Yhdysvalloissa on nyt käännetty ylösalaisin ruoka pyramidi.Ihmisiä kehotetaan nyt syömään aitoa ruokaa.
Tuossa pyramidissa vilja on kaikista alimpana 👈,mikä on aiheuttanut sen että amerikkalaiset on maailman lihavin kansa.
Vilja on makeisiin verrattava elintarvike joka sopii lähinnä sikojen lihottamiseen sen suuren energia pitoisuuden takia.
Sitä kannattaa syödä,mutta vain hyvin vähän,korkeintaan 60 g päivässä KOSKA nykyään ihmisten energiankulutus on pieni.
Viljaruokavalio on vanhanaikainen,ennen tarvittiin vahvempaa ruokaa koska työt oli ennen raskaampia kun ei ollut koneita.
Ei ihmisten tarvitse nykyään syödä niin raskasta ruokaa kuin ennen koska maailma on muuttunut.
Trumpin hallinnon uudet ravitsemussuositukset | Makuja | MTV Uutiset https://share.google/fUdorqQ8MPwTao0Zg
Uudet amerikkalaiset ruokavaliosuositukset
5
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
paljonko olet lihonut viimeisten 18 kk aikana kun olet ollut paras työntekijä ?
onko Yhdysvaltalainen menetelmä tällä kertaa lihomisen taustalla ? - Anonyymi00002
Siinä on käynyt niin että amerikkalaisia kehotetaan syömään pitsojen ja hampurilaisten sijasta perunaa.😂
Minähän olen AINA ollutkin tuota mieltä.
Jotka vähänkään on täällä niitä lukenut voi sen todistaa.
Sekin pitäisi kääntää toisinpäin milloin ihmisen kuuluu syödä.
Aamulla ei tarvitse syödä mitään,päivä ja ilta syönti on kaikista tärkeintä.
Itse syön myös yöllä,enkä ole KOSKAAN lihonut se takia
Läskit on tullut AINA liiallisen herkuttelun seurauksena.- Anonyymi00003
Kun syö vain yöllä ei tule yhdysvalloissa läskiä.
- Anonyymi00004
Se on muuten hyvä,mutta puolet liikaa eläinrasvaa.
Eläirasva kannattaa korvata oliiviöljyllä.
Eli pitää syödä mahdollisimman vähärasvaista lihaa ja tilalle oliiviöljyä.
Ainoastaan jugurtit syön täysrasvaisena KOSKA se on 10 kertaa paremman makuista kuin vähärasvainen jugurtti.- Anonyymi00005
Itse syön estrogeenia leivän päällä.
Olen paras työntekijä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745