Kauniit naiset.
-Katso vartaloani
-Katso vartaloani kun teen jotain muuta mutta todellisuus on se että näytän vartaloani.
-Katso vartaloani.
-Katso vartaloani.
Rumat naiset.
-Miehet on paskoja miehet on surkeita oikeisto sitä oikeisto tätä.
-Kehopositiiviuus.
Miesten sisältö
-Katso nostan painoja
-Katso minä olen kova jätkä (omasta mielestä)
-Katso kuinka miehinen olen katso
Jos videossa tai kuvassa on nainen
-Katso mukahauskaa paskaa todellisuudessa näytän naiseni vartaloa
Pinnallista paskaa kaikki. Te olette säälittäviä
Naisten sisältö somessa
7
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
Narsisteja.
- Anonyymi00002
Kannattaa varmasti tehdä jotakin niille somealgoritmeilleen, jos lopputulos on tuo. Tuo nimittäin tuppaa kertomaan siitä mitä sinä itse somessa katselet. Yritin tuossa miettiä, että koska olen viimeksi tuollaiseen sisältöön somessani törmännyt. En muista, luultavasti en oikeastaan koskaan.
- Anonyymi00003
Ne ns. kauniit naiset, jotka esittelevät vartaloaan, esittelevät itseasiassa muokattua vartaloaan ja sehän on täysin eri asia. He rakentavat itsetuntonsa feikille pohjalle ja se ei luonnollisestikaan kestä...kuin sen kehumisen ajan ja silloinkin he tietävät, että kehujen kohde on joku muu kuin todellinen itse.
Tämä on säälittävää- Anonyymi00004
Joo ja deitti palveluissa tulee vastaan naisia jotka muokanneet kuviaan. Miksi ihmeessä? Aiotteko ikuisesti olla netissä? Luuletteko että pystytte jotenkin vaikuttamaan siinä alussa että itseään hoitamaton nainen sitten kelpaakin yhtäkkiä? Juu ei
- Anonyymi00005
Ounlifaanssissa levittelevät valtikkaansa.
- Anonyymi00006
Ja joku maksaa siitä, että saa katsoa. LIikaa rahaa vai liian vähän korvien välissä?
- Anonyymi00007
...ja ainoa kiinnostava sisältö on se kauniiden naisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998