Tässä teille huuhaata oikein urakalla!

Anonyymi-ap

Minä olen noin 86kg painava iso äijänköriläs niin silloin myös mun paskakääkylä on tosi iso.

Isoilla miehillä ja isoilla naisilla on myös isoimmat paskakääkylät.

Kun syö paljon , maha kasvaa ja paska on iso.

20

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääkyläsi eivät vedä vertojaan minun ja Saliksen megakääkylöille.

T: Pro-kääkylöijät Pieris ja Salis

• Anonyymi00001

86kg ja iso köriläs? Oletko aasialainen?

• Anonyymi00002

86 kiloa köriläs? Mun munat painaa jo enemmän, Pieris on 146kiloa / 146cm, melko hyvä teho/painosuhde.

Mene, keskonen, kotiisi tai kasvatuslaitokseen kehittymään. Tommosia undulaatteja kustaan nurin täällä Espoon parkkihallissa.

T: Salis the Painonvuokraaja

• Anonyymi00003

okei mut joku 60 kiloinen voi pitää mua jättiläisenä. Mä itteasiassa näytän jättiläiseltä vaikka painan paljon vähemmän kuin sä! Jos näkisit mut talavitoppatakissa, voisit yllättyä koska jos kertoisin painan 86 killoo vaikka näytän siinä takissa "tuhat kiloiselta " =)
        mulla on jotenki toi yläroppa suunnattoman älyttömän kookas , rinnan seutu ja hartiat. Mahaa ei ole ollenkaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

okei mut joku 60 kiloinen voi pitää mua jättiläisenä. Mä itteasiassa näytän jättiläiseltä vaikka painan paljon vähemmän kuin sä! Jos näkisit mut talavitoppatakissa, voisit yllättyä koska jos kertoisin painan 86 killoo vaikka näytän siinä takissa "tuhat kiloiselta " =)
        mulla on jotenki toi yläroppa suunnattoman älyttömän kookas , rinnan seutu ja hartiat. Mahaa ei ole ollenkaan.

Mihin olet aivosi ja munasi piilottanut?

Vertailukohtana: 86-kiloisella jytkypaskallani tuhoan jopa Audi A7n Espoon parkkihallissa. Panoksen lähtönopeus sama kuin Putinin superohjuksella, n. 4km/sekunti.
        Samalla lähtönopeudella sinä olisit Plutossa asti melko nopeasti. Ei kandeis linnunluisten keskosten elvistellä tositoimien osaajille.
        Mietipä sitä.

Kakka tulee.

T: Lentoeversti Salis

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vertailukohtana: 86-kiloisella jytkypaskallani tuhoan jopa Audi A7n Espoon parkkihallissa. Panoksen lähtönopeus sama kuin Putinin superohjuksella, n. 4km/sekunti.
        Samalla lähtönopeudella sinä olisit Plutossa asti melko nopeasti. Ei kandeis linnunluisten keskosten elvistellä tositoimien osaajille.
        Mietipä sitä.

Kakka tulee.

juu juu ymmärrän oot eri painoluokassa =)

Minäkin aikamoinen paskakone oon kyllä että syön, nukun ja paskon koko ajan. En ehdi käymhään duunissakaan kun koko ajan oon paskalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mietipä sitä.

Kakka tulee.

jos haluut tietää niin täällä päin asui kerran eräs noin isäni ikäinen ukkeli joka keksi keksinnön eli paskalaitteen paskahuussiin joka viskasi paskat suoraan luontoon = ekologista eikö vain sillä maaperä ja muut maassa olevat tykkää paskasta!

Itseni tituuleeraan paskakoneeksi kun koko ajan paskalla.

Ei varmaan sua ja pieristä haasta mun yksi tuttu mut hänellä elopainoa yli sata killoo ja hän on paskova ukkeli joka ei tee muuta kuin syö, nukkuu, paskoo ja röyhtää-piereilee ja hänellä on XXL kokoinen maha että hän kyllä paskoo isoja paskoja kun hän kahvipöydässä sanoi että älkää menkö vessaan koska siellä on pytyssä iso Boa-käärme (tarkoitti boa-käärmellä valtaisankokoista paskaansa).

