Jos kannabis laillistetaan, "epänormaaleilla jännämiehillä" saattaa olla entistäkin hankalampaa

Anonyymi-ap

Kannabistahan haluavat laillistaa Vihreät ja Vasemmistoliitto, jossa naisia on enemmän.

Täytyy toisaalta muistaa vuosien takaa myös tämä.
https://yle.fi/a/3-9932150

"Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

Tästäkin Laasanen osas jo kauan sitten varoittaa.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/49185-hyypioitymisen-vaara/

"Hyypiö (creep, creepy, creepy as shit) = Mies joka käyttyy seksuaalisesti epäsopivasti, perverssisti tai joka hakee seksuaalista tyydytystä kunniattomilla keinoilla (esim. tirkistelemällä)."

"Hyypiöitymisen vaara piilee erityisesti aloitteiden teossa. Yhtäältä miehet ovat pakotettuja tekemään aloitteita, mutta toisaalta he haluavat välttää hyypiön maineen. "

"Välttääkseen hyypiön maineen miehen on omattava suuria sosiaalisia taitoja ja osattava lukea naisten signaaleja. Miehen pitää myös ymmärtää, jos hänen markkina-arvonsa on alhainen. Alhainen markkina-arvo tekee miehestä automaattisesti hyypiön, jos hän tekee aloitteen liian tasokkaalle naiselle. Miehen on aloitteita tehdessään tehtävä valistuneita arvauksia siitä, mistä nainen pitää. Jos mies arvaa väärin, hän kohtaa hyypiöitymisen vaaran."

Ongelma on tosiaan siinä, kun jo peruskoulussa nämä kannabiksen käyttäjät kuuluivat tähän ryhmään "normaalit jännäpojat" ja heillä riitti tyttöjä.

Minä taas kuuluin ryhmään "epänormaalit jännäpojat" ja minä olin näille "normaaleille jännäpojille" pohjasakkaa, samoin näille koulun tytöille, jotka näiden "normaalien jännäpoikien" kanssa seurusteli.

Minä siis en käyttänyt kannabista peruskoulussa enkä ole sen jälkeenkään edes kokeillut.

Peruskoulussa oli toki mulla joitakin kavereita, joilla myös riitti tyttöjä, mutta he olivat samalla kuitenkin näitä "kunnollisempia" poikia, vaikka myöhemmin heistäkin tuli huumeiden käyttäjiä ja sen jälkeen mä en enää ollut missään tekemisissä heidän kanssa. Tyttöjä heilläkin kuitenkin riitti ainakin peruskouluaikaan ja myöhemminkin. En tiedä mikä on tilanne nyt, kun en ole ollut heidän kanssa tekemisissä sen jälkeen kun alkoivat käyttää huumeita.

Puhutaan siis tuosta hyypiön maineesta: kumman ryhmän luulette saavan helpommin hyypiön maineen, "normaalien jännämiesten" vai "epänormaalien jännämiesten".

Se on jokatapauksessa varmaa, että kannabiksen laillistaminen helpottaa näiden "normaalien jännämiesten" elämää, koska näillä on aina riittänyt hyvin tyttöjä peruskoulussa ja myöhemmin aikuisena naisia. Poliisilla ei mene laillistamisen jälkeen enää resursseja näihin "normaaleihin jännämiehiin" vaan voivat keskittyä näihin "epänormaaleihin jännämiehiin".

Kannattaa aina muistaa tämä, että tuo seksuaalirikoslaki on varsin lyhyen ajan sisällä kaiken aikaa kiristynyt: kaiken aikaa keksitty lisää syitä, jotta poliiseilla riittäisi töitä, koska Pohjoismaissa on "liian turvallista" ja poliisilta loppuu pian työt.

Todellavaikeeta

7

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kuule ätmi. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkää paskanpuhumista. Tee looseripersu maailmalle palvelus ja tapa itsesi.

Me oikeat miehet emme kaipaa kaltaisiasi pellejä pilaamaan oikeiden miesten mainetta. Olet säälittävä paska! Oikein tosipersu pelle.

>simiti<

• Anonyymi00009

Niinpä, kyllä kaksi sanaa pitäisi riittää.

• Anonyymi00010

haha.... ja itse olet vanha akka... paraskin puhuja.. taistolainen feministi akka olet....

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      354
      12251
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      190
      11477
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6593
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      207
      3874
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      177
      3663
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2753
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      178
      2507
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      52
      2240
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1932
    Aihe