Kuluttaminen on loppunut. Sitähän he ovat halunneet.
Tästä maasta on tullut vihreiden onnela
11
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai jaa ja kulutuksen lopetti perskekohallitus, mieti sitä jos osaat.
- Anonyymi00002
Jaa. No mä lopetin kulutuksen jo Marinin hallituksen aikaan, kun vähänen palkka meni bensaan. Sieltä mä aloin opetella nuukailua, et saa edes jotain syötävää. Lopetin kyllä työtkin. Täälä kun ei oleedes leipäjonoja, rikä tule, kun on kokkareketkudemarivetonen kunta. Luuletko, että ne "valtakuntaansa" hyväksyisi köyhät näkyville?
- Anonyymi00003
Tavoite saavutettu, onnea.
- Anonyymi00004
Rikkaat kuluttaa yli kylkiensä niinkuin ennenkin.Köyhiltä varastetut ylimääräiset sijoittavat ulkomaille!
Ihan nykyhallituksen ohjelman mukaan.
Kannattaa seurata päätöksentekijöitäkin eikä vain sokeasti rakastaa! - Anonyymi00005
Kyllä tyhmempikin tajuaa olla kuluttamatta kun kaikki maksaa nykyhinnoilla melkoisesti , johtajathan puheillaan koittavat omia taskujaan vain täyttää , tyhjentämällä kansan taskut . Tulee vain lisää loppiäkseen velkautuneita , siinä se elämä sitten menee kärvistellessä kun makselee velkoja korkoineen .
- Anonyymi00006
Vihreät valitti ettei äänestäjät kuulleet heidän sanomaansa, kun tuli romahdus viime vaaleissa, tais olla niin et äänestäjät kuulivat ja SIKSI tuli se romahdus....
- Anonyymi00007
Menossa alspäin yhä.
- Anonyymi00008
Viimein sanoma kuultiin.
- Anonyymi00009
Suoraan sanottuna tää on onnela.
- Anonyymi00011
Vieläköhän vihreillä pyörii sama laulu.
- Anonyymi00012
Kuka hölmö tuhlaa tässä maailmantilanteessa?😂Mä ainakin kartutan korkoa. Nuoret ei tule saamaan eläkettä ennen kuin 70- vuotiaana ja se ei mulle käy. Että työuralta suoraan hautaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098