Kuka meistä on kaikkein suurin?

Anonyymi-ap

VR62 on hengellisin ja hänellä on enemmän ja parempaa ymmärrystä kuin kenelläkään muulla. Hän kertoo sen jokaiselle, jonka kokee asettuvan häntä vastaan tai on vain eri mieltä asioista ja opista.

Kehukoon sinua toisen suu, älköön omasi.

30

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä sanan paikka nousi mieleeni.

Sananlaskut:
      27:2 Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.

• Anonyymi00002

Mitä niin pahaa hän on sinulle tehnyt, että se on aiheuttanut näin voimakkaan rektion sinussa?

• Anonyymi00007

Ei mitään sen kummempaa kuin kaikille muille. Ei hän voi minua silti satuttaa. Sääliksi käy vain heikkoja uhreja.

Ajan kuluksi tätä nyt käsittelen. Ei ole parempaa tekemistä ja palsta on hiljainen.

Minähän muuten kehuin häntä! 😉

• Anonyymi00003

Se joka on pienin, on suurin. Ja mehän tiedämme sen, kuka on suurin!

Itsessään ei mitään, mutta Kristuksessa hän on kaikki. Kristus puhuu ja elää hänessä!

• Anonyymi00004

Demokraattius kestää radikaalisti. Siksi todellinen parannus tulee näkyä. Tosin monet sulkevat korvansa ihan itse.

• Anonyymi00005

aloittajaa vaivaa ylpeyden synti

• Anonyymi00006

Hän kilpailee hengellisessä ymmärryksessä kysymällä pähkinän jakeista 26:4-5, mutta ei itse koskaan selitä sitä. Vähäinenkin ymmärrys riittää sen selittämiseen ja kun toinen ei sitä selitä, pitää hän itseään voittajana ja mollaa sitä toista, joka tietää selityksen, mutta ei lähde isottelemaan. Ja onhan tuo selitetty jo ainakin kolme kertaa.

• Anonyymi00008

Sananlaskut 26:4-5

Sananlaskut:
        26:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.
        26:5 Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi.

Tuo on muuten huono käännös, mutta eihän VR62 sitä tiedä. 😁

• Anonyymi00009

Mikä tuohon on selitys?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikä tuohon on selitys?

Ei pidä vastata tyhmälle samalla tavalla tyhmästi. On syytä vastata viisaasti, jotta tyhmä paljastuisi tyhmäksi jopa omissa silmissään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei pidä vastata tyhmälle samalla tavalla tyhmästi. On syytä vastata viisaasti, jotta tyhmä paljastuisi tyhmäksi jopa omissa silmissään.

Mutta tämähän puuttuu kokonaan selityksestä.

26:5 Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin, eihän tuossa ole kyse siitä, että miten vastata.

Vaan siitä, että vastatakko, vai eikö vastata.

Eli vastakkaiset vaihtoehdot on kyseessä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei puutu. Tuon jakeen mukaan pitää vastata viisaasti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei puutu. Tuon jakeen mukaan pitää vastata viisaasti.

Voisitko lukea kunnolla ja ajatuksella-

26:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan

26:5 Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan

Molenpien tulisi olla totta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voisitko lukea kunnolla ja ajatuksella-

26:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan

26:5 Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan

Molenpien tulisi olla totta.

Ne ovatkin, mutta et ymmärrä.

Älä vastaa typerästi.
        Vastaa viisaasti.

Tuossa jakeiden 4 ja 5 merkitys.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ne ovatkin, mutta et ymmärrä.

Älä vastaa typerästi.
        Vastaa viisaasti.

Tuossa jakeiden 4 ja 5 merkitys.

Ei muuten ole.

Tuo on vain sinun oman ihmisviisauden tuotos.

Se ei vastannut edellisiin vastakkaisiin väitteisiin.

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

Suurin on pienin, syntisin on vanhurskain, saastaisin on pyhin.

Kenen logiikka tämä on?

• Anonyymi00013

VR62 luulee, että kerskaamalla omasta mitättömyydestä ja jopa synnistä osoittaa olevansa kaikkein pyhin, vanhurskain ja hengellisin. Suurin. 😆

• Anonyymi00017

Paavali kirjoittaa seuraavaa.

Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.

2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
        10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
        11 Olen joutunut mielettömyyksiin; te olette minut siihen pakottaneet. Minunhan olisi pitänyt saada suositusta teiltä, sillä en ole missään ollut noita isoisia apostoleja huonompi, vaikka en olekaan mitään.

Matt. 18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.

10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus.
        11 Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.

1. Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

Johannes:

Joh. 3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.

• Anonyymi00015

Tarkoittaako VR62 veturia nr 62 ? Muuta en käsitä. Missäpäin Suomea se kiinnaa vaunuja ?

• Anonyymi00020

Nikki luetaankosanaa2 ja lateraalinen. vr62 oli yksi hänen nikeistään. On nyt anonyymi !!!

Tajuatko ?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nikki luetaankosanaa2 ja lateraalinen. vr62 oli yksi hänen nikeistään. On nyt anonyymi !!!

Tajuatko ?

Tarkkaan olet seurannut.

• Anonyymi00016

Trump tietysti, hän on Herran mielisuosiossa ja Jumalan väkevä työkalu ja maailman suojakilpi.

• Anonyymi00021

Kurjuus- ja menestysteologia ovat toisiaan vastaan, mutta kurjuutta käytetään myös itsensä korottamiseen. Ollaan muka hengellisesti muiden yläpuolella kun tekeydytään kurjaksi ja köyhäksi. Nämä kyllä tunnetaan.

• Kaikkein suurin HELL 250 kg.

• Anonyymi00026

Kaikkein suurin haluaa olla ap itse.

Sen todistaa jo aloitus, eli hänellä on kova halu olla kukkulan tai tunkion kuningas kukko.

Ja siksi pitää käydä kaikkein niiden päälle, jotka hän itse kokee uhkaksi.

• Anonyymi00029

Ei voisi pahemmin väärin mennä.

Minä olen kurja ja köyhä ja hengetön ja en mitään itsessäni.

Olen mitättömin koko joukosta.

Miten siis voisin tahtoa hallita muita herrana?

Eikö se ole vr62:n tehtävä?

• Anonyymi00027

Mihin muuten katosi se ap:n yksi avaus, jossa hän kehoitti kaikkia olemaan keskustelematta VR62:n kanssa?

Miksi se on poistettu?

• Anonyymi00030

Kyseinen henkilö vaati sen poistamista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe