valikoida ohjelmat ihan itse yksinvaltiasmaisesti, mitä kanavallasi näkyisi?
Saisinko verolle vastinetta?
Vilma
Jos olisit jonkin tv-kanavan päällikkö ja saisit
68
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pyörittäisin enimmäkseen luontodokumentteja.
Välillä lähetettäisiin vain takkatulta.
-keinovaginamies-- Anonyymi00002
=
________________ - Lopettaisin - Kaikki YLE:n kanavat - !
- Koska YLE -on-SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreiden -ÄÄNI-TORVI-
= - Anonyymi00004
Minusta tuntuu, että mulla on erilaisia kausia. Voi riippua vuodenajastakin.
Luontoa, musiikkia, urheilua, dekkareita.
Luontodokumentit ovat hienoja. Voikin kysyä, pitääkö luonnonpuistoihin ollenkaan ängetä muiden kuin tutkijoiden + kuvaajien?
Vilma - Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minusta tuntuu, että mulla on erilaisia kausia. Voi riippua vuodenajastakin.
Luontoa, musiikkia, urheilua, dekkareita.
Luontodokumentit ovat hienoja. Voikin kysyä, pitääkö luonnonpuistoihin ollenkaan ängetä muiden kuin tutkijoiden kuvaajien?
VilmaJoo, kyllä vaihteluakin vois vähän olla. Ryhävalaan hetulat alkaa jossain vaiheessa pitkästyttämään.
Ehkäpä jotain hydraulitekniikan opetusvideoita kans?
-keinovaginamies- - Anonyymi00037
Takkatulen taustamusiikiksi tietysti:
https://youtu.be/JIQiGN-vO-g?si=MKHMA2sKp2MLLam8
-keinovaginamies- - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Takkatulen taustamusiikiksi tietysti:
https://youtu.be/JIQiGN-vO-g?si=MKHMA2sKp2MLLam8
-keinovaginamies-Eiii,
Muutin mieltäni. Kyllä se pitää olla vain havupuun rätinää.
(Onkohan mulla tylsää???) :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00052
Leijonia ja savanneja näytetään liikaa. Muita eläindokumentteja saataisiin näyttää niiden sijaan. Amatsonia, Uusi-Seelanti, Karpaatit.
- Anonyymi00003
Et. Vain yksi kanava on sun hallussa!
Vilma - Anonyymi00006
4:n paikallisliigat. Todennäköisesti jokaisella joku tuttu jossain peleissä.
- Anonyymi00012
Jep. Tiedän, että moni seuraa jääkiekon kotipelejä. Varsinkin, jos on muuttanut, eikä pääse
halliin seuraamaan.
Vilma
- Anonyymi00007
Ei ole aikaa katsoa teeveetä kun pitää olla koneella. No tulee sieltä joitain leffoja katsottua.
- Anonyymi00008
Voisi tulla enemmän,än erimaalaisia leffoja.
Pitäisikö olla kulttuurikanava?
Vilma - Anonyymi00009
Laittaisin emmerdalen kauniit ja rohkeat salkkarit top gear ei muuta 10 jaksoa peräkkäin kutakin ja kun sarja päättyy niin uudestaan ja uudestaan ja monta kertaa vuodessa samoja jaksoja uusintana ihmisiä jurppis aina vaan samaa uusintaa paljon
- Anonyymi00010
Olis aika pahaa.
Täytyisi ihan lähteä sivakoimaan.
Elokuvia kerrataan, kerrataan, kerrataan. Booring. Ties vaikka vaikuttaa laturaivoon?
Mitähän turistit tuumaa meidän omasta tarjonnastamme.
Minä katson turistina matkamaani televisiotarjontaa, jos on tilaisuus ja aikaa.
Vilma - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olis aika pahaa.
Täytyisi ihan lähteä sivakoimaan.
Elokuvia kerrataan, kerrataan, kerrataan. Booring. Ties vaikka vaikuttaa laturaivoon?
Mitähän turistit tuumaa meidän omasta tarjonnastamme.
Minä katson turistina matkamaani televisiotarjontaa, jos on tilaisuus ja aikaa.
VilmaPuolen vuotta näytettäis vain ja ainoataan salkkareita kausi 2 jaksot 3-9 ja top gear kausi 4 jaksot 6-10 eri kellon aikoihin vuorokaudessa ja joka päivä vain nuo jakson puolen vuoden ajan ja iltalehteen ilmoitus ihmiset toivonut noita jaksoja uusiksi eli toiset puoli vuotta lisää samaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puolen vuotta näytettäis vain ja ainoataan salkkareita kausi 2 jaksot 3-9 ja top gear kausi 4 jaksot 6-10 eri kellon aikoihin vuorokaudessa ja joka päivä vain nuo jakson puolen vuoden ajan ja iltalehteen ilmoitus ihmiset toivonut noita jaksoja uusiksi eli toiset puoli vuotta lisää samaa
Lisää pahaa.
Hermot, hermot. En muutenkaan seuraa noita, niin olishan se pakkosyöttöä.
Mutta jos nyt joku tykkää, pitää osata ymmärtää.
Vilma - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lisää pahaa.
Hermot, hermot. En muutenkaan seuraa noita, niin olishan se pakkosyöttöä.
Mutta jos nyt joku tykkää, pitää osata ymmärtää.
VilmaMieluiten sellaisia ohjelmia joista kukaan ei pidä ja niin paljon uusintaa et ihmiset raivostuu sekoaa oksentaa ja tv studiossa ei tarvi olla ketään tekoälylle syötetty näytä samaa 10 vuotta ja itse saa kaikki rahat ja lomailee vain tai eikun tekee ahkerasti etätöitä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mieluiten sellaisia ohjelmia joista kukaan ei pidä ja niin paljon uusintaa et ihmiset raivostuu sekoaa oksentaa ja tv studiossa ei tarvi olla ketään tekoälylle syötetty näytä samaa 10 vuotta ja itse saa kaikki rahat ja lomailee vain tai eikun tekee ahkerasti etätöitä
No. Olen joskus nähnyt jalkakäytävällä television.
Ei sitä oltu siihen kannettu. Se oli lennätetty ikkunasta kuin henkilöt neukkulassa.
Vilma - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No. Olen joskus nähnyt jalkakäytävällä television.
Ei sitä oltu siihen kannettu. Se oli lennätetty ikkunasta kuin henkilöt neukkulassa.
VilmaNyt ollaan asian ytimessä jus tota et ihmiset heittäis tv eensä ikkunasta ulos
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nyt ollaan asian ytimessä jus tota et ihmiset heittäis tv eensä ikkunasta ulos
Sit kanava olis onnistunut
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nyt ollaan asian ytimessä jus tota et ihmiset heittäis tv eensä ikkunasta ulos
En kannata noin rajua mielenilmaisua.
Ja kenties in jonkinmvettä väkevämmän vaikutuksen alainen.
Samat, jotka kutsuttavat virkavaltaa paikalle.
Menevät rappuun lasien lävitse.
Ikäviä naapureita riehujat.
Vilma
Pidän luontodokumenteista ja historiallisista sarjoista. Niitä saisi olla enemmän.
Vähentäisin urheiluohjelmia ja uutistulvaa. 😊📺- Anonyymi00017
Niin. Ei uutisia tarvitse pyörittää puolen tunnin välein. Samoja uutisia. Sehän on uutisten kertaamista. Ja ne näkee netistä, jos juyti nyt en seuraa.
Ja se asiantuntijoiden lauma. Hirveesti oraakkeleita meillä. Mäkin tahtoisin olla.
Vilma Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitäs vikaa urheilussa on?
https://youtu.be/-gMavFGno1MSitä tulee liikaa. Kuten sanoin, vähentäisin urheiluohjelmiaa ja tilalle laittaisin luontodokkareita.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin. Ei uutisia tarvitse pyörittää puolen tunnin välein. Samoja uutisia. Sehän on uutisten kertaamista. Ja ne näkee netistä, jos juyti nyt en seuraa.
Ja se asiantuntijoiden lauma. Hirveesti oraakkeleita meillä. Mäkin tahtoisin olla.
VilmaJuui näin. Uutistulvaa pitää vähentää. Jos joku välttämättä haluaa täyttää päivänsä uutisilla, niitä on netissä vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi00020
Verolle? Minun kanavani ei olisi Yle:n alaisuudessa.
Minun kanavani(Nostalgiatuutti) lähettäisi vanhoja harvinaisuuksia(sarjoja ja elokuvia) ja dokkareita. Ei kuitenkaan nykyajan amerikkalaisia hömppädokumetteja, missä metsästetään milloin aaveita ja milloin alieneita.- Anonyymi00029
Varmaan löytyisi katselijoita.
Joissain kinoissa näytetään kulttielokuviksi nousseita vanhoja leffoja.
Vilma
- Anonyymi00022
Minä näyttäisin livelähetystä vessanpöntöstäni. Pari kertaa viikossa tulisi huippukohta ja kunnon jööti.
Saattaisin jopa järjestää arvonnan, että mitä paprua käytän.
>simiti<- Anonyymi00023
Ukkovainaa sanoikin televisiota sontaluukuksi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ukkovainaa sanoikin televisiota sontaluukuksi.
Olen kuullut Kimmolta saman en ole vuosiin nähnyt. Onko sama ukko?
Katja vainaa taas sanoi, että ihan sama mitä tulee, kunhan olet vieressäni. Paitsi joku ohjelma taisi olla että silloin piti olla hiljaa.
>simiti< - Anonyymi00030
Ugh.
Ugh.
Ugh.
Ugh.
Vilma
Ei ei ei. - Anonyymi00034
Pönttölive :))
Käytkö noin harvoin jöötillä?
-keinovaginamies- - Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen kuullut Kimmolta saman en ole vuosiin nähnyt. Onko sama ukko?
Katja vainaa taas sanoi, että ihan sama mitä tulee, kunhan olet vieressäni. Paitsi joku ohjelma taisi olla että silloin piti olla hiljaa.
>simiti<Ei ole. Käsittääkseni ollaan aivan eri puolella Suomea.
- Anonyymi00024
Valitsisin laadukkaita elokuvia ja tv-sarjoja, ei pelkkiä uusinnan uusintoja. Höysteenä mielenkiintoisia dokumentteja ja jännittävimmät urheilutapahtumat, kuten vaikkapa nuorten jääkiekon mm-kisat. Ei mitään dartsia.
Aletheias- Anonyymi00033
Mä seuraan joitain urheilulajeja. Ampumahiihtoa mm. Se on niin jännää.
Menee huonon dekkarin edelle.
Vilma - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
VilmaHihtely on maailman tylsintä. Kuviokelluntakin on mielenkiintoisempaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
VilmaMielestäni jännimpiä ovat jääkiekko, jalkapallo, yleisurheilu (lähes kaikki lajit), tennis ja koripallo. Talvilajit eivät erityisemmin inspiroi, mutta kyllä niistäkin jänniä tulee, jos alkaa oikein kunnolla seuraamaan jotain kilpailua.
Aletheias - Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mielestäni jännimpiä ovat jääkiekko, jalkapallo, yleisurheilu (lähes kaikki lajit), tennis ja koripallo. Talvilajit eivät erityisemmin inspiroi, mutta kyllä niistäkin jänniä tulee, jos alkaa oikein kunnolla seuraamaan jotain kilpailua.
AletheiasNo tavallaan kahden lajin urheilu on jännää.
Huonona hiihtäjänä saati ampumataidottomana on mielenkiintoista seurata onnistumisia, varsinkin kun suomalaiset jotenkin pärjäävät.
Vilma
- Anonyymi00025
Minä kieltäisin kaikki maksukanavat ja palauttaisin ylen johtoon. Olisi 2 kanavaa ja mtv 3 sekä TV 4 voisivat saada vuoropäivinä pari tuntia ohjelma aikaa. Emme tarvitse tosi tv soopaa vain elokuvia ja vaikka jotain hyviä sarjoja. Luontodokumentti silloin tällöin myös olisi nähtävillä. Uutiset 18:30 ja 21:00 olisi ainoat. Persuja ei päästettäisi pätemään edes uutisissa.
- Anonyymi00031
Jotenkin usea kanava mahdollistaa, että löytyy edes jotain katsottavaa, jos haluaa.
Minusta on tullut paljon maailman sotiin liittyviä asioita.
En jaksa. Ihan asiaohjelmia. Mutta.
Jotenkin käytetäänn tätä epämääräistä maailman tilannetta vain syventämällä uhkaa.
Vilma
Kukin elää silti päivän kerrallaan ja suorittaa työvelvoitteita ja kasvattaa lapsiaan jne., niin jotenkin soisi kaikkien jaksavan.
