Kung Futsen kultainen sääntö

Anonyymi-ap

"älä tee toiselle sitä mitä et itsellesi tahtoisi tehtävän".
Tämä sääntö on kopioitu uskontoihin ja taitaa olla raamatussakin.
Mitään muuta käskyä ei tarvita, siinä on kaikki♥️

21

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta ei sitä kukaan noudata sitä lain piirtoa.

Kaikki haluavat vain herjata, panetella, tappaa ja raiskata kun kohde vain on sopiva.

• Anonyymi00002

Ketä sinä herjaat, kuka kohde on sulle sopiva?

• Anonyymi00004

Ei Raamattua voi kutistaa ja kuristaa yhteen lauseeseen ja väittää sillä perusteella, että lait on käskyt on kumottu.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi00005

"pieninkään kirjain" viittaa kirjoitettuihin Jumalan lakeihin ja käskyihin, mitä ei saa kutistaa eikä yhdistellä.

• Anonyymi00006

5. Moos. 13:1

Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

• Anonyymi00007

Hyvä sääntö. Ei olisi pahaa maailmassa jos kung Futsen oppia noudatettaisiin.

• Anonyymi00008

Raamatun Jumala ja Toora on paljon vanhempi kuin Futsenit. Kaikki ihmiset on Israelin Jumalan luomia olentoja. Ei ihmiset mitää lakeja voi sanella.

Vain Jumala voi säätää hengellisiä lakeja. Ei edes Jeesuksella, Jumalan pojalla ollut valtaa kumota Jumalan säätämiä lakeja.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Raamatun Jumala ja Toora on paljon vanhempi kuin Futsenit. Kaikki ihmiset on Israelin Jumalan luomia olentoja. Ei ihmiset mitää lakeja voi sanella.

Vain Jumala voi säätää hengellisiä lakeja. Ei edes Jeesuksella, Jumalan pojalla ollut valtaa kumota Jumalan säätämiä lakeja.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juutalaiset keksivät jumalan ajanlaskumme alussa mutta kug Futse eli 400 v aikaisemmin.kiinasss. Hindulaisuus on maailman vanhin uskonto.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Juutalaiset keksivät jumalan ajanlaskumme alussa mutta kug Futse eli 400 v aikaisemmin.kiinasss. Hindulaisuus on maailman vanhin uskonto.

Raamattu on Jumalan sanaa, ei minkään ooppiumia käyttäneen Futsen ajatuksia.

• Anonyymi00010

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

Siihen Saatana väittää: juu, kyllä lait ovat olemassa, mutta niitä ei tarvi noudattaa, koska kukaan ei pysty niitä noudattamaan,
      lakien tehtävä on supistettu pelkän synnin tunnon herättämiseksi.

• Anonyymi00011

Paitsi ettei toisille pidä tehdä sitäkään mistä itse pitää. Kaikkien uskontojen ja niiden kirjojen tarkoitus on oman elämän parempi ymmärtäminen, ei toisten elämien korjaaminen. Jotenkin se vaan kääntyy mielivaltaan ja ryhdytään tuomaroimaan toisia ihmisiä.

• Anonyymi00016

Saatana lupasi paratiisissa ihmiselle sitä ymmärrystä, kun rikkoo Jumalan ainoata käskyä, olla syömättä paratiisin keskellä olevasta hyvän- ja pahantiedon puusta. Oli vain yksi laki, mitä ihminen rikkoi kohtalokkain seurauksin, perisynti, hengellinen kuolema ja ero Jumalasta, karkotus pois paratiisista.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

Jumalan sanan totteleminen on tärkeämpi asia kuin pelkkä tiedon ja ymmärryksen lisääminen.

• Anonyymi00012

Totisesti totisesti tee toisille sellainen kansanmurha kuin toivoisit itsellesi tehtävän.

Niin jokainen piirto tulee täytettyä.

• Anonyymi00017

Advarit hokee sapattia ja kansanhurmaa kuin horkassa.

• Anonyymi00018

Jumala voi hävittää luomansa ihmiset ja kaiken elämän maan päältä, niin halutessaan.

Jumala ei ole ihminen.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi00019

5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
        6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
        7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
        8 Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
        6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
        7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
        8 Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.

1.Piet.3
        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.

1.Piet.3
        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Ap. t. 16:33

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

• Kultainen käsky : "Kaikki, mitä te tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te myös heille" (Matteus 7:12).

Ei sitä nyt ihan mitä tahansa voi mennä tekemään muille, ihan näin arkisesti ajatellen, pitää tietää mitä ne tahtovat: saattavat tahtoa ihan eri asioita kuin minä.

• Anonyymi00022

Monet tahtoo tehdä pahojaan toisille ihmisille. Ei pidä tehdä samalla mitalla takaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe