Tästä maasta on tullut vihreiden onnela

Anonyymi-ap

Kuluttaminen on loppunut. Sitähän he ovat halunneet.

11

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ai jaa ja kulutuksen lopetti perskekohallitus, mieti sitä jos osaat.

• Anonyymi00002

Jaa. No mä lopetin kulutuksen jo Marinin hallituksen aikaan, kun vähänen palkka meni bensaan. Sieltä mä aloin opetella nuukailua, et saa edes jotain syötävää. Lopetin kyllä työtkin. Täälä kun ei oleedes leipäjonoja, rikä tule, kun on kokkareketkudemarivetonen kunta. Luuletko, että ne "valtakuntaansa" hyväksyisi köyhät näkyville?

• Anonyymi00003

Tavoite saavutettu, onnea.

• Anonyymi00004

Rikkaat kuluttaa yli kylkiensä niinkuin ennenkin.Köyhiltä varastetut ylimääräiset sijoittavat ulkomaille!
      Ihan nykyhallituksen ohjelman mukaan.

Kannattaa seurata päätöksentekijöitäkin eikä vain sokeasti rakastaa!

• Anonyymi00005

Kyllä tyhmempikin tajuaa olla kuluttamatta kun kaikki maksaa nykyhinnoilla melkoisesti , johtajathan puheillaan koittavat omia taskujaan vain täyttää , tyhjentämällä kansan taskut . Tulee vain lisää loppiäkseen velkautuneita , siinä se elämä sitten menee kärvistellessä kun makselee velkoja korkoineen .

• Anonyymi00006

Vihreät valitti ettei äänestäjät kuulleet heidän sanomaansa, kun tuli romahdus viime vaaleissa, tais olla niin et äänestäjät kuulivat ja SIKSI tuli se romahdus....

• Anonyymi00007

Menossa alspäin yhä.

• Anonyymi00008

Viimein sanoma kuultiin.

• Anonyymi00009

Suoraan sanottuna tää on onnela.

• Anonyymi00011

Vieläköhän vihreillä pyörii sama laulu.

• Anonyymi00012

Kuka hölmö tuhlaa tässä maailmantilanteessa?😂Mä ainakin kartutan korkoa. Nuoret ei tule saamaan eläkettä ennen kuin 70- vuotiaana ja se ei mulle käy. Että työuralta suoraan hautaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6298
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5795
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2783
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2218
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1908
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe