Videolla ohjeita miehille miten tunnistaa naisten todelliset motiivit, ja syyt käytökselle ja sille mitä ne sanoo. Parempi tietää nämä asiat etukäteen kuin katua myöhemmin.
Women Finally Realize Men Don't Want The Headache Anymore | Men Have Checked Out Of Dating In 2025
https://youtu.be/AKnmqV12PVY?si=H-jaZUER-Z6qa6p3
Miehille neuvoja naisten suhteen
30
590
Vastaukset
- Anonyymi00001
Milläs perusteella tämä on tiettyyn sukupuoleen sidottua?
Aa, naisvihan perusteella. Miten yllättävää. 😁
🦄- Anonyymi00003
Koska videolla esiintyvät esimerkit ovat naisia, ja heidän sanomisiaan siinä analysoidaan. Sillä perusteella.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska videolla esiintyvät esimerkit ovat naisia, ja heidän sanomisiaan siinä analysoidaan. Sillä perusteella.
En jaksanut katsoa kaikkia. Aikamoista valittamista. Ottaisivat vastuuta itsestään valittamisen sijaan. Sekä nuo naiset että miehet.
🦄 - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En jaksanut katsoa kaikkia. Aikamoista valittamista. Ottaisivat vastuuta itsestään valittamisen sijaan. Sekä nuo naiset että miehet.
🦄Valittaminen on niin paljon helpompaa. Aina kaikki on jonkun muun syytä kunhan tarpeeksi pitkään vaan miettii asioita.
Tässä lisää valittamista ja analysointia:
https://youtu.be/wiSBpTb35jA?si=wrmmu4e9dNajKfNN - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valittaminen on niin paljon helpompaa. Aina kaikki on jonkun muun syytä kunhan tarpeeksi pitkään vaan miettii asioita.
https://youtu.be/wiSBpTb35jA?si=wrmmu4e9dNajKfNNTuollaista en jaksa katsoa ollenkaan.
Ei, kyllä helpompaa on päättää, mitä itse haluaa, ja mennä sitä kohti. 😁 Valittaminen on varma tie onnettomaan elämään.
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valittaminen on niin paljon helpompaa. Aina kaikki on jonkun muun syytä kunhan tarpeeksi pitkään vaan miettii asioita.
https://youtu.be/wiSBpTb35jA?si=wrmmu4e9dNajKfNNTuollaista en jaksa katsoa ollenkaan.
Ei, kyllä helpompaa on päättää, mitä itse haluaa, ja mennä sitä kohti. 😁 Valittaminen on varma tie onnettomaan elämään.
🦄 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuollaista en jaksa katsoa ollenkaan.
🦄No mutta antaa valittajien katsella muiden valittamista ja kaikkea muuta hupsua, jos kerta tahtovat. Itsehän he itsensä sillä onnettomaan asemaan asettvat, kun eivät tee itselleen mitään, vaan valittavat vain muista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mutta antaa valittajien katsella muiden valittamista ja kaikkea muuta hupsua, jos kerta tahtovat. Itsehän he itsensä sillä onnettomaan asemaan asettvat, kun eivät tee itselleen mitään, vaan valittavat vain muista.
Se on vastuutonta ja epäeettistä. En anna sille siunaustani. Kannustan keskittymään enemmän asioiden muuttamiseen kuin niistä valittamiseen.
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on vastuutonta ja epäeettistä. En anna sille siunaustani. Kannustan keskittymään enemmän asioiden muuttamiseen kuin niistä valittamiseen.
🦄Se on aina niin hyvä arvostella muita edes katsomatta videota, siis edes kuuntelematta mitä ne sanoo.
Mllä perusteella? Oletko koskaan katsonut yhtään luontodokumenttia? Nähnyt yhtään biologista olentoa, jonka koiras/uros ja nasras käyttäytyisivät samalla tavalla? Vastaan itse, että raakut. Toinen vaan päästää siittiöt virran vietäväksi eikä varsinaisesti ole "kiinnostunut" kuka ne saa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Lol. Ei mulla muuta. Sivusta Tämä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on aina niin hyvä arvostella muita edes katsomatta videota, siis edes kuuntelematta mitä ne sanoo.
Katsoin lisää.
Videolla oli vihaisia sinkkuäitejä ja naisvihamielinen, ruma animaatiohahmo kommentoimassa heitä.
Uuden tiedon pohjalta pitäydyn kannassani.
Oikeassa elämässä olen nähnyt miesten suunnalta ystävällistä suhtautumista naisiin, joilla on lapsi(a) edellisestä liitosta. Itse en voisi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia, mutta en koe tarvetta kommentoida lapsia saaneiden miesten videoita moittiakseni heitä. Lapsista huolehtiminen on varmasti rankkaa ja se haittaaa varmasti uusien ihmissuhteiden muodostusta ilmankin, että joku erikseen mainitsee siitä. Tiedän kuitenkin, etteivät lapset haittaa kaikkia naisia, joten miksi tekisin tuollaisia videoita? En ikinä!
Olen edelleen sitä mieltä, että sekä videolla esiintyvät naiset että kommentoiva hahmo käyttäytyvät vastuuttomasti. Heidän kaikki päätelmänsä perustuvat stereotyyppeihin ja muiden syyttelyyn. Sellainen estää saavuttamasta omia tavoitteita.
🦄 - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Katsoin lisää.
Videolla oli vihaisia sinkkuäitejä ja naisvihamielinen, ruma animaatiohahmo kommentoimassa heitä.
Oikeassa elämässä olen nähnyt miesten suunnalta ystävällistä suhtautumista naisiin, joilla on lapsi(a) edellisestä liitosta. Itse en voisi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia, mutta en koe tarvetta kommentoida lapsia saaneiden miesten videoita moittiakseni heitä. Lapsista huolehtiminen on varmasti rankkaa ja se haittaaa varmasti uusien ihmissuhteiden muodostusta ilmankin, että joku erikseen mainitsee siitä. Tiedän kuitenkin, etteivät lapset haittaa kaikkia naisia, joten miksi tekisin tuollaisia videoita? En ikinä!
Olen edelleen sitä mieltä, että sekä videolla esiintyvät naiset että kommentoiva hahmo käyttäytyvät vastuuttomasti. Heidän kaikki päätelmänsä perustuvat stereotyyppeihin ja muiden syyttelyyn. Sellainen estää saavuttamasta omia tavoitteita.
🦄Nämähän olivat aivan hulvattomia vai olisiko sana absurdi paikallaan?
Ja aivan tosissaan, mitä ilmeisimmin.
Miksi muuten koet, että "ruma animaatiohahmo" oli naisvihamielinen?
Siksikö, että hän ei oikein kunnioittanut näitä naisia ja heidän höperehtimisiään? - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nämähän olivat aivan hulvattomia vai olisiko sana absurdi paikallaan?
Ja aivan tosissaan, mitä ilmeisimmin.
Miksi muuten koet, että "ruma animaatiohahmo" oli naisvihamielinen?
Siksikö, että hän ei oikein kunnioittanut näitä naisia ja heidän höperehtimisiään?Aina kun jokin ominaisuus leimataan negatiiviseksi ja osoitetaan vain tietylle sukupuolelle kuuluvaksi, kyseessä on epäkunnioittava käytös kyseistä sukupuolta kohtaan. En ole vielä koskaan kohdannut ihmisissä mitään ominaisuutta, joka olisi tyypillinen vain tietylle sukupuolelle.
🦄 - Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Katsoin lisää.
🦄"mieltä, että sekä videolla esiintyvät naiset että kommentoiva hahmo käyttäytyvät vastuuttomasti. Heidän kaikki päätelmänsä perustuvat stereotyyppeihin ja muiden syyttelyyn"
siis KAIKKI videolla esiintyvät henkilöt olivat vastuuttomia, ja varmaan epäkohteliaita myös...?
ehkä sinun pitäisi tehdä itse tuollaisia videoita youtubeen jotta niistä varmasti tulisi poliittisesti korrekteja ja niissä leviäisi oikea sanoma eikä vääriä asenteita.
itse et pidä lapsista, etkä miehistä joilla on lapsia? mutta silti pystyt arvostelemaan sellaisia miehiä jotka eivät arvosta yksinhuoltajanaisia... eikös tuo ole nyt hieman puolueellista tai jotain? - Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aina kun jokin ominaisuus leimataan negatiiviseksi ja osoitetaan vain tietylle sukupuolelle kuuluvaksi, kyseessä on epäkunnioittava käytös kyseistä sukupuolta kohtaan. En ole vielä koskaan kohdannut ihmisissä mitään ominaisuutta, joka olisi tyypillinen vain tietylle sukupuolelle.
🦄oletkin itse ulkoavaruuden mutantti, vähän paha mennä arvostelemaan ihmisiä silloin. jätä vaan ihmisten arvostelu maan matosille.
- Anonyymi00029
scrg kirjoitti:
Mllä perusteella? Oletko koskaan katsonut yhtään luontodokumenttia? Nähnyt yhtään biologista olentoa, jonka koiras/uros ja nasras käyttäytyisivät samalla tavalla? Vastaan itse, että raakut. Toinen vaan päästää siittiöt virran vietäväksi eikä varsinaisesti ole "kiinnostunut" kuka ne saa.
mutta kujn feminismi just ei tunnusta biologisia eroja.... sen takia nämä salinaudat nostaa rautaa salilla samanalilla kuin isot miehet... biologia ei kahlitse heitä ollenkaan, he ovat niin hienoja että ovat kaiken sellaisen yläpuolella..
