Ajattelin kokeilla täysnutrausta. 43v, 167cm ja 93kg. Jos vaikka 10kg saisi alas ensin sillä tavalla. Kaikkiaan pudotettavaa on 40kg mutta lähden nyt sillä alkuun että nutraan ja saisko tosiaan sen kympin pois sillä ja katsoo sitten miltä tuntuu / jatkanko nutraamalla. Muiden kertokuksia jotka ovat onnistuneet pudottamaan nutraamalla paljon kiloja.
Nutraamalla laihdutan
1
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varaudu nälkään, huolehdi myös siitä, että on sallittavaa esim. kurkku- tai porkkanaraastetta vatsan täytteeksi. Mielihalujahan tuo dieetti opettaa parhaiten hallitsemaan, ja itse inhosin sitä jatkuvaa makean makua, siihen se dieetti toki myös perustuu osin, mutta hankala siitä oli siirtyä kunnon ruoalle. Suosi mieluummin siis suolaisia keittoja äläkä vain pirtelöitä ja patukoita.
Ja onnistuin tuolla suht hyvin jo vuosia sitten, mutta tuo dieetti tuntui myös ylläpitävän makeanhimoa, nyt toki on jo enemmän vaihtoehtojakin kuin ennen. Tuosta pikku hiljaa muuhun siirtyminen onnistuen olikin sitten vaikeaa, ja siksi tosiaan opettele sallittujen vähäkaloristen vihannesten syönti jo siinä samalla, oli suurin kompastuskivi mulla, kun aina olen niitä inhonnut. Ja tosiaan tavoite on harjoittaa myös sitä itsehillintää nutraamisen aikana, oppia hillitsemään mielihalujaan, ja itselle sokeri (yhdessä rasvan kanssa) oli ylipainon ongelma, joten kaikki keinotekoinen makeus myös ylläpiti sitä addiktiota, vaikka yritinkin tiputtaa painoa, eli kokeile myös niitä suolaisia tuotteita.
Toivottavasti onnistuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850