Näillä palstoilla pyörii liikaa persutrolleja. Normaalit keskustelut hävinneet ja lopulta koko sivusto näivettyy tekoälybottien pyörittämäksi.
Persujen poliittista taivalta seuratessa todettava, että persut ovat vissin ainut ihmislaji, joka aktiivisesti sahaa juuri sitä oksaa jolla itse istuu. Samalla kylähullun lailla osoitellen ja naureskellen muita, tolkun ihmisiä..
Perskokkaretrollien raakunta tuhonnut keskustelupalstat Suomessa
17
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persujen mielestä kaikki muut ovat idiootteja ja vain he itse fiksuja. Jo se kertoo näistä houkista kaiken tarpeellisen.
- Anonyymi00004
Totta, myös kokkomukselaiset.
- Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta, myös kokkomukselaiset.
persukokkaret tuhonneet koko suomen...
- Anonyymi00003
Jutut on kyllä usemmiten niin tyhmiä, että ei kai ne kaikki ole suomalaisten omia aikaansaannoksia?
Luulen, että suuri osa niistä on Tiltujen juttuja, siis riidankylvömielessä. - Anonyymi00005
Hyvä aloitus. Kiitos.
- Anonyymi00019
.
- Anonyymi00006
Persuja mollaavia aloituksia on liikaa .
- Anonyymi00008
Persut saavat mitä tilaavat koska haukkuvat ja mollaavat muiden puolueiden kannattajia. Persut uhriutuvat heti jos persuja arvostellaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Persut saavat mitä tilaavat koska haukkuvat ja mollaavat muiden puolueiden kannattajia. Persut uhriutuvat heti jos persuja arvostellaan.
Totta.
- Anonyymi00007
Raakku taas tehnyt aloituksen. Miksi?
- Anonyymi00010
Persujen älyllinen kapasiteetti ei millään riitä niin vaativaan toimeen kuin keskustelu ja väitteiden asiallinen perusteleminen. Pelkkää öyhötystä, siinä aina kaikki mihin koulupudokaspersu kykenee.
- Anonyymi00011
Juuri näin
- Anonyymi00013
Totta. Zyzkon ajatuspajassa opetettu, että hyökkää, hyökkää, väitä, väitä, mitä vaan. Faktoilla ei ole merkitystä. Kunhan öyhötät aggressiivisesti ja muille ivallisesti naureskellen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Totta. Zyzkon ajatuspajassa opetettu, että hyökkää, hyökkää, väitä, väitä, mitä vaan. Faktoilla ei ole merkitystä. Kunhan öyhötät aggressiivisesti ja muille ivallisesti naureskellen.
Vaan näyttää jo romahtaneen Zyzkonkin sädekehä, vaikka yrittävät vielä raahata middtä kameran eteen keräämään edes säälipisteitä kokoomukselle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ilmeisesti näin.
- Anonyymi00012
Kuten kaikki muutkin jotka haluavat sananvapautta noudattaa.
- Anonyymi00017
Persuporvarit kannattavat sananvapautta yhtä mieltä heidän kanssaan olevia eli ei muille😀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490