Onko luotettava firma? Tuleeko liksat oikein ja ajallaan? Miten pitkät pestit?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mieheni oli tuota kautta jossain saunahommissa viime vuoden lopulla. Olisi ollut pitkä pesti mutta mieheni joutui lopettamaan jo toisen päivän jälkeen. On ollut nyt saikulla eikä pysty vieläkään istumaan kunnolla keittiön kovalla tuolilla. Itkeskeleekin välillä.
- Anonyymi00002
Sulle perse-arskalle ihan passeli työpaikka
- Anonyymi00003
Onko haalausta suojausta appari hommaa? Kiinostaa työt! Espoo stadi hesa ja pks seutu!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko haalausta suojausta appari hommaa? Kiinostaa työt! Espoo stadi hesa ja pks seutu!
Voi olla, kannattaa kysyä jos päivän haalauskeikat kiinnostaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi olla, kannattaa kysyä jos päivän haalauskeikat kiinnostaa
Paljo liksa päivän työstä? Yli kynpin tunti?
- Anonyymi00004
Rektum & kumppanit : Kyllä on tasavarmasti täyttä paskaa.
Todennäköisesti vielä idioottejakin – tosin, jos esikuvana on ( kuten epäilen ) itse Iso-Sika-Dump, joka pressavaalissa haali jenkkilän pohjasakan äänet mylvimällä jonkun mutapaini-idolinsa mulkun jyhkeyttä avaten kapitalismin lopullisen repeämisen auvoiset näkymät, paskainen maailmankuva on liikkeen laatumerkki ja yritysidea.- Anonyymi00006
Oletko juovuksissa juotuasi esim Lasol?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko juovuksissa juotuasi esim Lasol?
Saattaa olla
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saattaa olla
Moni vuokramies sortuu Lasoliin kun osaaminen ei riitä ammattitöihin😥
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Moni vuokramies sortuu Lasoliin kun osaaminen ei riitä ammattitöihin😥
Näkee nykyään paljon puliukkoja pusikoissa vuokrafirmojen takit päällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522