- Anonyymi00032
väkivalta- ja kauhuelokuvia kellon ympäri
tyyliin "hostel" vuodelta 2005, väkivaltaista kauhua, ja silti täysin todellisuuteen perustuva- Anonyymi00035
Mikä sen vaikutus on?
Olen ohjelmia selaamalla, että miksi true crime-rikoksia?
Alaikäisten aivot? Ne ovat jokseenkin valmiit vasta 25 v.
Vilma - Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä sen vaikutus on?
Olen ohjelmia selaamalla, että miksi true crime-rikoksia?
Alaikäisten aivot? Ne ovat jokseenkin valmiit vasta 25 v.
Vilmano ei ne ole tarkoitettu alaikäisille tietenkään.
ne true crime jutut on todella tylsiä. en jaksa niitä.
en tiedä mikä vaikutus? mikä vaikutus sillä pitäisi olla? ihan vaan viihdettä.
- Anonyymi00039
Eurooppalaisia täyspitkiä elokuvia viisikymmentä-kuusikymmentäluvulta. Jos loppuvat niin amerikkalaisilla saman ajan leffoilla jatketaan. Ennen uusintoja.
Mies 65- Anonyymi00044
Yritin eilen katsoa "Loma Roomassa".
Se tuntui niin teennäiseltä ja ylinäytellyltä.
Vaihdoin kanavaa.
Vilma - Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Yritin eilen katsoa "Loma Roomassa".
Se tuntui niin teennäiseltä ja ylinäytellyltä.
Vaihdoin kanavaa.
VilmaAsia on yksinkertaisesti korjattavissa. Maksat enemmän veroa, niin täältä löytyy aidompaa tuotantoa.
Ja jälkiveroa maksaville on bonuksena hiihtoesteratsastuksen pohjoisen pallonpuoliskon talvicupin osakilpailu joka sunnuntaiaamu ennen kirkonmenoja.
Mies 65 - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Asia on yksinkertaisesti korjattavissa. Maksat enemmän veroa, niin täältä löytyy aidompaa tuotantoa.
Ja jälkiveroa maksaville on bonuksena hiihtoesteratsastuksen pohjoisen pallonpuoliskon talvicupin osakilpailu joka sunnuntaiaamu ennen kirkonmenoja.
Mies 65Loma tundralle? Heppa ja minisukset mukaan. Esteet järjestäjän puolesta.
Vilma
Jari Saarion soutumatkaa olisi voinut katsoa päivittäin 15 min. Että miehellä voi olla hurja intohimo. Toivottavasti häntä ymmärretään.
Sulkisin telkkarit kokonaan. Hömpän sijaan elämää elämään.
En ole vuosikausiin telkkaria vahdannu niin se on helppoa elää ilman ohjelmiakin. Turha kapine sillee koko telkka. Meillä se nyt onkin miehen pelinäyttönä vaan.
- Anonyymi00048
Ehkä kannattaisi siinä tapauksessa sulkea netti ensimmäisenä.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ehkä kannattaisi siinä tapauksessa sulkea netti ensimmäisenä.
Sillä hoidetaan niin paljon nykyään juoksevia asioita, että ei tuu kuuloonkaan. Telkkari on vaan töllötystä vartan. Ei sillä mitään laskuja, sairaspapereita tms. toimiteta.
- Anonyymi00054
Jasu2025 kirjoitti:
Sillä hoidetaan niin paljon nykyään juoksevia asioita, että ei tuu kuuloonkaan. Telkkari on vaan töllötystä vartan. Ei sillä mitään laskuja, sairaspapereita tms. toimiteta.
No hyvä on: Some!
Anonyymi00054 kirjoitti:
No hyvä on: Some!
Mun ainoo some on tää sinkkula ja facebook. Joten samapa se.
Jasu2025 kirjoitti:
Mun ainoo some on tää sinkkula ja facebook. Joten samapa se.
Ne 2 kun poistan käytöstä, en ole kontaktissa ulkomaailmaan enää mitenkään. Sopii mulle.
- Anonyymi00057
Jasu2025 kirjoitti:
Ne 2 kun poistan käytöstä, en ole kontaktissa ulkomaailmaan enää mitenkään. Sopii mulle.
