolimatta maksimilääkityksestä. Maksimi = läkkeen määränneen lääkärin ilmaisu.
Kolestrolit olivat hieman viitteiden yläpuolella paitsi trigly joka oli alle.
En muuttanut ruokailutottumuksiani.
Ainoa muutos oli salikuntoilu 5krt/vko. Kerrallaan 2 tuntia ml. verryttelyt. Syketaso aerobisen alueen ja maksimin välillä.
Perinteisiä punttitreenejä kuten maasta- ja rinnallevetoja, raakija tempauksia, punnerruksia pystyssä "tolppana", alle taittaen, vauhtipunnerruksina ja raakoja työntöjä. Tietenkin vatsaa poikkipenkin paino niskan takana. Leuanvetoja omalla ja lisäpainolla yms.
Seurasin viikoittain verenpainetta ja heti muutaman viikon jälkeen sain pienentää annosta. Puolessa vuodessa oli lääkkeetön paineeni parempi kuin maksimilääkityksellä. Labrakokeet ilmoittivat kolestrolini laskeneen, HDL oli noussut ja trigly reilusti alle 1:n.
Mutta paino ei ollut laskenut kiloakaan. Kamalaa!
Hieman lohtua antoi se, että vyörärö oli ohentunut 6 - 7 senttiä.
Muutamia kuukausia myöhemmin kävin kehon koostumusanalyysissä ja vekottimen käyttäjä arveli painon aineskohtaisessa jakaumassa ehkä tapahtuneen muutosta.
Luottamukseni vaakalukeman yksiselitteisyyteen kaikkosi siihen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712165Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16911198Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806553Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2013832- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612685Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1732369Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva472205Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904