Simo Rantalainen on kääntyntyt muslimiksi????
Vai onko vai julkisuusteppu tms?
Näin vain jonkun lehden kannessa sen pukeutunnene kuin arabi ja kuulin jotain juttua...
Onko näin?
Ainakin hänen käyttäytyminen on täsin epä uskonnollista viimeisen Katson mukaan
Onko totta että
8
517
Vastaukset
- jake_waits
Ilmeisesti tosissaan hän käyttää nykyään nimenään Mujahed bin Risto Faisalia
Mujahediin = uskonsoturi. Mm Irakin pahin terroristi al-Zarqawi kutsuu itseään mujahediiniksi.
bin = poika. Ilmeisesti Risto on Simon faijan nimi. Yksi vaihtoehto voisi olla myös, että Simo Rantalainen on salaa rakastunut Risto Väntäriin.
Faisal = Tod. näk. jonkun Simon kunnioittaman muslimin nimi. Ei kai vain kunigas faisal?
Olen samaa mieltä hänen elämäntapansa ristiriitaisuudesta muslimin elämäntapaan verrattuna.
En tiedä käyttääkö hän alkoholia, mutta ainakaan naisten kanssa seurustelu ilman avioliittoa ei kuulu muslimimiehen koodiin. Sitä paitsi naisen pitäisi olla vaimo tai orja, jotta tätä olisi lupa Koraanin mukaan hakata.- nainen792
mitä mujahedin ja bin tms tarkoittaa.
Olen itse ulkomalainen ja muslimi.
Älkää nyt ruvetko kuitenkaan mua haukkumaan.
Ei Rantalainen käyttyädy kyllä muslimin tavoin.
Enneminkin hullun tavoin nainen792 kirjoitti:
mitä mujahedin ja bin tms tarkoittaa.
Olen itse ulkomalainen ja muslimi.
Älkää nyt ruvetko kuitenkaan mua haukkumaan.
Ei Rantalainen käyttyädy kyllä muslimin tavoin.
Enneminkin hullun tavoin...
- Simo Rantalainen?
En asu Suomessa jo pitkään enkä tunne sikäläisiä julkkiksia ja se tekee uteliaaksi.
- nainen792
on takavuosien hyvät pahat ja rumat ohjelman juontaja eli aika unohtunut julkkis tosin ei ihme että et tunne
- Karim
...hän alkoi käyttämään uutta nimeään.
Porvoossa kun moottoripyörä-jengi pahoinpiteli hänet, hän sanoi ettei ollut edes juonut mitään koska hänen "vakaamuksensa" kieltää sen.- abu_khaki
Ihan oikein teille, että Simo R kääntyi muslimiksi. Toivottavasti Tony H kääntyy seuraavaksi.
Pitäkää hyvänänne, sopivat joukkoonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267