Oli kesä 2021, juhannuksen jälkeen. Makasin sängyssä ja hammas oli ihan kauhean kipeä. Lopulta rukoilin, että Jumala paranna hampaani. Nukahdin ja kun heräsin niin hammaskipu oli poissa. Hampaideni väliin oli mennyt juhannuksena pähkinän kuori niin, että se oli ehtinyt vääntää hampaita. Jokainen hammasrautoja käyttänyt tietää, kuinka hampaat voivat kipeytyä kun niitä väännetään eri asentoon. Hampaani välissä ei ollutkaan Jumala tai Saatana vaan pelkkä pähkinän kuori. Tämän tapauksen jälkeen en tullut uskoon vaan jatkoin ateistina.
Kerron yhden yliluonnollisen tapahtuman
3
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla yhtenä jouluna vatsaa kipristeli. Minun oli lopulta rukoiltava Jumalalta apua. Menetin tajuntani. Kun heräsin, minulla oli tortut housuissa. Näin Jumala halusi antaa minulle jouluiloa joulutortuilla.
- Anonyymi00002
Hyvä juttu että hengissä ollaan.
Kaikenlaista tapahtuu
Myös epäuskoisille teille - Anonyymi00003
eikös raamatussaa sanota , alkaa hammasten kiristys 🤣eli tiesivät että ihmisillä hampaat kipeytyy varmasti jossain elämän vaiheessa 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223