Kabe pollux. Tekeekö mitään? Netti tiesi kertoa että joku pula-ajan budjetti tuote. Penniä vedetty kaikessa missä voidaan. Kuten muissakin ysikytluvun tuotteissa.
Mikä kannattaisi ostaa talvivaunuksi?
Kabe pollux
16
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on pula-ajan matkailuauto, elnakki jossa rumatikki. Ikkunatkin on kannella avattavat eikä ole penkinlämmitintäkään, persejäässä saa ajaa kesälläkin.
- Anonyymi00002
Kuulostaa pahalta. Perse jäätyi täälläkin jo ajatuksesta. Tietää pysyä erossa. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi00003
Koktassa oli Santalahdessa plus 21 heinäkuun alussa.
- Anonyymi00004
Kaikki tiet johtavat Kuopiosta Kotkaan.
Muista vaihtaa Elnakistasi ennen lähtöä jakohihna ja pakoputken kumilenkit- Anonyymi00005
Mutta siinä piileekin vasta, nimittäin, jos haluat Kotkaan niin voit päätyä Öllölään.
- Anonyymi00006
Juu siinä on paha vaara, kun Elnakini ohjaus puoltaa kovasti Öllölään.
Pals,tavahti - Anonyymi00007
Kotkan koira älähtää, kun kalikka siihen kalahtaa.
- Anonyymi00009
klo 00:19 jouduin lähtemään ulos lämmittelemään , minulla rumatikki Elnakissani.
Sarjahauskuuttaja Kuopiosta
- Anonyymi00008
Koktassa kuluu kumeja enemmän kuin Kupiossa.
- Anonyymi00011
Harmi kun rumatikkireinon siittäjä ei ollut käyttänyt varmuuskumia.
- Anonyymi00013
Onko palsta,vahdilla riittävästi viinaa??
- Anonyymi00014
Olen ainoastaan pojista kiinnostunut Sarjahaus.kuuttaja Kuopiolandiasta
- Anonyymi00015
Onko minun Fiatin vikalistalleni tänä vuonna kysyntää.
Hurmuri Puijolta.- Anonyymi00017
Sitä on jo odotettu! Missä viipyy vuoden ensimmäinen vikalista?
- Anonyymi00016
No niin. Meni lauluksi ja leikiksi vakava aihe.
- Anonyymi00018
Kenellä on Pollux? Minulla on pessaari.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433948Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141998Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar68974Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71829
- 44794