Ei sujuisi multa. Edes kokeilumielessä. Mitään retriitit eivät myöskään houkuttele.
Mutta. Radiota en osaa kuunnella. Toiset räppäsevät noustessaan sen auki.
Vilma
Kuitenkin nuo on keksitty meitä varten. - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei sujuisi multa. Edes kokeilumielessä. Mitään retriitit eivät myöskään houkuttele.
Vilma
Kuitenkin nuo on keksitty meitä varten.Lisäys.
Facessa en ole ollut. Kokisin syöpöksi.
Vilma Anonyymi00057 kirjoitti:
Vilma
Kuitenkin nuo on keksitty meitä varten.Mulla on niin paljon tekemistä, että täälläkin käyn kun käyn. Facessa oon eläinsuojelun sivuille ja lemmikkien asioissa. En mä sielläkään sosialisoi aktiivisesti.
Kaikki muu aikani kuluu toimien.Jasu2025 kirjoitti:
Mulla on niin paljon tekemistä, että täälläkin käyn kun käyn. Facessa oon eläinsuojelun sivuille ja lemmikkien asioissa. En mä sielläkään sosialisoi aktiivisesti.
Kaikki muu aikani kuluu toimien.Jokunen kierrätys ryhmä on mitkä selaan tai laitan kiertoon tavaroita. Siinäpä se. Jotkut ehkä chattaa sielläkin. Mä en.
Jasu2025 kirjoitti:
Jokunen kierrätys ryhmä on mitkä selaan tai laitan kiertoon tavaroita. Siinäpä se. Jotkut ehkä chattaa sielläkin. Mä en.
Nuo facebookin sivut on siis käytännön asioissa oleelliset, ei yhteydenpidollisista syistä. Mutten mä niitäkään väkisin tarttisi. Uutisetkin osaan lukea nettilehestä.
- Anonyymi00045
Tuntisin sulkeutuvani tynnyriin, jos ilman tv-ajankohtaisia en seuraisi.
Kaikki ei ole kivaa, mikä maailmassa tapahtuu. Mutta ei auta mitkään laput silmillä.
Vilma Tiede- ja historiadokkareita ympäri vuorokauden.
Dokkareista riisutaan turhanpäiväinen "human interest" pois.
Mitä kuivempi informaatio, sen parempi.
Ja joo, vaikeasti ymmärrettävät asiat pitää selittää hitaasti ja perusteellisesti, niin että katsoja oppii jotain.- Anonyymi00053
Jollain tapaa autenttiset ohjelmat ovat mielenkiintoisia.
Platformin täytyy olla tietynlainen.
Topin ja Soinnun lomaa seurasin yhden jakson ja aion katsoa muutkin.
Topista saa vaikutelman, että mieleltään puhdas ja vilpitön.
Vilma
Peltsin ja Ossin vaellusretkiä olen seurannut epäsäännöllisesti.
Näissä kahdessa ohjelmassa on jäljellä jotain aitoa.
- Anonyymi00046
en tiedä mutta noh netflix on kai aika pljon asaamssa palkintoja.
bottin ikävä-palstallakin innosuneet kokeilemaan. - Anonyymi00047
En valikoisi yksinvaltaisesti, hyviä ohjelmia sieltä jo tulee. Ehkä lisäisin dekkarisarjoja, vaikka nykyisiäkään ei ehdi kunnolla katsoa (Areenastakaan).
- Sheena- Anonyymi00051
Luen ja katson dekkareita, mutten kaikkia, kaikenlaisia.
Tietokilpailuja voisi olla erilaisia.
Joskus katson "Stadi vastaan lande" ja aika hauskana pidän sitä.
Nyt raiteilla uuden kasvon myötä katsoin. Minusta Mervi Kallio oli hyvä, sujuva ja selvisi mielestäni ensikasteesta hyvin. Pidin enemmän kuin....
Muutoin ohjelmassa on vähän kökköä puujalkahuumoria.
Vilma
- Anonyymi00055
Miesasiaohjelmia joissa paljastetaan feminismin käärmeen kieroudet sekä opetetaan taistelemaan sitä vastaan niin henkisesti kuin fyysisesti.
- Anonyymi00056
Oletko jonkin trauman kourissa?
Jokin äijäryhmä voisi nopeammin auttaa purkutyössä kuin valtakunnalliset.
Vilma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998