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mietipä sitä.

Kakka tulee.

Joo aivoja ei ole minulla! Minä olen syntynyt viallisena tähän maailmaan. Minulla on todettu pikkulapsena eri asteisia kehityshäiriöitä kuten esim hahmotushäiriö ja kömpelyyttä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo aivoja ei ole minulla! Minä olen syntynyt viallisena tähän maailmaan. Minulla on todettu pikkulapsena eri asteisia kehityshäiriöitä kuten esim hahmotushäiriö ja kömpelyyttä.

Paskapötkyt ei mee alas, ellei kuse niitä hajalle.

Pöntön pintvesi on s9akkee0na PAS9KAAA!

ICH KOMME!!!!!!!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

jos haluut tietää niin täällä päin asui kerran eräs noin isäni ikäinen ukkeli joka keksi keksinnön eli paskalaitteen paskahuussiin joka viskasi paskat suoraan luontoon = ekologista eikö vain sillä maaperä ja muut maassa olevat tykkää paskasta!

Itseni tituuleeraan paskakoneeksi kun koko ajan paskalla.

Ei varmaan sua ja pieristä haasta mun yksi tuttu mut hänellä elopainoa yli sata killoo ja hän on paskova ukkeli joka ei tee muuta kuin syö, nukkuu, paskoo ja röyhtää-piereilee ja hänellä on XXL kokoinen maha että hän kyllä paskoo isoja paskoja kun hän kahvipöydässä sanoi että älkää menkö vessaan koska siellä on pytyssä iso Boa-käärme (tarkoitti boa-käärmellä valtaisankokoista paskaansa).

Se on mun pikkuveli, ja ihan noviisi näissä hommissa. Ulkopuoliselta se voi näyttää ammattilaiselta, mutta Pieris ja minä olemme ihan eri suoritusasteilla.
        Noviisille kaksi vuotta kasvatuslaitosta, pari viikkoa sähkötuolia, ja kolme vuotta hernekeitto- / kaalisoppamenua lihapullilla buustattuna. Ehkä siitä vielä jotain kuoriutuu...

T: Anakonda-Salis

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on mun pikkuveli, ja ihan noviisi näissä hommissa. Ulkopuoliselta se voi näyttää ammattilaiselta, mutta Pieris ja minä olemme ihan eri suoritusasteilla.
        Noviisille kaksi vuotta kasvatuslaitosta, pari viikkoa sähkötuolia, ja kolme vuotta hernekeitto- / kaalisoppamenua lihapullilla buustattuna. Ehkä siitä vielä jotain kuoriutuu...

T: Anakonda-Salis

hahha vai niin =)

• Luettuani tämän ketjun, ajattelin osallistua minäkin:
      "rahaa on ku roskaa, ja roska on ku paskaa,
      ja paska ei lopu koskaan"

Mukavaa päivänjatkoa! :D

• Anonyymi00012

Hei Mummunen

Jos rahaa on kuin roskaa, niin laitapa tulemaan €750 donaa Air Pussini talvirenkaiden vaihtoon. Ja koska kakkanoviisit täällä elvistelevät minulle ja Pierikselle, niin lähdetään Air Pussilla lennolle, ja ehkä pääsette meidän "Kymppitonnin klubiin". Kymppitonnissa (FL 350) vessanpöntöstä matkustamon paineet pois, ulkoilma tilalle (vrt. VRn junanvessa), ja sitten katsotaan lopputulema.
        Jos siitä selviätte, niin saatte vessapassin, joka oikeuttaa työpaikkakiusatuksi SDPn eduskunta-avustajaksi mopolähetin palkalla.

Pieris, iskin eilen taas yhteen homo-Audiin parkkihallissa. Siihen se kukistui, hinausauto ja ambulanssi hoiti loput.
        Oisit kuule nähny tän performanssin...

T: Kakellusmaisteri honoris causa Salis

• Anonyymi00010

Alle satakiloset on riisitautisii.