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
"mieltä, että sekä videolla esiintyvät naiset että kommentoiva hahmo käyttäytyvät vastuuttomasti. Heidän kaikki päätelmänsä perustuvat stereotyyppeihin ja muiden syyttelyyn"
siis KAIKKI videolla esiintyvät henkilöt olivat vastuuttomia, ja varmaan epäkohteliaita myös...?
ehkä sinun pitäisi tehdä itse tuollaisia videoita youtubeen jotta niistä varmasti tulisi poliittisesti korrekteja ja niissä leviäisi oikea sanoma eikä vääriä asenteita.
itse et pidä lapsista, etkä miehistä joilla on lapsia? mutta silti pystyt arvostelemaan sellaisia miehiä jotka eivät arvosta yksinhuoltajanaisia... eikös tuo ole nyt hieman puolueellista tai jotain?"itse et pidä lapsista, etkä miehistä joilla on lapsia? mutta silti pystyt arvostelemaan sellaisia miehiä jotka eivät arvosta yksinhuoltajanaisia... eikös tuo ole nyt hieman puolueellista tai jotain?"
Ei ole puolueellista.
Jos ei itse pidä jostain asiasta, se ei tarkoita, että olisi mandaatti arvostella niitä, jotka siitä pitävät.
Poliittisesti korrektia ja omaa onnellisuutta lisäävää on käyttäytyä hyvin ja kunnioittavasti kaikkia kohtaan eikä arvostella muiden elämänvalintoja.
🦄
- Anonyymi00004
Jos haluaa uskoa hupsujen videoiden hupsuihin neuvoihin, niin siitä vaan.
- Anonyymi00005
minullakin kai olisi kaikenlaisia tekemisiä, mutta jotenkin huolestuin naisen huonosta olosta niin...
- Anonyymi00007
aika vaativaa juttua yeirrää auttaa jotain teiniyttöjhä
oikeasti näin joo uutisissaq että masenttaa paljon heitä jqa nukkumidonhrtlmiskin, ajarrwelin ehkä voisin auttaa. - Anonyymi00011
Onko teillä paljonkin nasseja töissä kun estetään julkaisuja
- Anonyymi00018
Täällä aamuöisin tapahtuu näitä jässähdyksiä välillä, jos esim halutaan tietää kuka kirjoittaa ja mitä, niin voi hyvinkin saada sitä mitä ns tilaa, mutta ei välttämättä siinä muodossa mitä on kuviteltu tms. Jumalan terve👍
- Anonyymi00011
Kerjäävä nainen nasse miehen unelma kokevat olevansa suuriakin rakastajia kun nainen kerjää yleensä siksi ettei vahingossakaan kelpaa enään muuhun kun kyläpyöräksi multa ne ei uskalla kerjätä tai edes yrittää kerjätä kun tietävät etten vahingossakaan edes hipase ja tyrkyttäjistä mä en yleisesti ottaen välitä hiventäkään mu katselen mielelläni kuinka epätoisesti yrittävät tavaransa myydä miksi tietävät että se on jotain mistä nautin suuresti mu sitä he eivät tiedä mitä se vaatii naiselta (kuinka olla oma itsensä) monelle tuottaa ylitsepääsemättömiä haasteita hyväksyä itse itsensä sellaisena kauniina ihmisenä kuin on mä kuulen kauneuden äänestä ulkonäkö kertoo mulle vain sen kuinka kauniisti yritetään kulissia pitää yllä
- Anonyymi00020
Olen läheltä seurannut tuttavan huoltajuusriitojen käsittelyjä, missä naiset (enimmäkseen) estävät erotilanteessa lasten tapaamisia, jopa isovanhemmilta. Olenkin ehdottanut oppaan kirjoittamista missä jo tutustumisvaiheessa vois karsia narsistiset morsianehdokkaat.
- Anonyymi00023
sitä saa mitä tilaa eli jos tuo rahaa niin sitä saa lisää, jos tuo pullaa, niin pullaa saa...
- Anonyymi00024
En tiiä sanoa, pidetään hulluja jännityksessä
- Anonyymi00025
kun niin jotenkin nyt kiinnostavia juurikin tekoällin-jutut... niin kun voisin keskustella tuon META;n Zuckerbergin kanssa, ehkä myöskin Elon Musk:n kanssa jotain..
- Anonyymi00026
Naiset aloittivat feminismipsykooseissaan sodan valkoihoisen heteromiehen asemaa vastaan. No, nyt saavat sitten sitä mitä tilaavat. Minua ei paskaakaan kiinnosta mitä joku voimaantunut femakko voimaantumispäissään ulvoo. Nauttikoon nyt yhteiskunnastaan maahanmuuttajien ja rikollisuuden keskellä. Ensin kehtaatte tuhota videopelit ja sorratte kilttejä miehiä, nyt sitten vingutte kun meni niin kuin halusitte.
Tänäänkin pitää kai mennä paikallisen prisman vessaan paskalle ja jättää vetämättä. Olisi ehkä kannattanut valita se kunnollinen ja kiltti mies jänniskoulukiusaajan sisään. Eroottinen piparkakkutalo Hondurasin vuorilla. - Anonyymi00034
En katsele typeriä videoita ja niiden typeriä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750