jos isäpuoli pakottaa suuseksiin ja on juottanut humalaan saadakseen tehdä suuseksiä ja harrastaa sukupuoli yhteyttä?
kysyisin et onks seksuaalista väkivaltaa
18
8423
Vastaukset
- Innostunut ´
Ei se suinkaan ole seksuaalista väkivaltaa. Se on rakkauden ja välittämisen osoitus sinulle, joten vastaa hänen rakkauden kaupuuseen olemalla innokkaasti mukava, sillä nautit siitä varmasti myös itsekin. Alkoholia hän on vaan nauttinut saadakseen rohkeuttaa tunnustaa sinulle rakkautensa sinuun. Seuraavalla kerralla hän ei enää tarvitse rohkaisua.
- Jii
teillä on kun kerrotte tuollaisia vastauksia jotka saattavat vahingoittaa jotakuta??? Oletteko koskaan kuulleet rehellisyydestä mitään??? Idioottimaista ja vastuuntunnotonta!!
- jos
Pukeudut polvisukkiin ja valkoisiin tennareihin ja uikutat ja kiemurtelet isin pannessa sinua. kiemurtelet.
- ihmiset
osaa olla idiootteja! mee hoitoon!!!!!!!!!!!!!!
- no mitäpä luulet, mitäpä ku...
Ja ikää sul oli...???
- Kissa
On seksuaalista hyväksikäyttöä, väkivaltaa ja insestiä. Ota yhteyttä Tukinaisiin. Tämä palsta on täynnä törkyä - älä keskustele kokemuksistasi täällä enää, vaan asiantuntijoiden kanssa.
Kissa - MIE
Munkin isäpuoli on vähän outo, muttei noin hurja. Se hiplaa mua, kun äiti ei näe ja kyselee kaikkea inhottavaa... Mun mielestä se ei kuitenkaan oo seksuaalista väkivaltaa...
- seksuaalista väkivaltaa!!!!
Sulla on käsitteet pahasti hämärissä. Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta hiplata sinua!!! Se on seksuaalista väkivaltaa. Kiellä häntä terävästi sitä tekemästä! Kerro äidillesi ukon hiplauksesta.
- Seksuaalista väkivaltaa
seksuaalista väkivaltaa!!!! kirjoitti:
Sulla on käsitteet pahasti hämärissä. Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta hiplata sinua!!! Se on seksuaalista väkivaltaa. Kiellä häntä terävästi sitä tekemästä! Kerro äidillesi ukon hiplauksesta.
Hiplaus on henkistä ja fyysistä väkivaltaa, ukolla ei ole siihen oikeutta, älä ala alistumaan, laki on puolellasi. Sano suoraan että käytä järkeä ja lopeta.
- jury
20 luku (24.7.1998/563)
Seksuaalirikoksista
1 § (24.7.1998/563)
Raiskaus
Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Yritys on rangaistava.- Sinipiipi
Kiitos!Tuo kohta aivan paransi minut vammoistani. Olin liitossa jossa pakotettiin minua seksiin,uhkailtiin,kiristettiin,peloteltiin ym.ym... 24 pitkää vuotta. Ja uskokaa tai älkää..mutta ei ollu thelppo siitä lähteä...ei ollut..ei ollut. Huh,mutta selvisin ja olen elossa!! Jes!
- Jii
pieniä nuo tuomiot! Tuosta pitäisi joutua loppuiäksi vankilaan ja kastroida rikollinen myös! En siis ole kidutuksen enkä kuolemanrangaistuksen kannattaja, mutta se on toimenpide joka kuuluisi tehdä. Hullu laki Suomessa.
- relluhei!
Ovatko ihmiset oikeasti näin typeriä vai onko tämä jokin huumoripalsta...? Kaikki mitä ihmiselle tehdään vastentahtoisesti ON VÄÄRIN ja RIKOLLISTA, jurpot!
- typy
seuraavan kerran ku yrittää potkasee niin kovaa ku pystyt palleille ni kato yrittääkö enää mitään.
Ja kehottasin kertomaan äidilles..- tane
hieno ehdotus... haluaisitko sinä potkia ihan huviksesi munille?
- soimaan
kannatan munille potkaisua.
Mutta se äidille kertominen. Tällaisessa tapauksessa äiti ei oikeasti "näe". Äiti on sokea ja sanoo vaan , että sinä ole tuhma kun moitit isäpuolta. Kilttiä isapuolta.
- Sinisiipi
Kysyitkö tosissasi tuon kysymyksen? Vai ihanko vaan leikilläsi? Minusta oli aika ihmeellinen kysymys..ei millään pahalla.Mutta jos minun isäpuoleni pakottaisi minut seksiin vaikka minkäänkinlaiseen,niin tottahan on kyseessä väkivalta ja raiskaukseen verrattava asia.Voi hyvänen aika kuinka ihmiset antaa käyttää itseään hyväksi,huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195