• Anonyymi00013

Pieris, sinun neljä värisuoramulkunkuulatyttäresi ovat kaikki ns. siunatussa tilassa lisääntymiseen. Olen syytön just tähän juttuun.
      Ostin heille lennon Luurankorannikolta Namibiasta Nuukiin Grönlantiin, jossa lisääntyessään tuovat Afrikan eksotiikkaa hylkeiden ja jääkarhujen sekaan.
      Kun Trump iskee sinne, niin jälkeläisistäsi tulee senaattoreita tai keisareita, tai jotain.
      Tai Stupidon jalkavaimoja.

Vittu mä oon sekasin.

T: LentoJeesus Salis

• Anonyymi00014

Räyhis pieree, kusee, paskailee

Muniakin kirvelee, satiaiset näykkäilee

Kuvastin kuvottaa, ilme inhottaa

Parkkiliisaks ei mieli , siispä niuvanniemi

tee, kahvii, muttei aktii

Olen ammatiltani kyntäjä-hoonaaja, tai saarnamies,

• Anonyymi00015

Pieris, sinun neljällä mulkunkuulallasi on kaikilla tippari, sankkeri, kuppa, ja kaikki ihomadot ja syövät verenperintönä. Bonuksena kurkkumätä.
      Oletko ihan varma, että haluat Tanskan valtion hoitavan ne tikkiin? Miksi? Kelle?

Pieris, tule pumputtamaan Air Pussini gummit.

T: LentoAllah - Salis

• Anonyymi00016

Menkääpäs nyt, kakkanoviisit, johonkin yleiseen vessaan tai narkkarihoitolan paskikseen työharjoitteluun. Ehkäpä teistäkin vielä joskus tulee paskomisen professionaaleja. Nyt näyttää huonolta.
      Punnerrusta peliin, kakellukseen kiitoa ja kimallusta, homoAudit romikselle, kyä se siitä.

Kunhan vähän kasvatte vielä, voitte päästä Pieriksen ja Saliksen kunnianarvoisaan ritarikuntaan. Saatte diplomin, 100 kortonkia, kaasunaamarin, ja vuosilipun HSLn liikenteeseen. Siitä sitten tieuran suunnassa.

T: Ritarikunnan suurkeisarit Pieris ja Salis honoris causa

• Anonyymi00017

onko nii että harjootus tekkee mestarin vai onko niin että te olette vaan voittamaton kaksikko?? Puhutahan ns ylivoimasta =)

Myönnän tappioni. En vaikka treenaisin paljon, en pääse samaan kuin te.

Tiesittekö että kasvisruokaa jos syä niin paska ei haise yhtä pahalle?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

onko nii että harjootus tekkee mestarin vai onko niin että te olette vaan voittamaton kaksikko?? Puhutahan ns ylivoimasta =)

Myönnän tappioni. En vaikka treenaisin paljon, en pääse samaan kuin te.

Tiesittekö että kasvisruokaa jos syä niin paska ei haise yhtä pahalle?

Älä lannistu, sinustakin voi tulla vielä sinkeällä treenaamisella kakellusmaisteri (tammenlehvillä ja kessunjämillä, evp. res.).
        Kasvisruoka on olennainen osa treeniä, kuten hernekeitto, kaalisoppa, valkosipuli, HKn Blöö (90% vettä ja jauhoa), auringonkukkaöljy liukasteeksi panoksen lähtönopeuden varmistamiseksi, jne.
        Omatoimisen harjoittelun hoitanet jossain Peräreikäjoen parkkihallissa, mutta mestariluokkaan pääset vasta Espoon parkkihallissa minun ja Pieriksen tiukassa valvonnassa, suoritukset kuvataan maalikameroilla. Lopullinen hyväksyntä vasta kuuden homo-Audin pommittamisen jälkeen, joista vähintään yksi on GT Performance.
        Sitten lähipubiin, 18 tuoppia nelosolutta, ja siitä olet Virallinen Kakellusmaisteri.

On sinulla vielä matkaa, mutta pitkäänhän se juutalaispoikakin väänsi 2000 vuotta sitten, ennenkuin tuli ristiriipunnan sankariksi.

Tervetuloa Mestariklaaniin.

T: Salis & Pieris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe